|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Yeah, dat zijn er wel een aantal. - Motley Crüe - Pater Moeskroen - Twisted Sister .... nou OK dan. Jezus man, waarom zoek je naar 'bands die lijken op Children of Bodom'??? Zet dan gewoon je CD speler op repeat!! Pfffff ik ben zo aangeslagen, straks ga ik nog een topic openen 'ik ben op zoek naar bands die lijken op bands die op Children of Bodom lijken' of zo. Alle jezus. OPEN JE HARSES. En ga onmiddellijk naar Iron Maiden luisteren ipv dit soort derivatieve onzin. Ik meen het. |
|
Het spijt mij ten zeerste Saailicht, dat ik een vraag stel die mij heel normaal leek. maar desondanks zijn er mensen blijkbaar die zich daar aan storen En naar Iron Maiden luister ik ook, betweter. En ik ben meteen naar Pater Moeskroen gaan zoeken, vette muziek hoor... Dat was zeker een grapje van je, leuk grapje man Even een vraag aan de mensen die wel serieus kunnen antwoorden, zie mijn eerste postly Dwaalicht |
|
Dubbelpost [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 28-02-2002 14:15] |
|
Mwah.. lijkt me een erg normale vraag.. en bands met invloeden/die zo klinken. kan eigenlijk alleen Kalmah noemen. En Throne of chaos. Life doesn't get much better than this! |
|
Hmm, ik moet hier natuurlijk reclame maken voor Daemonshade. |
|
bands die op COB trekken: Faerghail (COB ripp off) Ensiferum (viking COB ) [Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 28-02-2002 10:23] "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Ik vind de nieuwe In Flames (eigenlijk alles na Jester Race) op CoB lijken, maar ja, dat ben ik he. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Hehhehe... wat had je dan voor vraag verwacht, van iemand die onder elke post de zeer dubieuze maar vooral flauwe grap 'vriend van aard bei, ban aan, koer chette ,etc... zet... |
|
Dat solo project van die toetsenist van COB (Warmen ofzo...) lijkt er best veel op. Alleen wat minder gitaarsolo's en wat meer toetsen, tevens andere vocalen...mmmm maar het lijkt er wel een beetje op.... |
|
Waarom wil je dat weten? Het is toch allemaal CRAP Jaja, ik weet het, niet reageren op topics die niet voor jou bestemd zijn enzo, sorry moderators |
|
Norther (Dreams of Endless War is hun debuutalbum d8 ik)lijkt veel op Children of Bodom, Alexi heeft een paar screams gedaan op hun album maar dat weet ik niet helemaal zeker. MuayThaigerrr!! |
|
Voor zover ik nog weet, de band "SkyFire" kopieert het geluid van CoB wel aardig.... Hun debuut heet 'Timeless Departure" En ik te ruil/koop bij mij Ik, Wil Schuurman |
|
Bedankt voor alle reacties tot zover Maar desnietemin, mijn lijstje mag nog langer worden. Enne... inflames is een strakke band, maar kom op; lijken op COB Groetjes Man de rijn (vriend van Golden de triever) |
|
In Sinergy speelt de zelfde leadgitarist... misschien een idee... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Bands die lijken op COB? Gelukkigerwijs niet zo veel. Ach zal wel aan mij liggen. Die Maiden cover is overigens wel goed, maar daar viel ook weinig aan te verneuken! Maar ze zijn dus imho weldegelijk beter geworden! |
|
Children of Bodom vind ik geweldig! Duister geluid, maar toch helder! Heerlijke vocalen! zalige solo's, lekkere blast! |
|
ja, CoB zijn heel goed Enige wat ik jammer vind is dat de cd's zo kort zijn. Sinergy is trouwens ook goed, maar ik vind Children beter MuayThaigerrr!! |
|
De zangeres van sinergy is de vriendin van cob/sinergy zanger/gitarist We`re not dead we`ve never lived |
|
ik vond het leuk, maar het is zo ongelooflijk springerige muziek. die gast heeft wel een groot bereik. en keyboards in metal vind ik vaak niet om aan te horen uitzondering: SUN CAGED |
|
quote: correctie is de vrouw van... |
|
Dispatched, absoluut Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Inteligente vraag: wat voor muziek maken Children of Bodom eigenlijk? Zoveel van gehoord, maar kweet echt niet wat het is ... geen chagrijnige dwaallicht reacties graag :p Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Zoiets als technische power metal met keyboards en grunt.... Het oude werk word weleens als black metal bestempeld. |
|
Ze zijn technische gezien misschien wel goed, en hebben altijd erg mooie solos, maar het klinkt altijd zo gruwelijk blij. en het heeft toch echt te lijden onder Synth Overkill. Ik vind het best wel leuk klinken, maar ik kan er echt niet zo lang naar luisteren, het gaat me na een tijdje altijd irriteren. Voor Claw, het is een mix van heel veel soorten muziek, death, power, heavy, en nog wat stijlen metal (en europe ) klinkt dus erg blij, heeft wel een erg goed krijsende zanger. En het zit propvol met solos. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Okey, ik begrijp dus dat je het gewoon een keer moet luisteren Ik zal eens in de cd-uitleen checken. Bedankt voor de info guys! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |