|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Helemaal vergeten! |
|
Zodiac Mindwarp & The Love Reaction http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
DEATH Por Vida |
|
Pestilence. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik hoorde dat ze binnenkort weer naar Nederland komen. |
|
Bathory, Strapping Young Lad en New Model Army. Onder andere. |
|
quote: |
|
Pim, ik heb zin om te cyberen, dus je msn eens aan. |
|
quote: Ik lees het nu pas. |
|
nasty savage artillery realm blind illusion toxik vio-lence minor treath ramones |
|
quote: 11 April te zien in Oberhausen, dat is alvast een kans. |
|
IXXI signature |
|
AC/DC Against God and Government |
|
five finger death punch en motley crue....en ratt!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ja ik ook, alleen door de ticket nazi's zijn mijn plannen wreed gedwarsboomd. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: +1, sterker nog, het zou mijn verjaardagscadeau zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
The Lord of the Dance oh, wacht, die zie ik vanavond, woei Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Deze ook nog wel: Crimson Glory Unida Soundgarden ( anno-badmotorfinger ) "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Absu en Gojira En ik ga ze beide zien binnenkort Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Yep! Dat lijkt me er, samen met FNM, één voor Pinkpop Classic. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik heb ze toen wel gezien, maar dat wil ik graag nogmaals... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Wrijf het er maar in. Je hebt volgens mij veel gave concerten gezien die ik helaas heb moeten missen. Maar ik heb lekker de Boegies, Mothers Finest, De raggende manne, Claw Boys Claw, Fatal Flowers, Bad to the bone, Fishbone, Rollins Band, Venom etc. live gezien. Pinkpop ging ik toen trouwens nooit heen, was altijd tegelijk met Dynamo. Achteraf soms wel jammer. Ben één keer wel naar Pinkpop geweest, was met het optreden van Macy Gray swingend tussen de negerinnen wel erg gaaf, maar over het algemeen toch een behoorlijk saai en duf festival, zeker qua publiek. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 12-03-2009 15:15] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Arcturus met Garm Godspeed You! Black emperor Hallucinogen Seth Dies Irae DHG Edit: haha inderdaad ook De Raggende Manne [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 12-03-2009 15:20] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
SOCIAL DISTORTION en MACABRE. Daar ga ik dus ook naar toe..... Here kitty kitty kitty! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |