![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ja kan zeker strakker klinken! Zijn 3e kanaal-sample is vooral zompig in't laag ja (en z'n clean wel erg dof, dat kan veel helderderder). Maar je kunt er veel sounds uit krijgen met al die extra opties. Moet trouwens zeggen dat de koch ook wel ver door gaat in het laag (ook op een gave manier). Engl SE is wel strakker daarin, maar gewoon minder laag en erg gecomprest merk ik nu ik ze naast mekaar zet. 'k Vind er nu weinig meer aan haha. Voelt ineens raar na zo'n dynamische koch die veel meer scheurt ook. 'k ben net ook es ff verder gegaan met slaggeluiden met het 4e en 5e kanaal, echt wel vet hoor ![]() En ook voor de gein mn onmeunig groene ibanez ts7 ervoor, eerst op kanaal 3 (met en zonder OTS) tm 5 getest, overal kickass voor voor over-de-top-metal/shredgeluiden (tis wel zo'n cheapass pedaaltje..), en toen op ch5 op de 'hot' stand vd ts7 (erg coole en agressieve toon zit daarin, maar geen tot weinig distortion gebruiken) en de decimator g-string dr bij die alle ruisshit weghaald, godversgaaf geluid. Maar nog niet op hoog volume getest, beetje laat voor nu helaas. Morgen weer 'n avond ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 10-03-2009 23:30] ![]() |
|
Ik wil de 12AX7's uit mijn voortrap vervangen. Wat is een goed merk om erin te stoppen? ![]() |
|
Electro Harmonix of JJ's ![]() |
|
GrooveTubes ![]() |
|
Ok, bedankt. ![]() Heb net even naar Dr Tube gemaild over 2 EH's. De huidige buisjes zitten er denk ik al wel 10 jaar in, ik neem aan dat ze dan best wel aan vervanging toe kunnen zijn. Niet dat ik nu ontevreden ben over mijn geluid, maar ik ben wel benieuwd of het nu anders klinkt. ![]() |
|
ongetwijfeld ![]() [edit]dr tube is ook dikke prima ja, schijnt (geen ervaring mee) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 17-03-2009 19:15] ![]() |
|
Hij heeft me JJ's aangeraden, die schijnen wat warmer te klinken. ![]() |
|
Hallo allemaal. Ik ben Fusion's nieuwe Ibanez RG2610Z. Zo zie ik er uit: ![]() ![]() ![]() En zo klink ik overstuurd: Grace Ik hoop dat jullie nog vaker van mij horen, ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Gave gitaar hoor! ![]() ![]() |
|
Mooi ding! ![]() Wat voor element zit erin? ![]() |
|
Grace; Speak the wooooord The word is all of uus haha maar strakke plank ja! en klinkt te gek ![]() ![]() |
|
Ik zag laatst dat de Bo-el gitaren van de MC-serie een stuk duurder zijn geworden dan toen ik de mijne kocht. Iemand een idee waar dat hem in zit? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Ik denk dat het gewoon is dat de grondstoffen duurder zijn geworden en daarnaast ook een stuk inflatiecorrectie. Dus dan ben je er wel denk ik ![]() |
|
klopt!! Ze komen weer wel met nieuwe kleuren.. ![]() ![]() |
|
Welke kleuren kwam er nou bij? groen en nog een kleur toch? ![]() |
|
e/o blauw hoorde ik gisteren! ![]() |
|
En wanneer kom en die kleuren nou? De laatste keer dat ik met Huub het daarover had kreeg ik de indruk dat het ergens rond januari zou zijn. ![]() |
|
Dit bewijst: * mijn nieuwe Ibanez RG2610Z niet helemaal super crispy klinkt voor cleane sounds (maar daar heb ik m ook niet voor gekocht hehe) * ik erg slecht ben in patches en sounds te maken, waardoor ik de gitaat beter tot zijn recht had kunnen laten komen * ik nog slechter ben in iZotope te gebruiken om het wat meer sparkle te geven * ik echt nog even moet wennen aan de hals en die hoog uitstekende Edge ZR tremolo die zo in de weg zit (Not Of) This World When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: hangen al nieuwe mat-see-thru-groene in zn winkel (die's best wel erg cool, vooral omdat het mat is imo), blauwe zag ik ook staan, maar die waren nog niet helemaal af geloof ik. ook wat nieuwe kim-modellen met a of aa of aaa of aaaa of aaaaa-flame-maple topjes, supermooi! maar wel prijziger natuurlijk, naar gelang de kwaliteit vh hout (hoe meer a-tjes, hoe mooier. nouja, ook meer smaak natuurlijk..) hij had zelfs budget-bo-elletjes voor 175 euri staan! (gg-model), ff op gespeeld. ik lachte me kapot, voor dat geld ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-03-2009 18:01] ![]() |
|
Die mat series MC's waren toch ook een stukje goedkoper Frnk? ![]() |
|
o geen idee eigenlijk, niet gecheckt iig wel die nicky b versie vd mc6 (wellicht bedoel je die), 700 euro ofzo. die is matzwart (dat ding wa'k oa voor de symx nrs met CMS gebruikte, haaietanden in de hals enzo). fabrieksgitaartjes, geen handgemaakte iig. maar best fijn, en erg metal soundje. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-03-2009 18:04] ![]() |
|
quote: mmmm, voor backup nie verkeerd lijkt me, zijn er ergens pics van? hehe, ik zie me nie 2,5 uur rijden om ff een gitaarkleurtje te bekijken ;-) ![]() |
|
Had je niet zover weg moeten gaan wonen, Ratje. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
LOL ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |