|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe, regel het maar Ik kom heus wel opdagen. |
|
Ik kom zeker. Voor geen goud wil ik dat missen. Ik zal alvast maar een tent gaan kopen en een slaapzak of mag ik weer bij jou slapen Radjacker hahaha bla...bla...bla... |
|
Als iedereen gaat zeggen 'regel het maar' gebeurt er dus niks he Laten we nou eerst maar 'ns kijken hoe leuk het ZM fest wordt en van daaruit verder werken |
|
Goed plan Dwaallicht. Eerst ZM FEST en daarna een wadde-eiland bla...bla...bla... |
|
Ardennen is misschien ook wel leuk . |
|
AAAARRGGHH dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 27-02-2002 14:16] |
|
quote: He, ik regel het ZM fest al ! lady rose--> Als je mijn nick goed spelt zal ik eens kijken wat ik voor je kan doen [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 27-02-2002 14:16] |
|
Niet om het een of ander, het lijkt me een leuk idee, maar een Waddeneiland is niet echt centraal gelegen. Ik weet het, ik woon zelf in het midden des lands, maar stel je voor dat lui uit brabant/limburg (en BELGIE!) helemaal naar een of ander waddeneiland moet komen voor een feestje... |
|
lol wadden eiland is wel het meest ver voor de belgen onder ons. idd leuk plan maar laten we eerst maar eens het ZMfest maar eens afwerken |
|
Hmmm, op zich heb je wel een punt vargen . |
|
Voor een weekendje wil ik wel afkomen... Voor een dagje is het wat ver he.. Dan kunnen we direct na aankomst terug naar huis vertrekken... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Hey ik ben blond hoor . Je moet niet te veel van me verwachten hoor bla...bla...bla... |
|
quote:Een dagje op en neer is van waar ik woon (Friesland) net te doen. Vanuit de rest van Nederland is het eigenlijk niet te doen... No regrets and no remorse... |
|
een dagje lijkt me veel te kort. Ik zat meer te denken aan een weekend ofzo bla...bla...bla... |
|
idd. voor een dagje komt denk ik bijna niemand opdagen |
|
Er sprak iemand van de Ardennen... Da's voor jullie dan weer pokkever, maar ik ken een supergezellig plaatsje waar je met 12 man in een bungalow kan slapen (meer als er een paar amtjes meebrengen).. Als je met twaalf bent is het 20 euro de man voor het hele weekend, zonder eten natuurlijk... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Hier waren er al 15 man. Ik denk dat dat alleen maar meer wordt bij een volgende meeting. |
|
quote:Da's wel lekker goedkoop ja. Plus de Ardennen spreken mij een flink stuk meer aan dan een Waddeneiland. |
|
zijn er daar niet meerder huisjes te regelen Sharteel? [Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 27-02-2002 15:37] bla...bla...bla... |
|
Yep zoveel huisjes als je maar wil... Dit is de site van het domein.. http://users.skynet.be/villers/introNL.html Wij zijn er vorig jaar geweest met onze studentclub.. Die mensen: ooh, tof, studenten, terwijl we aners overal worden weggekeken.. Plus eht is vlakbij Durbuy, supergezellig stadje (tevens het kleinste stadje van Europa) [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 27-02-2002 15:40] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Die spreken mij ook wel aan, gezellige barbeque en daarna een groots kampvuur, zo tussen de bomen, gezellig, en dan een goeie muziekinstalatie, zalig Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
misschien een ideetje om al vast wat rond te gaan bellen om te kijken of de plannen wat concreter gemaakt kunnen worden? Of houden we het nog ff op brainstormen? bla...bla...bla... |
|
De site werkt blijkbaar niet.. Ik kan alleen op de eerste pagina.. Tja, neem het van me aan, het is er mooi en supergoedkoop.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
en der is een supergroot domein aan, alleen moet je niet hopen op gezellige café's, tis een boeregat met maar één café, maar met genoeg bier en dergelijke moet je niet op café gaan natuurlijk "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: Maar pas op, in dat café spelen ze dan wel Nirvana... Da's al heel wat voor zo'n boerengat... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |