|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Shining Satyricon Anaal Nathrakh Behemoth Dismember |
|
muse idd, gaaf en wbt metal: kadath Je moeder. |
|
Slipknot ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Serieus????? 1 keer live gezien, wat een aanfluiting zeg.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Serieus ja. Ik wil ze toch nog een keer in het eggie zien. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nou! Een uur bier halen en kletsen begint soms ok wel te vervelen. Lijkt me echt 13 keer niks, die band. Laat staan live. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Leuk voor je Als ik de kans krijg, ga ik er toch nog eens heen. Al was het maar om tegen mijn vriendjes en vriendinnetjes te kunnen zeggen dat ik ze gezien heb ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Squarepusher , en dan is mn 'te zien' lijstje wel zo'n beetje voltooid Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
sia furler Je moeder. |
|
[edit] Kut, verkeerde topic [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 23-05-2008 0:28] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: 14 november @ burgerweeshuis Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Destruction. |
|
Insomnium Flametal Tyr Soilwork Sirenia Suidakra |
|
Elexorien, kijken of die nieuwe drummert het kan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Als je het letterlijk neemt, zou ik Spinvis graag nog een keer live willen zien. Wat ook vast nog wel gaat gebeuren. En verder zou ik graag The Proclaimers een keer live zien. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
sundown In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
IsIs Tool Soilwork Cult of Luna MESHUGGAHHHHH |
|
Queen met Paul Rodgers |
|
quote:Nou, komt vast goed volgend weekend, ofnie? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 14-06-2008 12:45] |
|
quote: Tja, in 2000 in 013 vond ik het wel gaaf. Dak ging er bijna af bij wijze van. Weet niet of dat nog steeds zo is. Ow en Mournful Congregation en Evoken zou ik weleens live willen zien... [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 14-06-2008 12:50] |
|
- Pink Floyd - Muse - Pearl Jam - Carcass (30 augustus ftw! ) - At The Gates - Pain Of Salvation Denk dat dat het wel is zo ongeveer. Verder heb ik zo ongeveer alles wat ik had willen zien al wel gezien. (en een boel wat ik achteraf liever niet had willen zien ) [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 14-06-2008 12:58] |
|
quote: Muse was gaaf vorig jaar in de Brabanthallen. Of is dat inmiddels alweer twee jaar geleden? |
|
quote:Jij was daar bij, ik niet |
|
November 2006, tijd vliegt voorbij. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |