|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Band die ik ken die erg op Cob lijkt is Skyfire. Waarom staat dit in concerten |
|
quote: DISPATCHED!!!!!!!!!!!! check hun jongste cd 'Motherwar' The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wat zou men hier geschikt vinden als voorprogramma voo CoB??? In Flames? Finntroll???.... |
|
|
|
quote:nee, finntroll moet daar niet bij gaan op treden het is al erg genoeg dat ze met manowar optreden en ensiferum lijkt totaal niet op cob Kalmah eigenlijk ook niet, dat is veel beter [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 21-09-2002 12:25] |
|
quote: ik kreeg heel even een deja vu bij de combi Finntroll-COB-Wladimir-Kim-Dennis I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
COB Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: |
|
In Flames als voorprogramma van COB ?!?!?!? Is dat een grap ofzo? !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Axamenta of Manic Movement Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Callenish Circle |
|
Kijk... Vintersorg begrijpt het! !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Volgens mij kun je beter kijken naar bands waar de meeste CoB fans OOK naar luisteren Want er zijn weinig bands die op CoB lijken, maar volgens mij hou je vast wel van In Flames, Soilwork, Dark Tranquillity en Arch Enemy You ride at night trough the forest and see a man in a dress ? That should be the reaper who makes from your body, a very big mess ! |
|
Topic ff verplaatst van Concerten naar Muziek Algemeen... |
|
ja Cob fans die luisteren naar Slipknot en Cradle of filth. |
|
quote: Zijn die domme opmerkingen echt nodig? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
het is geen domme opmerking het is gewoon zo. Er zijn veel mensen die naar cob luisteren die ook naar die 2 bands luisteren. Meer bedoel ik er niet mee. |
|
Guidance of Sin lijkt er erg veel op Don't touch me. I'm evil. |
|
K had vroeger wel een paar nummers van Brimstone op cassette, lijkt er wel op vin ik (Heavy metal met black krijs) [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 27-09-2002 16:48] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
skyfire |
|
brimstone heeft niet heel veel solo's. Cob wel. |
|
quote: Valt best mee. Ik vind CoB echt zeer gaaf, maar CoF vind ik zwaar zuigen. (ik moet wel toegeven dat ik in totaal verveelde buien nog wel es de neiging heb Slipknot - Slipknot te gaan luisteren, maar dat duurt meestal niet langer dan 2 min) |
|
quote: warmen - the unknown soldier? WAT EEN BAGGER CD heb em voor 5 euro blind gekocht (samen met het meesterlijke rakoth) als iemand em wil, breng een leuk cd'tje mee en je mag em zo komen ophalen bij mij My madness, my sadness |
|
quote: Mee eens! Soilwork is wel een goed idee, maar COB mag hoogstens voor In Flames staan. Would you choose supremacy if it led to isolation? Could you handle the solitude? Would you still prefer the throne? |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |