|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
dude? rustig haha |
|
quote: Dat was ik die dat zei, ik durfde namelijk niet recht in jullie gezicht te zeggen dat ik het erg klote vond! Gelukkig is internet anoniem Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: vandaar dat we op 6 stemmen na de publiekstemmen hadden gewonnen |
|
Dus je hebt hem niet gewonnen.. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Vind je een publieksprijs een indicatie van kwaliteit dan? |
|
quote: Klopt maar er deden 4 bands mee die al jaren bezig zijn en wij pas 5 maandjes dat zegt opzich wel wat dat we wel potentie hebben dat zei de jury ook |
|
quote: ik zeg niet dat we zo goed zijn.. maar dat onze stijl wel in de smaak valt bij t publiek |
|
Tjonge jonge jonge...waarom proberen jullie met zoveel argumenten jullie gelijk te halen? Er is maar 1 manier om jezelf te bewijzen...en dat is dadelijk met een goede demo aan komen zetten. Hier in de verdediging gaan op een forum daar bereik je niks mee. Sterker nog, dat werkt alleen maar averechts. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
na misty mourning, hatred en die arnhemse band met die kerel met zogenaamd kanker waarvan ik de naam telkens weer vergeet, zijn we wel weer toe aan een nieuw afzeikobject hoor [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 17-03-2008 17:20] Je moeder. |
|
Een topic om te koesteren en van te houden, dat is het geworden, waarvoor hulde. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Zoals Jenje al zei, ja inderdaad. Probeer het volgend jaar maar weer eens, inschrijvingen open vanaf december. |
|
Driewerf middelmatig. En ik luister VEEL doom/death |
|
quote: Hehehe, maar jij hebt dan ook totaal geen smaak Ik ga nog niets luisteren van deze band, ik wacht wel op de demo opnames. Als de band er plezier in heeft, gewoon doorgaan, en doe onderweg wat tips op. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: aaaaaahhhhhh!!!!!! niet weer die neuzendinges... *rent weg* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Als we ons gewoon rustig houden, tot de eerste demo's komen, dan kunnen we pas echt gaan beoordelen, en het blijft altijd, ieder heeft zijn eigen smaak in de metal scene... |
|
Ja zeg, wie post er nou die youtube dingen... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dit heb ik gedaan voor mensen die wilde luisteren, welke kant het ong. is, en zulke bar kwaliteit is het ook weer niet, dit is gewoon voor een inpresie |
|
Wel een slechte inpressie, imo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vandaar dat we dus nog een paar weekjes gaan wachten op de demo's waar je wel goed de muziek op kan horen! .. |
|
Ik kan haast niet wachten... Maar als ik in die band zou zitten dan had ik ervoor gewaakt om dit soort dingen op youtube te zetten. Leuk om zo'n filmpje met de band te bekijken, maar om het nou op een medium te pletteren wat de hele wereld kan bekijken, nou nee. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Tja, ik zit er zelf niet in, dat is hun keuze, en daar moeten we het maar mee doen... |
|
Ah, dus jij hebt die filmpjes in opdracht van hen erop gezet? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nee, ik wilde het zelf ook, en naar mijn mening zijn de filmpjes niet zo heel slecht, maar demo's zijn altijd nog beter inderdaad... |
|
quote: sommige mensen leggen de lat hoog, anderen graven 'm een paar meter in ... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |