![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb laatst een Epiphone Dot Studio gekocht. Supervet ding, zeker voor 300,-!!! ![]() |
|
Hey, Heeft iemand hier toevallig een London City DEA100 mark 4 ?!?!? Mijne doet het niet goed, en nu heb ik wel een handgetekend schema gevonden op het net, maar hij komt niet helemaal overeen met mijn versterker..... ik moet met name even de waarde van de weerstand weten die voor de speakeruitgang geplaatst is. Op het schema staat 100K, maar bij mij is hij bij meting 11,5 K.... De kleurkodering is er vanaf gebrandt... dus....! lampje ![]() |
|
Mijn broer heeft ook een london city, maar ik weet niet welke, ik zal hem iig even meelen met die typeaanduiding. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Hans heeft een groene. Mijne is grijs, en een stukkie ouder ('69). Die groene zijn technisch ook iets anders. lampje ![]() |
|
Oh, ok. Hij heeft ook een oranje london city speakerkast, zie je ook niet veel, of wel? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Oranje ?!? Da's niet origineel denk ik. Maar wel lekker vaud ! http://nl.wikipedia.org/wiki/London_City Maar aan de andere kant, het zou me niets verbazen dat je, als je destijds je poot stijf zou houden, een LC zelfs in het pimpelpaars met een roze randje kon krijgen ! ![]() Ik denk trouwens dat je broer een mark 5 heeft. lampje ![]() |
|
Anders mail je Dick Wolkendeck hierboven even, heeft ook LC (type weet ik niet, wel zo'n oude stack iig) ![]() ![]() |
|
Bo-El op TV Gelderland; quote: Mocht je het niet kunnen ontvangen, dan kun je de uitzending achteraf hier bekijken; http://www.rtvgelderlandarchief.nl/?onderwerp=--+Onderwerp+--&programma=087&search=1 ![]() |
|
quote: Hans zegt dat hij die heeft. Ik heb deze post iig naar hem toe gemeelt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ja, zoéén heb ik.. Vraag alleen alsjeblieft niet om hem open te schroeven, ik durf niet eens te kijken naar m'n verterker omdat ik bang ben dattie dan stuk gaat... Ik mailde wim ook al dat je eens hier, http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=78599 zou moeten kijken. Die gasten weten echt veel... Maar als ik je ergens mee kan helpen door de achterkant los te schroeven zeg je het maar... Btw... ![]() ![]() Herman van de bakker ![]() |
|
Mijn eerste, hopelijk aanhoorbare, metal patch op de Fractal Axe Fx. Een overdrive in een Rectifier in een cab met 4x12" V30 en een Sure 54 mic. 2 x links en 2 x rechts getracked + gekopieerd. Op 1 mini EQ piekje op 2.2 kHz oid, en wat highs eruit gefilter geen EQ of processing. Oh, mij CuBase doet raar (nadat ik het 2 Gb RAM heb gegeven nota bene!) dus het kraakt af en toe (ook tijdens t opnemen dus ik heb t ioko niet 100% strak kunnen inspelen). Metal op de Fractal When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
nou, strak soundje hoor! ![]() |
|
Thanks ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ha, ik heb een nieuwe gitaar (geruild tegen een andere, handige manier om aan GAS gehoor te geven zonder met 100 gitaren te eindigen), een Washburn x50 PROFE. Mijn eerste gitaar met actieve elementen, en ik moet zeggen dat het me best bevalt. ![]() Zo één dus, maar dan in het zwart, met witte binding. En er is een nieuw cabje onderweg, een Orange PPC212 ![]() ![]() |
|
quote: Heb em net opgehaald ('k had wat extra planken nodig), trem is anders (original-floyd kopie), en ander hout. 't Is een testmodel. Hij laat verschillende fabriekjes een model naar zijn eisen bouwen en checkt welke dat het beste doet. Hij moet dus nog in produktie komen. Geen handmade dus als de andere series van Huub. Maar op zich cool plankie, helemaal voor de prijs! Exact dezelfde maten als een MC-6, super lekker halsje dus, goeie balans, ziet er ook goed uit, geluid; vergeleken met de MC-serie natuurlijk niet zo super (strak/TONE/articulatie) en je hoort het hout niet zo zeg maar, plank is iets lichter (ander hout dus), wat meer output vd elementjes (moet dan maar), maar beats m.i. nog steeds makkelijk alle deantjes en epi's en ibanezjes ea fabrieks/budgetplankjes die'k ooit in mn handen heb gehad in die prijsklasse (en hoger). 'k Zal binnenkort wel een pic posten. Nu ff verder pielen ![]() [edit na wat meer pielen]iets gescooptere sound, meer gain maar nog wel goed gearticuleerd zeg maar. Best wel een metalplank ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 25-11-2008 23:32] ![]() |
|
Wat is de reden van al die Sub lijnen? De originele MC-6 gitaren bijv. zijn toch niet zo super duur ofzo? ![]() |
|
Ja idd, helemaal mee eens ![]() Maar ik denk dat de meeste/"gemiddelde" gitaristen planken in die prijsklasse kopen ipv "meteen" een van 1200 (of wat de MC6 ook kost). Zo wordt het model voor hun ook toegankelijk (vind het zelf ook erg interessant, voor zo'n prijsje, leuk als extra) ![]() Met die serie concurreert hij er een hoop merken die ook in die prijsklasse zitten flink uit iig (met elke Bo-El eigenlijk he ![]() Wellicht da'k em zelf nog es aanschaf als reserve-CHD-gitaar ofzo. [edit]al die sublijnen? hij heeft toch alleen die Nicky B-serie als budgetlijn? (eerder die GG's, maar deze valt er ook onder) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 26-11-2008 0:10] ![]() |
|
quote: foto (met brakke fooncam); ![]() ![]() |
|
Mmmmmmmm, nie verkeerd als xtra gitaar in alternatieve stemming! Rond welke prijs gaan ze zitten? ![]() |
|
deze is voor 790 te koop, maar dus nog een prototype/testmodel (zónder Bo-El logo ![]() ![]() net nog ff verder gegaan met afstellen (hals/trem etc), speelt super fijn (heb em in D gestemd met 010-setje) ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 26-11-2008 15:40] ![]() |
|
Overigens, op Marktplaats staan maar liefst 5 bo-el gitaren te koop! ![]() ![]() |
|
quote: Oeh, wel mooi in matzwart. ![]() ![]() Oh, komt dit duveltje ook in 7-snarige uitvoering? Boeiender ![]() |
|
dat weet ik niet. Ik vermoed eerst gewoon 6-snarig en dan kijken hoe dat gaat. ![]() |
|
quote: Vanwaar de ![]() Als mensen zo'n ding verkopen zijn ze er blijkbaar niet zo heel blij mee. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |