|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Dark Angel! |
|
Lifelover |
|
Lifelover, Mayhem, Amesoeurs (in een hele fijne droom...), Peste Noir, Dream Theater (hopelijk Graspop + nog ergens in het najaar op hun tournee), Normaal, God is an Astronaut (en menig ander postrockgezelschap), Cradle of Filth (back in time in '96 of '97) en dat was het voor nu zo'n beetje. |
|
Edge of Sanity! Maar dan het liefst met Dan Swanö... Die andere deed het live ook heel niet slecht, hoor! Was ook genieten. Katatonia! Daar hebben we eigenlijk nog een paar nummertjes van 'Brave murder day' van tegoed. Omdat de drummer toen ziek was speelden ze maar 2 (of 3?) nummers. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Ohja, Blood For Blood! |
|
In alfabetische volgorde: ~ Abigor ~ Benighted ~ Dark Fortress ~ Exodus (regelmatig in NL de laatste jaren, maar nooit op momenten dat ik kon ) ~ Negura Bunget ~ Nox ~ Trepalium Zoiets... |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Jij en BFB? Had ik niet verwacht |
|
Ik hoor wel vaker dat mensen iets niet van mij verwacht hadden ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Gorguts! Al geruime tijd stil rond die band, zit er voorlopig niet in denk ik |
|
Ze zijn toch weer bezig onder de naam Negativa? Of in ieder geval, bepaalde leden. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 03-03-2009 23:03] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: quote: |
|
Blood For Blood komt toch wel weer een keer met een reunieshow terug, als het geld dreigt op te raken. |
|
quote: Klopt, maar dat is een op zich zelf staand project los van Gorguts. |
|
ROGGEL en ROCHEL.... en ZWAAR KLOTE! |
|
Lifelover, Alcest, Mortifera (ohh sweet dream :D), Mayhem, Burzum (hehe) |
|
quote: Oh ja! Hoe kan ik die vergeten! |
|
geen ik heb een hekel aan concerten. Fuck the world and fuck you |
|
quote: idd, en XXX Maniak Botulistum Devastation Mors Principium Est signature |
|
quote: Word moeilijk aangezien ze niet meer bestaan, maar ik had het ook graag gezien! Negativa is inderdaad de nieuwe band zou ik ook graag zien! |
|
Faith No More. En dat gaat deze zomer ook zeker gebeuren, als ze touren! Al moet ik ervoor naar Donington. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Peste Noire, amesoeurs, Istidraj, Akitsa, Flotsam and Jetsam. Wil je muilperen? |
|
merrimack! met Terrorizt (aka Lord Fafnir) op zang 'Vo |
|
michael jackson |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |