|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ow das altijd leuk ook nog in NL dan? zal dan wel weer brabanthallen worden ben er dan zekers weer bij beter een kut in de hand, dan de lucht van 10 |
|
Tering, weer van die kudbents erbij. Als het in de brabanthallen is haak ik sowieso af, wat een gammele opslagplaats was dat. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Gammel of niet, kutbands of niet, het was wel gezellig tijdens slayer vorige keer |
|
quote: OF het wordt gewoon weer Ahoy. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:+1 |
|
Ik vind Mastodon niet zo vet. en Trivium is kut live. Dan zou ik alleen voor slayer gaan, nou nee. [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 21-05-2008 14:13] The trend is dead. |
|
Trivium kan me gestolen worden... Mastodon doet me niet echt veel maar is wel leuk. Slayer was tijdens de eerste U.A. erg goed in de Ahoy. De tweede keer in Den Bosch was Slayer wederom goed maar dat kutgebouw en die grafstad er omheen verpestte het nogal voor mij. Dan 10x liever de Ahoy. Zal er zijn. |
|
Maar eens kijken tegen die tijd. Slayer binnen vind ik altijd vetter dan in de openlucht. En Mastodon ook maar eens bekijken, met de eerste U.A.tour gemist op de woorden "Thank you and goodnight" na. Eigenlijk elke keer nog dat ze hier optraden wegens omstandigheden. |
|
Waldrock it is. |
|
ik was al bang dat dit een slayerloos jaar werd |
|
Trivium = t3h sucxk0r. Mastodon = godenband Slayer is als pizza. Zelfs als het kut is, is het nog lekker. Misschien wel aanwazig! |
|
SLAYER, TRIVIUM, MASTODON and an as-yet-undisclosed opening act will team up for "The Unholy Alliance: Chapter III" European tour in the fall. So far the following dates have been revealed: Oct. 27 - Manchester England - Manchester Arena Oct. 28 - Birmingham, England - NEC Oct. 30 - London, England - Hammersmith Apollo Oct. 31 - London, England - Hammersmith Apollo Nov. 02 - Cardiff, Wales - CIA 7000 Nov. 03 - Glasgow, Scotland - SECC Hall 3 Nov. 05 - Offenbach, Germany - Stadthalle Nov. 06 - Köln, Germany - Palladium Nov. 09 - Stuttgart, Germany - Hanns-Martin-Schleyer-Halle Nov. 10 - Winterthur, Switzerland - Eishalle Deutweg Nov. 11 - Paris, France - Le Zenith Nov. 16 - Wein, Austria - Gasometer Nov. 18 - München, Germany - Zenith Nov. 19 - Berlin, Germany - Columbiahalle Geen nederland dus |
|
Oooooh, Manchester, da's wel te doen. Alleen erg jammer van Trivium, want verrder is dit natuurlijk een top-affiche. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
jezus op slayer na alleen maar kut bands. Fuck the world and fuck you |
|
Mastodon is gaaf man Al valt die laatste CD me wel vies tegen trouwens, dat dan wel. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: +1 Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Quote van de maand |
|
En Amon Amarth erbij..... http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
Is er een Nederlandse datum & plaats bekend? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vrijdag 7 november. In de Heineken Music Hall. Dus het geluid zal in ieder geval beter zijn dan in de Brabanthallen |
|
Thanks The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
misschien ben k dr ook bij wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Aanwezig! |
|
jammer, dan is ook Soilwork, ook al in Amsterdam |
|
Helaas is Soilwork ook die dag. maar gelukkig spelen die ook de dag erna in Bibelot. En Mastodon is gewoon te gek. en als Extra Slayer erbij altijd leuk, helemaal als zd zo strak spelen als op Waldrock www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |