|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Mooi man. |
|
Hmm, totaal vergeten eigenlijk. spelfout weggehaald... |
|
Gezellig festival. Vooral gaaf dat ik toen ik in de trein terug zat vanmorgen bedacht dat ik beloofd had even langs te komen om mee te helpen opruimen als ik tijd over zou hebben |
|
Damn jij was echt vroeg weg vanmorgen. Pff leuk feestje weer. Eerst tot 18 uur aant werk geweest, daarna feest! Echt geluk gehad met het weer, net als vorig jaar. Goede sfeer, ruim voldoende bezoekers en geinige bands. Organisatie bedankt! |
|
|
|
hahahahahah holyshit, ik snap dat echt niet hahaha "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Was wel geinig voor de kids, lekker zwaaien met die zooi. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 15-06-2008 22:41] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Was weer donders gezellig in Sodom! Was erg leuk om weer mee te helpen plus mooi shirt en backstage pas, de macaroni heerschte en de weergoden waren ons goed gezind want op 2 regenbuitjes na was het droog. Zelfs kejjedieband (alias tasje) was aanwezig met tasje natuurlijk en lang haar . Heidevolk was voor mij wel de band van de dag maar Kromlek was ook gaaf. En Joost was mega dronken, lachen was dat. Oh ja enne Regeer sterkte met je knie, jammer man. see you at occultfest! |
|
Regeer + knie? Wat is er gebeurd? Bruce Banner |
|
Was iets wat al eerder speelde, nu bijna weer over was, maar zaterdag helaas weer de kop opstak Maar viel me tegen dat jij er niet was, hoor! Ine deed nog een nummertje mee met Kromlek. Verder een zeer geslaagd feest en wat mij betreft heeft het vorig jaar zeker overtroffen !!! Bands, Vrijwilligers en zeker ook het publiek dat met grote getale is komen opdagen, namens Sodom Metal, BEDANKT !!! Op naar volgend jaar! |
|
Dan ben ik er volgend jaar zeker weer bij. de sfeer was top |
|
quote: Moest werken in W'tal. Sorry. Had er graag bij willen zijn. Bruce Banner |
|
quote: Jullie ook bedankt voor het donders mooi feestje! Enne see you at Occultfest denk ik. see you at occultfest! |
|
quote: Ziehier: Verder had de meneer van Kromlek het zwaar: Er werd ook het 1 en ander geleerd: Ik vond het een gaaf festival, hoop dat het volgend jaar weer zo leuk word! |
|
quote: jeroentjeeeeee!!!! mooie foto's "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Jackyyyyyy!!! Dankjewel! |
|
Gave plaatjes! Heb je ze ergens online staan of komt dat nog? We zouden ze graag doorlinken vanaf onze site als het kan. |
|
quote: Komt de rest online op je site? |
|
Ik vermoed dat dat niet in de eerstkomende 2 maanden zal gebeuren, tenzij NS het vanavond nog regelt. Bruce Banner |
|
Was best een gaaf festivalletje, inderdaad! Hoe heette die folk metalband met die violiste nou? Dat trok ik zeer goed. |
|
ik gok dat je endymaeria bedoelt |
|
quote: Juah was de enige met violiste. |
|
quote: quote: Ronald heeft gelijk, het gaat waarschijnlijk 2 maand duren voordat ze op mijn site komen. Ik tuf vanaf morgen namelijk 2 maand door Scandinavie, met een kameraad van me. Als het goed is komen de foto's nog wel aan bij de Sodom organisatie, dus wie weet komt er een linkje op de Sodom site. @MMayo, bedankt voor die foto! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |