|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb die plaat nu twee keer gehoord, beide keren deed het me niet veel, alhoewel ik het beter vond als de laatste CF. Niet mijn ding, staat me te ver af van de oude CF. Niet erg, blijkbaar zijn er genoeg anderen die er heel anders over denken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: smaken verschillen. maar die eerste "hellhammer"-riff, daar krijg je toch wel een beetje kippevel van??? |
|
Zeker! Had ik ook hier ergens gepost. En dan verwacht je wat. Maar dat wordt dan niet waar gemaakt. Ik snap het wel, het is een andere tijd en die tijd van HH en ouwe frost ligt ver achter ons. Maar toch. En ik blijf gewoon stug hopen op een hellhammer optreden. En ik ken nog wel iemand, den ik. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Bareuh... |
|
Als dat zou kunnen. in 0-13 ofzo. vollebak. en dan... "Triumph of death..." [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 17-06-2010 22:14] |
|
Ik ken er meerdere, hoor ik net. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ik vind dan wel dat Steve Warrior en Bruce Day ook wat nummers mee moeten spelen |
|
Zeker! Doen die nog wat btw? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Voor zover ik weet niet. Ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit iets gehoord heb dat die in een andere band opdoken. |
|
quote: Bruce Day schijnt in Moorhead gespeeld te hebben, nog nooit van gehoord. http://www.metal-archives.com/ En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Jeuj, dan kunnen we herinneringen ophalen aan Nocturno Culto's spiekbriefje (en andersoortige onhandigheid op het podium). |
|
Zelf ben ik wreed zot van Celtic Frost en dan vooral van de zwaardere dingen. Er werd mij dan ook beloofd dat ik door Triptykon compleet platgewalst zou worden. Maar net daardoor was er wel wat teleurstelling. Een goed album is het wel maar het mist zo dat ietsje meer. |
|
Titelnummer van de nieuwe EP. Ik vind het echt niks... zeker in vergelijking met de debuutplaat. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: kvind deze eigenlijk wel nice al moet ik zeggen dat de debuutplaat ook bij mij een sterkere indruk maakte (maar dat is dan ook een van de beste cd's van het jaar IMO) |
|
Klinkt niet verkeerd. Nu de rest van de EP even luisteren. edit: 1e nummer is ook gewoon goed, ik denk dat de verrassing er bij bovenstaande heren een beetje af is. 2e nummer is weer lekker lomp. Crucifixus blijft nog steeds niet echt hangen. Ik ben benieuwd wat de oudjes/die hard CF-fans van de 2 "covers" vinden. Ik vind ze goed, maar ik was erbij en het het optreden heeft nogal wat indruk gemaakt dus ik ben niet helemaal objectief. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 19-10-2010 1:52] |
|
Het optreden heeft hier ook indruk gemaakt, maar dan op zo'n manier dat ik de CD nooit meer heb opgezet. Vond er live geen klap aan, terwijl CF wel altijd overweldigend was. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Wat een mooie videoclip! Tof nummer ook, trouwens. |
|
Sjonge jonge, gaat het nu alweer over z'n scheiding, wat een zeurkous. Ik krijg er verder een beetje Summer Darkness gevoel bij. Nou ja schade limonade. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik vond het hele Triptykon live zwaar tegenvallen, zowel de nieuwe als oude nummers en die gastvocalen van Nocturno Culto waren echt een aanfluiting. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Hmm...aardig nummer, maar had beter gekund imo. Simpele, doch briljante clip though [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-10-2010 21:47] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
dit nummer vind ik niet veel. Als het op het debuut had gestaan was het zeker het zwakste nummer geweest. Ik laat deze ep maar liggen denk ik (en zet het debuut nog maar eens op). |
|
Sfeervolle clip en dat nummer vind ik ook best wel vet, past goed bij de beelden. |
|
Zeeeeeeeeeeer mooie clip. Nummer is ook lekker. En nee, niet het beste nummer maar gewoon lekker typisch Triptykon (Frost) zoals ze nu tegenwoordig klinken. Toevallig nu deze EP opstaan. (MP3) Het 2e nummer: I Am The Twilight is niks mis mee. Zo even online deze EP bestellen. bub |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |