|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
JEZUS CHRISTUS ALLAH AHKAR!!!11!!11! Present, ookal moet ik er een nier voor verkopen hahahaha! |
|
En 's middags is natuurlijk perfect Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
als jullie me zoeken, ik ben me ff rukken op dit heugelijke nieuws Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote:*combineert deze opmerking met usericon* Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Gaafste line-up ooit voor een clubshow! |
|
*komt klaar* |
|
quote: vette line-up dat zeker, maar de gaafste ever........ overigens ook in de Oosterpoort volgens mij [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 03-04-2008 15:38] |
|
quote:Wel? WTF ik ga dan dus naar beide waarschijnlijk Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: was wel de bedoeling, of het doorgaat? I dunno edit: ik zie het niet meer staan in het tourschema, zal wel bij 013 alleen blijven dan. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 03-04-2008 17:45] |
|
Count me in |
|
quote:Me too |
|
quote: GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Aanwezig, ticket in de pocket. |
|
Hier ook |
|
Dan zit ik dus op Hellfest zie ik nu....als ik het goed heb spelen beide bands daar ook |
|
quote: Ik ook! En alle drie de bands staan op Hellfest... Zo te zien heeft het weinig geholpen, Hellfest onder de aandacht brengen. Teleurstellend! [Dit bericht is gewijzigd door suul op 23-05-2008 22:17] |
|
Kan niet wachten op t concert in 013! Inter faeces et urinam nascimur |
|
Oh is dit al uitverkocht? Zo nee moet ik nog altijd een kaartje kopen! |
|
Gaaf! Maar dan kan ik niet |
|
quote: |
|
quote:Vandaag gastenlijstbevestiging gekregen |
|
Kaartje binnen |
|
Fu-cking veel zin in!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
+1324679879!!!! |
|
quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |