|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Die shows waren altijd gaaf, ja. Maar what the hell met wim van der valk gebeurd is, geen idee, ik heb hem via internet nooit meer te pakken gekregen. Hij heeft in het verleden ook nog bij JD achter de drums gezeten, goeie gast! Alex wesdijk (de zanger) heb ik zowaar op loud from the south gezien, met Johan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:vast een normalo geworden. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ja, zoiets, hij had een kind met zijn eega gekregen en enzo. Maar ja, moet je dan meteen "normaal" worden... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Elexorien. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:blijkbaar man...genoeg lui die dan ineens niets meer van het hele metal gedoe niks meer willen weten al dan niet onder dwang, hehe Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hij zat toen bij Centurian, met Pulverizer nog samen met hun gespeeld. Maar volgens mij lag hij niet zo goed bij de andere haakneuzen in die band, backstage boterde het toen onderling niet al te best. Laatste keer dat ik hem sprak was met zijn laatste vriendin, we zijn toen nog samen behoorlijk zat geworden in het Podium in Hardenberg volgens mij. Zijn vriendin lazerde toen nog op haar hoge hakken van de trap af. Vlak daarna hoorde ik dat hij vader was geworden samen met die hoge hakkenvrouw. En zich had teruggetrokken uit de metalwereld. Hij woont nu volgens mij gewoon in Putten, waar hij ook werkt en zijn gezin heeft. Dat je Alex hebt gezien verbaast me trouwens wel, die hield er indertijd niet zo'n hele gezonde levensstijl op na als ik het me goed herinner. Ikzelf trouwens ook niet, vandaar dat ik me alles ook zo moeilijk herinner. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ja, klopt, ik heb ook nog wel eens met centurian gerammeld. Dus wim heeft zich teruggetrokken. Ik dacht wel zoiets, maar vond het toen vreemd dat hij niet eens meer op mails reageerde, ik heb een toffe tijd met hem in JD gehad. Alex, ja, wat zal ik zeggen, ja. Hij zag er niet eens zo heel slecht uit en ik kenzijn verleden etc ook, ja. Was wel tof om hem weer eens te spreken. Johan had ik ook al een tijd niet meer gezien, maar wel vaker dan alex. Johan ziet er noog steeds hetzelfde uit, kolossaal. Ook hij heeft nog in JD gezeten. Man, wat hebben we veel leden uit de underground in de band gehad, als ik er zo over nadenk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Legendarische gast, die Johan. -Johan, biertje? -NEE TWEE!! -Oefenen jullie in de Bam Johan? -NEE, IN DE BAAMMMM!!!! -MAG IK VAN JOUW STERRETJE EEN RONDJE MAKEN!!?? Etc... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Apoptygma berzerk Eden Synthetic Corspe Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ja, hij bulderde altijd. Op het podium, naast het podium, achter het podium. Gewoon thuis... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: NG-PRO... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Die zie ik zo regelmatig :p nouja 1 deel ervan dan Het is de lichtinval ;') |
|
quote: ienderdaad! die cd is vet! Je moeder. |
|
Enslaved, en dat gaat woensdag *eindelijk* gebeuren! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ik zal het maar houden op de dingen die eventueel nog echt zouden kunnen gebeuren. -Diabolicum -Mysticum (alhoewel erg onwaarschijnlijk) -ulver -manes -lamented souls -judas priest -emperor verder heb ik volgens mij al zo'n beetje alles gezien Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
-Black Label Society -Pride & Glory -Deep Purple (2e x) -John Fogerty (2e x) The trend is dead. |
|
quote: Yeah. Dat wordt weer eens tijd verdullemme! |
|
quote: Ik weet het. Met name qua Oceansize heb ik nogal wat kansen laten liggen.. |
|
Cryptopsy Lamb of God Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Ik zit nu naar die laatste live-plaat van Lacrimosa te luisteren, en dat is een band die ik ook zeker nog wel eens zou willen zien, bedenk ik me nu. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: -1 Wat was dat een aanfluiting zeg op Graspop. Halford kwam nog net niet met een rollator op, maar het scheelde niet veel. En zingen kan hij echt niet meer. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Palatka The End of the Century Party Rot Under Threat Drop Dead Intestinal Disease Cripple Bastards Entrails Massacre Petrograd Active Minds Roggel Zwaar Klote |
|
IAMX... ow wacht die ga ik ook zien Het is de lichtinval ;') |
|
quote:YES YES YES Ulver kan van het lijstje worden geschrapt Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |