|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: die is wel stoer maar daarnaast mis ik nog heel wat en heb ik de meeste al te vaak gehoord rejection is one thing, but rejection from a fool is cruel... |
|
Dittohead! |
|
quote: ja hun laatste hitje ook al weer 14 jaar geleden... rejection is one thing, but rejection from a fool is cruel... |
|
maakt niks, fijn dat ze die misschien spelen hehe. |
|
ik vond het clipje wel gaaf rejection is one thing, but rejection from a fool is cruel... |
|
quote: een leuk achtergrond muziekje als je in de rij staat voor de garderobe. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
quote: Tjonge,wat zijn we toch weer aardig voor de medemensch...... =) |
|
Nog heel even en dan SLAYER !!!!!!! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
nog even minder super zo naast de deur zo me fiets maar uit de schuur pakken |
|
Vanavond toch meer thuis blijven denk ik. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
LOL, krijg net allemaal smsjes van Creepmime die vraagt waar ik sta.... En hij gelooft niet dat ik niet in de HMH ben... [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 07-11-2008 20:35] Boeiender |
|
quote: Geen hell awaits... Blij dat ik er niet ben. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Erg geslaagd feestje! Blind Sight:..... heeft Devious daar van verloren? Amon Amarth blijft niet helemaal mijn ding (wacht nog steeds op een 4-stemmig "Al die willen te Kaapren varen") maar waren wel strak. Mastodon: zelfs met zijn 3en zetten ze een goede set neer! Elektrische 12-snaar FTW!!! Trivium: Toffe band, toffe pit, spijkerjasje lichtelijk uitgescheurd Slayer deed het degelijk, Dave heeft echter zijn beste tijd gehad, jammer. [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 08-11-2008 3:21] |
|
Leuke avond! - Amon Amarth, was leuk alleen had Johan volgens mij een beetje last van z'n stem. - Mastodon, zelfs met z'n drieën geweldig - Trivium, leuke opsteker - Slayer, tja echt slayer, goed maar niet geweldig en nog steeds weinig interactie. - Heineken = bah (maar beter dan geen bier) Geslaagd avondje (voor veel geld)! |
|
spijkerjasjes, worden die dingen nog gedragen ? :') Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hehehe, die heten in Zwolle en omstreken "Davidjasjes" Boeiender |
|
amon was erg lekker, mastodon zuigt zoals maar weinig bands kunnen zuigen. muntjes en bier tijd dus. trivium was een aangename verassing. ik had alleen wel het idee dat het geluid wel erg hard stond hier. daarna natuurlijk SLAYER!. ouderwets knallen maar erg erg jammer dat er zoveel rokende junks zijn die niet even zonder pafstok kunnen. halverwege zag ik geen reet meer en toen een dipstick zijn stokje letterlijk onder mijn neus aan stak ging ik ietwat door het lint.... beetje jammer dat soort lui. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
ik ga woensdag in Anwerpen wat was de setlist in Amsterdam? |
|
quote: Bezoek maar eens een Keep it True festival, dan zie je niets anders. |
|
quote: Ik ook. Slayer brengt o.a. integraal de klassieker ‘Reign In Blood’ Slayer is terug in full force! Wie ze deze zomer op het hoofdpodium van Rock Werchter aan het werk zag, weet genoeg: deze band vlamt weer als vanouds! Met Dave Lombardo, Tom Araya, Jeff Hanneman en Kerry King is dit één van de beruchtste trashmetalbands aller tijden in zijn strafste bezetting. Het album dat Slayer tot zijn huidige status van metalgrootheid katapulteerde, is ongetwijfeld ‘Reign In Blood’. Het werd in 1986 op de mensheid losgelaten. Slechts een halfuur had Slayer nodig om er muziekgeschiedenis mee te schrijven. Songs als ‘Angel of Death’ en ‘Raining Blood’ behoren tot de dag van vandaag bij de bekendste nummers van de groep. Topproducer Rick Rubin, die recent ook tekende voor Metallica’s ‘Death Magnetic’, zat achter de knoppen en zorgde mee voor de unieke sound van de Californiërs. Metal werd op slag populair bij een breed publiek en Slayer stond vanaf dan mee aan de top van zware gitaren-land. In menige slaapkamer weerklonken verschroeiende gitaarriffs en donderende drums. Vele bekende muzikanten haalden inspiratie uit dit bijna mythische album. ‘Reign In Blood’ is dé referentie. En nu, anno 2008, zal Slayer, naast veel ander strafs, deze überklassieker integraal live brengen tijdens de derde editie van de Unholy Alliance Tour in Antwerpen! [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 08-11-2008 14:06] |
|
quote: |
|
Hierbij nog wat foto's van gisteravond. Blind Sight Amon Amarth Mastodon Trivium Slayer De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
Mooie foto's hoor, snorrie!! Zo te zien had Slayer weer eens erg mooi licht?? [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 08-11-2008 15:56] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |