![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Aye ![]() ![]() |
|
Tering echt vette plaat ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Zit 'em nu ook te luisteren, inderdaad een top album ![]() Eigenaar van Ziekte Records ( http://www.ziekte-nl.nl ), eigenaar van Victory By Fire Records ( ook gehost op http://www.ziekte-nl.nl ) en mede-eigenaar van Triumphant Art Records. ![]() |
|
Per keer dat ik die cd luister wordt ie vetter. Hopenlijk later dit jaar ook een "losse" Tryptykon show. ![]() |
|
quote: Afgelopen woensdag was er een in Essen. Helaas kon ik er zelf niet bijzijn, maar zoals ik vernomen had bestond zo'n 70% van de setlist uit Celtic Frost nummers. ![]() |
|
Setlist van Essen: Crucifixus (Intro) 1. Goetia 2. Babylon Fell 3. Circle Of The Tyrants 4. Abyss Within My Soul 5. Procreation (Of The Wicked) 6. Dethroned Emperor 7. Descendant 8. Necromantical Screams 9. The Usurper 10. Synagoga Satanae 11. The Prolonging Winter (Outro) Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Godver, had ik dat maar geweten, was ik daar heen gereden. ![]() |
|
quote: maarja, die nummers van Triptykon duren allemaal wel meer dan 10 minuten. dus qua speelduur lijkt het de stelist toch wel gebalanceerd. ![]() |
|
quote:Dezelfde setlist speelden ze ook op Roadburn, maar dan met Nocturno Culto als gastzanger op Dethroned Emperor. ![]() ![]() |
|
Ik weet nog niet helemaal wat ik ervan moet vinden. Zeker niet slecht. Maar goed, ken Celtic ook helemaal niet ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote:Dat maakt niet uit voor deze plaat want dit is een andere band. ![]() ![]() |
|
quote: Volgens mij is Triptykon gewoon een voortzetting van de stijl die Tom Warrior na "Monotheist" wilde inzetten en waardoor de band Celtic Frost uit elkaar viel, dus ik vind het half een andere band. Overigens vond ik Triptykon live goed, maar niet magistraal zoals ik wel concerten van Celtic Frost heb gezien die aan dat predikaat voldeden. Overigens wel mooi een exemplaar van "Only Death Is Real" (gesigneerd) op de kop kunnen tikken. Ik was er maar één dagje en heb weinig gezien omdat ik mede-crewlid van ShEver (speelden in de Batcave) was, maar een leuke dag gehad met veel bekenden. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
quote: Mooi te zien dat het toch nog gelukt is. Wat een schitterend boek is dat. Heb hem ook gesigneerd en tevens de dubbelelpee door de hele band laten signeren. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
quote: Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen dit te laten liggen en omdat ik de liefste vriendin van de wereld heb kreeg ik subsidie (kan ik als ww-er wel gebruiken) ![]() Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
quote:kut, als ik dat had geweten ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Waarom zou je een handtekening van Marcel H. op je Triptykon willen hebben? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:duh, dat bedoel ik, duh ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Oh, haha, sowwy ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Omdat niemand anders dat heeft, en dan is het pas echt uniek ![]() Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
quote: Volgens mij heb jij er eentje ![]() Kwam gratis bij de Get Thrashed docu ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Gisteren ontvangen en gelijk in een ruk uitgelezen: "Only death is real". Superboek, lees zeer makkelijk weg en bevat veel mooie foto's. Als je ook maar een beetje interesse hebt in de geschiedenis van Hellhammer en de vroege Celtic frost...Kopen!!!! ![]() |
|
Wil ik ook lezen, maar ik wil em gelijktijdig met het Slayer mag boek bestellen om wat porto te besparen. (Het is allemaal vrij prijzig) Ondertussen wacht ik nog steeds op Are you morbid? ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Waar heb je die besteld? ![]() |
|
quote: http://www.amazon.co.uk/Only-Death-Real-Gabriel-Fischer/dp/0979616395/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1276803760&sr=1-1 hier ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |