|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Nederlands band die wel wat van CoB weg heeft: Mythlorian Zeer goeie band! |
|
Suidakra, Gardenian (soms), Iron Maiden... signature |
|
COB zuigt zooo enorm. Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
mijn vriendin ook, wat wil je daar nu mee zeggen? ALs ik eens geen zin heb om nog zwarter te zien dan mijn toekomstplannen er uit zien, leg ik eens graag iets op die plat is als pap en er uitglijdt als prutpoep, en dan zijn de Cob'ers erg welkom signature |
|
Norther als 2 druppels water.... en minder interessant mijns inziens. Zie ook topic Norther [Dit bericht is gewijzigd door El Kapitån Oscuro op 17-06-2005 1:45] |
|
Verdomme, waarom zou iemand geinteresseerd kunnen zijn in een soortgelijke zaadband. Kankermetal is er genoeg, en men gaat nog volop op zoek naar soortgelijke homofiele metalbands. De brand er in (in band, fans, merchandise en alles wat er mee gerelateerd is). |
|
volgens mij heeft CoenV het niet zo op COB Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Waar heeft CoenV het nu wel op? Volgens mij bestaat zijn shortlist maar uit 1 band: Judas Priest! |
|
nee, hij KoenV heeft het niet op homobands zegt ie, Judas Priest is zowat de eerste die afvalt dan signature |
|
quote: Nee hoor, hij is gewoon heel erg in de ontkenningsfase http://www.homo.nl/cgi-bin/forum/ultimatebb.cgi?ubb=get_profile;u=00000732 |
|
COB is vet !! Ik vind Arch Enemy er wel iet of wat van hebben (ten minste die ene CD die ik heb van hun, die eerste waar dat wicht op zingt, ben de titel weer kwijt). Impaled Nazarene - absense of war ... doet me ergens ook aan COB denken met het solo-gejengel er af gestript. Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk... |
|
dat zal wel met het gitaarwerk te maken hebben die van eenzelfde hand komt. Soms vind ik ook wel dat Anthems van Arch en Hatebreeder qua klank in het verlengde liggen ja signature |
|
Yngwie Malmsteen natuurlijk...Heb een tijdje terug beelden van die MoFo gezien en sommige stukken waren echt precies CoB. Duidelijke inspiratie... |
|
bands die op CoB lijken: Norther En dat hele gemiereneuk over COB snap ik nu echt niet hoor. Als je het geen interessante band vind, kom dan niet in dit soort topics, eikels. |
|
Divine Souls o.i.d. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
children of bodom is een STEENGOEIE band het nieuwe werk is alsnog erg slecht maar hatebreeder en follow the reaper, dat zijn regelrechte klassiekers dit zijn bands die echt in de buurt komen van cob -imperanon -kalmah -eternal teras of sorrow (bijna dezelfde line up als kalmah btw) |
|
Heb ooit iets van Warmen gehoort wat erg op CoB leek. |
|
Kalmah lijkt er inderdaad wel op. Net zoals Norther. Het nieuwe COB album vind ik niet zo heel goed, en hatecrew death roll ook niet echt. Maar Hatebreeder, Follow The Reaper en Something Wild zijn super gaaf. Downfall, 1 van de gaafste nummers van COB |
|
quote: Vind je het gek? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: jep daar heeft die Aleksi aardig wat inspiratie van, sommige solo's zijn precies hetzelfde als van Yngwie.. (misschien wat langzamer), ik vond de band vroeger wel een tijdje goed, omdat er lekker veel solo's inzaten, maarja na een tijdje lijken ze allemaal hetzelfde... |
|
immortal souls, de christelijke blije versie van Cob....inclusief kleur-thema's op de cdcovers signature |
|
en heel heel HEEL slecht |
|
Skyfire Mors Principium Est - Inhuman - vet beter dan 75% van COB spul signature |
|
Ben te lui om alle posts te lezen. Is Stormlord al vernoemd? Zeker de moeite waard om eens te zoeken. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |