|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Leeuwarden - Groningen in 25 minuten? Rijdt daar ook al een ICE dan? Bruce Banner |
|
Als ik me niet vergis rijd er wel een zelfde trein tussen groningen - leeuwarden als tussen groningen - winschoten. Maar gaat die tussen groningen - leeuwarden een stuk sneller. |
|
quote: Eh vorig jaar was dat zo'n ehm.. hoe noem je dat.. boemeltreintje (?) tussen Gru'n en Winschoten. www.9292ov.nl kan iedereen het voor zichzelf gaan uitvinden enzo. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-03-2008 19:57] |
|
Dat noemt men een stoptrein. En die tussen Leeuwarden - Groningen is een sneltrein. Wil je muilperen? |
|
Die doet er ongeveer 35 minuten, althans dat zegt ov9292. |
|
quote: Janee dat heet anders, het was wel een trein en die stopte wel vaak ja hehe maar toch.. godver, een eh.. ehm.. ze noemden het anders. Ook een ander soort treintje, met iets van 3 wagondingen [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-03-2008 20:01] |
|
+ Kromlek (DE) |
|
Vet nu met Lugubre en Kromlek erbij ben ik zeker aanwezig. Wil je muilperen? |
|
Kromlexorien? Kewl, Lainedil in actie! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Bands? Speul'n er bands? Is dat nieuw of vorig jaar ook al? |
|
quote: Ik kan me er eigenlijk niet meer zoveel heugen he he oh ja volgens mij hebben we funeral procession nog wel gezien! see you at occultfest! |
|
Leuk festival vorig jaar, jammer van een bepaalde bezoeker maar die komt hopelijk dit jaar niet dus blijft een knalfuif over! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
+ Existence Denied Met de nieuwe line-up en vernieuwde sound! EDIT: met deze band is de line-up nu compleet! [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 10-04-2008 23:43] |
|
Dat heb ie mooi doan Regeer (en de rest natuurlijk) enne twee bands meer dan vorig jaar, goede zaak! see you at occultfest! |
|
Hmm, wellicht dat wij hier ook wel even komen kijken, maar dan ga ik niet weer rijden, net als vorig jaar, dat is me helemaal niks... spelfout weggehaald... |
|
quote: Ha ha ja daar word je niet echt vrolijk van he varanus! see you at occultfest! |
|
quote: blijf je dan wel wat langer, vorig jaar was je zo weg! see you at occultfest! |
|
quote:Nou, vooruit maar weer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
luek Suck my piss |
|
quote:Vorig jaar was die volgens mij geblesseerd, maar toch aanwezig! |
|
quote:Enkel naar de gal inderdaad. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nou al zin aan dit feestje! |
|
Even uit de vergetelheid omhoogschoppen |
|
quote: Nog drie weken dan is het al zover! Kwam zondag het SOA promotieteam nog tegen alleen had het niet veel zin met slechts 10 bezoekers. Maar wel goed bezig! Loekie gaat dit jaar ook mee. Maar die gaat niet helpen denk ik alleen bier drinken en schuddekopp'n. [Dit bericht is gewijzigd door the witch op 21-05-2008 18:55] see you at occultfest! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |