|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
En toen Slayer moest spelen, ging je naar huis? |
|
quote: Slayer niet gezien inderdaad. Lekker interessant ook. |
|
quote: Belgen he |
|
quote: Niks meer aan toe te voegen! Jawel,er liepen aardig wat leuke heerschappen rond.Beetje bont en blauw gemost heb me geweldig vermaakt! =) |
|
quote:shit, buurman, Blind sight verkiezen boven slayer, bent u wel helemaal lekker ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Zoveel geld voor een kaartje en dan... Naja, geen hell awaits, dus... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Blind Sight niet gezien. Amon Amarth of hoe die viking band ook heet: was erg gaaf. Snapte alleen niet waarom ze voor Mastodon speelde. Mastodon miste een gitarist (in het ziekenhuis met iets aan zijn alvleesklier ofzo riepen ze vanaf het podium). Ben het er niet mee eens dat Mastodon een goed optreden gaf. Vond ook dat ze door hun negatieve manier van communiceren (*nauwelijks/geen contact maken met heb publiek * bozig worden als iemand Slayer roept) hun optreden weinig charme gaven. Het kwam niet over, en het publiek reageerde dan ook erg lauw. Dat was hunzelf waarschijnlijk ook opgevallen want ze gingen weg met een *sorry for having bothered you... of iets van die strekking. Trivium: technisch goed, maar zielloze muziek. Geen gevoel, het brengt niets over. Slayer: ja Slayer. Vond het een vrij kort optreden. Was wel blij dat ik vanaf de tribune ben gaan kijken, want die lichtschow kwam van dichtbij niet erg over (de achterwand zeg maar). verder: 2,50 voor een cola is belachelijk! |
|
HMH = hol! |
|
quote: off-topic maar... "het is verboden in het gebouw te roken, met uitzondering van de Match Box; de hoger gelegen rookruimte in de Planet Music Foyer; het in bezit hebben van soft- en harddrugs,(...) is verboden;" lees ik in de huisregels op de HMH-site (http://www.heineken-music-hall.nl/) Maar blijkbaar maakt dat geen reet uit? |
|
Joa, ik kon laats bij de HMH mijn zakje wiet van 1 gram (!) afgeven aan de deur.. ( was bij Snoop dogg ook nog..) * * niet treu enzo.. |
|
HMH is gewoon een zootje ook voor de fotograven enzo. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Dat het verboden is, is duidelijk... Dat zo'n beetje alle rokers zich tijdens Slayer tegoed deden aan een peukje.. was ook duidelijk Het zag er leuk uit... zo'n kettingreactie Verder kom ik niet graag in de HMH... na concerten wordt je door de eerste de beste veegneger de zaal uit geveegd. Mijn muntjes waren verouderd en niet meer geldig, ik kon ze nog wel inruilen. En het barpersoneel staat er bij als zakken stront.. Verder was het gezellig trouwens! Slayer begon wat zwakjes. Trivium kan me helaas nooit bekoren. Mastodon, zelfde verhaal, maar wel vermakelijk. Amon Amarth vulde het half uurtje speeltijd dat ze kregen leuk op en kregen de voorste rijen mooi mee. [Dit bericht is gewijzigd door Kash1 op 10-11-2008 16:39] |
|
Er was wel een of andere metal disco in de sfeervolle ( ) Rabobank Lounge als afterparty. tenminste zoiets zag ik bij het weggaan. |
|
quote: Dat is altijd bij de HMH, maar dat is niet bijzonder ofzo hoor. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Ben wel benieuwd naar morgen Derde keer Slayer alweer van dit jaar. |
|
Slayer was vet, heel Reign in Blood gespeeld |
|
Zo Slayer was inderdaad gaaf. Ze speelde naar mijn mening toch aardig veel nummers, voordat ze met Angel of Death aftrapte. Ik had op het begeven moment het idee dat ze Reign in Blood niet meer gingen spelen. Erg gave show! |
|
Huh? Ze speelden eerst veel nummers en toen trapten ze pas af? spelfout weggehaald... |
|
Ik bedoel veel nummers die niet afkomstig zijn van Reign in Blood Standaardnummers zoals Disciple, Cult South of Heaven etc. |
|
quote: |
|
quote: Wat is daar zo grappig aan? |
|
quote: Tsja... Als je aftrapt met een bepaald nummer, dan is dat het allereerste nummer. Aftrappen betekent zoiets als het optreden beginnen (en dus NIET een bepaald nummer gaan spelen). En verder is het "op een gegeven moment". Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Volgensmij kan het allebei, maar wat maak het ook uit. Je hebt gelijk, maar nu is het wel duidelijk dat ze het complete album toch hebben gespeeld |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |