|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
heb ergens opgevangen dat het de afscheidstour van Slayer is??? Tom wou er mee stoppen??? |
|
quote:Denk het niet, men komt volgend jaar nog met een nieuwe plaat (als het goed is). |
|
En hun voorprogramma's.. October 14 2008 DEVIOUS IN FINALE 3FM SLAYER CONTEST! Devious staat in de finale van de door 3FM georganiseerde Slayer contest, op 31 oktober in Stairway to Heaven, Utrecht! Devious gaat in deze finale de strijd aan met twee andere metalbands om de prijs der prijzen: als support act spelen voor SLAYER op 7 november in de HMH in Amsterdam! Een vakkundige jury, met o.a. muziekgoeroe Eric Corton, Jelmer en een afvaardiging van Mojo Concerts, zal na de drie optredens beslissen welke band geschikt is om zwaargewicht Slayer te supporten. SUPPORT DEVIOUS TO SUPPORT SLAYER !!! Devious maakt alleen kans als jij ze support! Wat moet je doen? Reis op 31 oktober samen met Devious naar Stairway to Heaven in Utrecht – GRATIS! Opstapplaatsen: station Enschede en station Hengelo Wil je mee? Dat kan! Mail naar Guido en vermeld je 06! Beluister het fragment uit Stenders´ Eetvermaak met Guido http://www.devious.nl/sound/devious_3fm_slayer_contest.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 20-10-2008 7:48] |
|
sponsort 3fm slayer? hmm dan ga ik niet [Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 17-10-2008 15:27] |
|
quote: Ben wel benieuwd naar de andere twee bands of zijn die nog niet bekend? see you at occultfest! |
|
quote: Blind Sight en Ripsaw |
|
Woei!!Is 10jaar geleden dat ik Slayer voor het laatst heb zien optreden.Dus 7nov is beetje speciaal.En me kaartje kado gekregen. En Amon als voorafje!! Hbe dr zin in! =) |
|
Ben benieuwd wat die gasten van Trivium dit keer naar hun kop krijgen. In 2006 speelde (o.a.) In Flames voor Slayer en vlogen de "you sucks" etc regelmatig in het rond... terwijl ze toen nog goed speelden trouwens! Anyway, heb er zin in. |
|
Heb er ook zin in |
|
quote: Niet optreden met Departure in Vriezenveen dan? |
|
quote: Check je sms dude.... Boeiender |
|
|
|
quote: Lach maar, we hadden eerst doorgekregen dat we op 1 november moesten optreden.... blijkt nu 7 november te zijn. Boeiender |
|
dan moet het wel een heeeel vet optreden zijn, anders hadden ze pech |
|
quote: Hehehe, ik weet niet hoe de communicatie gelopen is... Boeiender |
|
Wel cool, ze spelen Reign in Blood integraal... |
|
quote: Goed initiatief. Blind Sight heeft ook een tourbus geregeld, dus die komen ook met flink wat volk (ik ga ook mee, Blind Sight is hier ene lokaal bandje). |
|
quote:ik ken Devious niet, maar Blidsight en Ripsaw zijn 2 gave bands, benieuwd wie er wint. |
|
Kaartten voor HMH al een tijdje in huis en nog een stack van die fuckmunten voor daaro in de kast. Eindelijk weer eens Slayer roepen en ze ook daadwerkelijk krijgen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Het tijdschema 5:30pm doors 5:45pm - 6:00pm 15 minutes of fame 6:15pm - 6:45pm AMON AMARTH 7:05pm - 7:55pm Mastodon 8:15pm - 9:00pm Trivium 9:30pm - 11:00pm Slayer |
|
quote: Ben benieuwd of ze daadwerkelijk anderhalf uur gaan spelen. |
|
quote:Tijdens de laatste tour met In Flames etc. was het een zeer kort showtje. Misschien hebben ze er dit keer meer zin in. |
|
California thrashers SLAYER kicked off the European "Unholy Alliance Tour: Chapter III" Monday night (October 27) at the Manchester Apollo in Manchester, England. The group's setlist was as follows: 01. Flesh Storm 02. War Ensemble 03. Chemical Warfare 04. Ghosts of War 05. Disciple 06. Cult 07. Dittohead 08. Jihad 09. South of Heaven 10. Seasons in the Abyss 11. Live Undead 12. Dead Skin Mask 13. Raining Blood 14. Angel of Death GEEN 1,5 uur dus! rare setlist omdat er op verschillende sites staat vermeld dat ze "reign in blood" volledig gaan spelen [Dit bericht is gewijzigd door mokka op 29-10-2008 19:37] |
|
quote:dus als je die wedstrijd wint speel je een kwartier voor een lege zaal |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |