|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Terug is er treintje naar Gru'n. |
|
ja ik zal het eens uitzoek'n. Suck my piss |
|
ik had natuurlijk ook gewoon op de eerste pagina kunnen kijken! Suck my piss |
|
quote: Welnee dat is te makkelijk. |
|
quote: Je kunt ook op de camping gaan staan op drie minuten loopafstand van festivalterrein! http://www.campingdeburcht.nl see you at occultfest! |
|
Schaep komt ook! Wel wat later denk ik, eerst even slapen na het werk. |
|
- Onweerwolf - The Witch en Loekie - MMayo - Regeersel - Greycloak - Pandora - horned_reaper - Scotfan - Hades Ik zit helaas aan de andere kant van het land. |
|
- Onweerwolf - The Witch en Loekie - MMayo - Regeersel - Greycloak - Pandora - horned_reaper - Scotfan - Hades - Sassette [Dit bericht is gewijzigd door Sassette op 13-06-2008 10:36] How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
- Onweerwolf - The Witch en Loekie - MMayo - Regeersel - Greycloak - Pandora - horned_reaper - Scotfan - Hades - Sassette - Schaep Wel jezelf er even bijzetten hoor lieverd. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ZATERDAG. Veel bewolking en vooral in de ochtend en vroege middag buiig weer. In de namiddag vanuit het noordwesten droger en opklarend. Temperaturen tussen 14 C langs de kusten en 16 C landinwaarts. Meest matige tot aan de kusten en boven open wateren vrij krachtige tot krachtige noordwestelijke richting. Temperatuur: 14 tot 16 C. Wind: NW. 3-6 Bft. see you at occultfest! |
|
Ik heb een paraplu en een regenponcho, ik ben er klaar voor! |
|
Aanwezig! Treintijden Winschoten - Groningen: 0.20 uur en 1.18 uur Weer of geen weer |
|
Kijk, DAT is de spirit! En ik heb nog steeds het volste vertrouwen dat het net als vorig jaar weer heel erg gaat meevallen met het weer! |
|
quote:Het weer voor Winschoten die dag of voor heel NL..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
We hebben trouwens een overdekte Biergarten en stands en tentjes genoeg om bij een buitje te schuilen! |
|
quote:ik check zelf vaak deze zite van onze buren: http://de.beta.wetter.com/wetter_aktuell/wettervorhersage/3_tagesvorhersage/?id=NL0GR0183 |
|
quote:Whaha, tis nu biertuin Regeer! Of...nouja, Winschoten is ook al bijna Duits te noemen he |
|
quote: Hm dat ziet er idd beter uit, alleen s avonds neerslag nou neem igg mijn heersch poncho mee! see you at occultfest! |
|
quote: Goeie zaak! see you at occultfest! |
|
quote: 's Avonds zit ik in Woerden binnen aan de HJ, dus wat mij betreft neem ik alle wolken mee naar het westen zodat het bij jullie lekker droog blijft. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ah je bent te lief! Yeah, knalgele poncho is ingepakt. |
|
Mayo is al op de camping! Wel een echte die hard he he nou wij gaan morgen die kant op, vanavond eerst nog dorpsfeest. Hey Regeer en de rest succes met de opbouw enzo. see you at occultfest! |
|
Oh YES !!!! nu net sinds een uurtje is mijn zomervakantie begonnen. Kan ik het nog beter beginnen dan met morgen een heerlijk dagje Sodom Open Air ? oh en BEERGARTEN !!! |
|
met een paar minuten maar eens richting station wandelen |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |