|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Vreemd dat nog niemand In Flames genoemd heeft, of ik zou eroverheen gelezen moeten hebben. En Soilwork vind ik ook heel erg aan te raden! |
|
quote: Waren dus wel al genoemd, fout van mij. Uitstekende aanraders moet ik zeggen. Misschien past Dimmu Borgir ook nog wel in het rijtje. |
|
Watte??? Dimmu Borgir en COB |
|
Twee bands die redelijk in de richting van CoB gaan (maar ook niet meer dan dat) zijn: * Eternal Tears of Sorrow * Gandalf (helaas al uit elkaar) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik had er al 'misschien' bijgezet. De muziek verschilt natuurlijk wel wat, maar alle Dimmu-fans die ik ken vinden CoB goed en andersom. En ikzelf ben ook liefhebber van beide bands. Dus ik dacht...misschien toch wel 'n aanrader. |
|
ergens in finland loopt ook children of boredom rond, dat lijkt echt op cob, aleen zingen ze in het fins "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Podium Hardenberg April 26 za. Children Of Bodom & Supports I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:richting Cob? Omdat ze Fins zijn |
|
Eternal Tears of Sorrow (als ze nog bestaan) lijkt echt niet op COB |
|
quote: Nou, dan niet. Jij je zin, het is jouw dag! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:hoezo zijn dag. Het is vandaag toch aids dag |
|
quote: Dat is een uitdrukking. Je moet niet alles zo letterlijk nemen. En als ik alles zeg, bedoel ik ook alles, want als je mijn eerdere post nog eens naleest, dan zie je dat ik helemaal niet heb gezegd dat EtoS precies op CoB lijkt... (Er was nl. al gezegd dat er maar een paar bands zijn die echt op CoB lijken.) Maar ja, ik laat me weer te veel opfokken hierzo... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Jij moet alles niet zo letterlijk nemen |
|
Nou, Vintersorg, Wladimir en Iskariot, experts op het gebied van CoB; noemt u eens een aantal bands die op CoB lijken (die nog niet genoemd zijn...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Misschien lijkt niemand op CoB? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Hehe, ik expert op het gebied van CoB Heb er ooit 1 nummer van gehoort ofzo. |
|
quote: Idd, COB lijkt op anderen . |
|
Cob lijkt op cob Ik ben geen kenner, ik weet alleen welke bands niet op cob lijken |
|
Op Slayer.. ook overgewaardeerde gitaarmuziek Life doesn't get much better than this! |
|
3 jaar later plaats ik een reactie op dit oeroude topic maar het moet er uit: ik vind de volgende bands wel op cob lijken: - Arch Enemy - Sinery - Mors Principium Est (beetje onbekend maar wel cool) - Wintersun (nog onbekender en nog strakker) |
|
sinergy bedoel je Probeer eens Kalmah , Dispatched, Omnium gatherum en Skyfire allen aan te raden signature |
|
ja sorry typtyfus. en als je dan de nummers moet weten...: Sinergy - I spit on your grave Wintersun - Beyond the dark sun Mors Principium Est - Eternity's child Arch Enemy - alles is wel leuk zou die kerel die dit topic startte niet al dood zijn ofzo? 3 jaar later |
|
"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: ja skyfire is best gaaf. Vorige week een cd'tje van gevonden. En wat dacht je van norther. Een regelrechte CoB cloon |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |