|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
ze kosten 12,50 |
|
quote: |
|
quote: Oh, sorry regeer. Maar het maakt niet zoveel uit hoeveel ze kosten, natuurlijk kopen we ze |
|
quote: Hell yeah, dat is super mooi zeg, thanx! see you at occultfest! |
|
quote: |
|
Hey... jij rookt toch helemaal niet? |
|
quote: Ja maar die smiley met die hartjes zonnebril is zo gay! |
|
quote:Hmm, dat kost ook geen drol. Ik ga toch nog maar eens overwegen om die kant op te gaan |
|
4 euro per nacht is inderdaad lang niet verkeerd |
|
quote: Anders geef je even de juiste informatie ofzo. Aniejweej.. 4 euro pppn 3 euro per tent 50 cent milieutoeslag 50 cent toeristenbelasting 8 euro per persoon, per nacht dus. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-06-2008 20:02] |
|
quote: Ja das mooi man, gezellig met zn allen op de camping en naar SOA natuurlijk, gewoon doen! see you at occultfest! |
|
Ik zit helaas in Duitsland dan voor m'n werk. Maar erg mooi dat het zo goed gaat me je festival Erwin. ik heb alle foto's bekeken van voorgaande jaren, en het ziet er retegaaf uit. |
|
zaterdag: Zonneschijn (%) 30 Neerslagkans (%)70 Neerslaghoeveelheid (mm) 1-4 Minimumtemperatuur (°C) 6/9 Middagtemperatuur (°C) 15/17 Dus 20 graden, een korte regenbui en de rest van de tijd droog [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-06-2008 7:16] |
|
quote: Gelukkig blijf je positief! We moeten de weergoden dus nog wel ff verzoeken om mooi weer zaterdag he he. Denk trouwens dat we dan zaterdag die kant op gaan ipv vrijdag, geen zin om met dat bagger weer vrijdag al op de camping te staan! see you at occultfest! |
|
Guttegut! Dat is zaterdag a.s. alweer hee. Ik kom waarschijnlijk ook wel eventjes langs ja. Toch dichtbij enzo. 's Avonds concert in de Oosterpoort, dus eenszien tot hoe laat en vanaf hoe laat ik er ben. Disko Disko Partizani |
|
- Onweerwolf - The Witch - MMayo - Regeersel - Greycloak - Pandora - horned_reaper - Scotfan - BongoBongo What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Yes, ik hoef niet meer met de trein. :D ik heb vervoer voor heen en terug. Is ook bekend hoeveel het bieR gaat kosten? [Dit bericht is gewijzigd door jelmer2 op 10-06-2008 21:41] Wil je muilperen? |
|
quote: Bieten kun je in de buurt van Winschoten gratis van het land plukken. spelfout weggehaald... |
|
misschien als ik vervoer kan regel'n Suck my piss |
|
quote:Spreek me maar ff aan. Heb nog een girly voor je van Occultfest van vorig jaar die je al betaald had. Had hem weergevonden tussen mijn tent-spullen. |
|
- Onweerwolf - The Witch en Loekie - MMayo - Regeersel - Greycloak - Pandora - horned_reaper - Scotfan - BongoBongo see you at occultfest! |
|
quote: Waah dat meen je niet heb je die girly weer gevonden ha ha das een goeie bijna een jaar na dato! see you at occultfest! |
|
quote:Heen kan, terug niet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: *denkt na* Suck my piss |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |