IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Triptykon Vorige pagina | Volgende pagina
Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 02-02-2010 9:22 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Hebben!



Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 02-02-2010 9:55 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Vincent Castiglia contributes Triptykon, a specially created portrait of the members of the group, painted in the artist’s own blood (86 x 86 cm, blood/iron oxide on archival paper, 2009). As Castiglia aptly put it, the amalgamation of works by HR Giger, Vincent Castiglia, and Triptykon on “Eparistera Daimones” forms a creative triptych in itself.



zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 02-02-2010 10:23 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

Gretver! Die vinyl-versie MOET ik hebben!!


Here kitty kitty kitty!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-02-2010 10:34 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

En snel zijn, want anders mis je de eerste persing. Gelukkig heb ik van Monotheist ook gewoon de zwarte schijven en niet de clear herpersing.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 02-02-2010 10:42 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

Vam Monotheist heb ik ze allebei. HEBBERIG!!


Here kitty kitty kitty!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-02-2010 10:46 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Aan al die herpersingen / gekleurd vinyl / nieuw artwork doe ik niet meer mee... Koop liever voor dat geld een plaat die ik nog niet heb.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 02-02-2010 10:49 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

Ook...


Here kitty kitty kitty!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-03-2010 23:51 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Short audio samples of all nine songs that will appear on "Eparistera Daimones" — the forthcoming debut album by TRIPTYKON, the group founded by former HELLHAMMER/CELTIC FROST singer and guitarist Tom Gabriel Warrior — are available for streaming on http://www.amazon.com/Eparistera-Daimones-digital-booklet/dp/B003BB9EF2/ref=sr_shvl_album_1?ie=UTF8&qid=1268000204&sr=301-1

"Eparistera Daimones" is not only musically a leviathan. Remarkably, the album will also feature the epic artwork by renowned Swiss artist H.R. Giger and New York-based surrealist Vincent Castiglia.

Two songs from "Eparistera Daimones" can already be heard at the band’s official MySpace page.

"Eparistera Daimones" will feature the following nine songs, at a playing time of around 70 minutes:

01. Goetia
02. Abyss Within My Soul
03. In Shrouds Decayed
04. Shrine
05. A Thousand Lies
06. Descendant
07. Myopic Empire
08. My Pain
09. The Prolonging



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-03-2010 8:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik heb zeer hoge verwachtingen voor deze cd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-03-2010 8:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hij is erg sterk


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-03-2010 13:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 March 2010 8:54 schreef Jenje het volgende:
Hij is erg sterk

oh, heb jij die al??? Komt er een bespreking? Of kun je dan misschien een eerste indruk ff weergeven?

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-03-2010 13:23]


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 08-03-2010 13:25 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik ga niet luisteren, ik hou me in.
De lp staat in bestelling, zodra die binnen is gaat het waarschijnlijk eenzame opsluiting worden en laat ik het geheel een aantal keer voorbij komen.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-03-2010 13:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jep, tuurlijk komt er een bespreking. Hij bevalt me best goed eigenlijk, terwijl ik zijn vorige werk weinig ken en niet echt super vind.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-03-2010 9:58 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

:now downloading:

Hopenlijk volgende week de LP binnen..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-03-2010 10:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 March 2010 13:25 schreef Staalman het volgende:
Ik ga niet luisteren, ik hou me in.
..


quote:
Op 19 March 2010 9:58 schreef Staalman het volgende:
:now downloading:
..


Hehe



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-03-2010 10:08 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik ben zwak, ik weet het... maar dit is de gehele plaat. Sorry.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 19-03-2010 10:43 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Displeased heeft de cd en lp op voorraad, net de Lp besteld.


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 19-03-2010 10:46 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

Ik krijg `m nog niet gedownload en wacht op mijn plakken vinyl via LARGE.


Here kitty kitty kitty!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-03-2010 10:48 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Hier was ie binnen op tien minuten.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-03-2010 10:48 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 March 2010 10:46 schreef zijschroeier het volgende:
Ik krijg `m nog niet gedownload en wacht op mijn plakken vinyl via LARGE.


Heb hem via Rockbox gedownload, en ik krijg hem via Nuclear Blast samen met mijn Cathedral op paars vinyl.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-03-2010 10:48 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 March 2010 10:48 schreef Count Usher het volgende:
Hier was ie binnen op tien minuten.


Bij mij 1,5 minuten.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-03-2010 10:49 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 March 2010 10:48 schreef Staalman het volgende:
Bij mij 1,5 minuten.


Ik moet dan ook DRINGEND mijn harde schijf opschonen. Ik heb nog een kleine 200 MB over en de boel loopt bijna constant vast.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-03-2010 15:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Dit is een zeer goede cd. De perfect opvolger van monotheist. Deze cd gaat hoog scoren op mijn jaarlijst.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 19-03-2010 17:53 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik vind Monotheist sterker, ik zal hem van het weekend nog een paar keer draaien.


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 19-03-2010 18:00 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Na één luisterbeurt denk ik dat Monotheist voor mij een betere plaat is, maar dit is wel echt van torenhoog niveau. Ben erg onder de indruk.



Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen