|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
edit [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 12-01-2009 14:13] |
|
Meer info volgt zsm. |
|
Keuzes.. Nouja duurt nog even. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-03-2008 21:33] |
|
Staan net als vorig jaar nu al weer goeie dingen tussen wietze ga zo door. Wil je muilperen? |
|
Gave line-up |
|
Waarschijnlijk sla ik dit over vanwege mijn examens. Toch zonde. |
|
Hm... nog niet echt spectaculair, die line-up. Maar even afwachten wat er verder nog gaat bijkomen dan. |
|
KUTdatum. Dan moet ik zelf spelen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
kom wel ff langs Wietze, zitten een paar vette bands tussen! Jammer alleen van die jokers van Endstille, maargoed, dan kunnen we op tijd naar huis of de kroeg in... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Tering vette line-up! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Komen nog namen bij die jij nog gaat waarderen ook! [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 18-03-2008 17:28] |
|
ok, goed bezig! wij komen langs! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: |
|
|
|
de fles speelde, een grote rol... in heel mijn droef bestaan! heerschap Boezeroen, wat een grootheid! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Morrigan ook bevestigd! |
|
Kijk! Nu gaat het toch wel de goeie kant op! |
|
Hoeveel bands komen er ongeveer nog bij? Wil je muilperen? |
|
quote:Godver! Gaaf! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Twee, één opener en een 'grotere' naam. Gr. Wietze |
|
als die heel leuk is, is het misschien eens tijd om die kant op te gaan. |
|
Gheestenland - [NL] is ook bevestigd, ze zullen deze Black Metal ceremonie openen om 14.30 |
|
Darkened Nocturn Slaughtercult - [GER] bevestigd! Line-up is nu compleet. |
|
mooie line-up Wietze! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Zeker aanwezig nu! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |