IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Triptykon Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-03-2010 23:48 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik zet hem net aan. Tering, dat eerste stukje gitaarwerk. Hallooooo, hellhammer!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-03-2010 9:30 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Wat een heerlijke plaat!!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 20-03-2010 9:45 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

Hij staat nog steeds niet op ISOHUNT


Here kitty kitty kitty!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-03-2010 9:47 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Haal hem dan van Rockbox, dat melde ik gister al...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 20-03-2010 10:04 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ik vond Monotheist niks, maar de oude Frost/Hellhammer geweldig. Zal ik hier wat mee kunnen?


Bareuh...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-03-2010 10:06 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Hij is meer uptempo dan Monotheist en ik hoor er wel veel oudere Frost in terug. En Wansmaak hoort in de eerste riff Hellhammer...

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 20-03-2010 10:07]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 20-03-2010 10:29 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Frost is dead, lang leve Tryptikon, mijn god wat een plaat !!!! en t artwork, mooier wordt t niet.....samen met Burzum de beste 2 platen van 2010 !,.... monotheist is tof, maar deze plaat,...nòg beter !!


[Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 20-03-2010 10:29]


Evil Dick


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 20-03-2010 10:32 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Net de dubbel l.p en de digi c.d. besteld bij cm distro.
Ik zie bij Displeased een prijs van 20 euro voor de l.p. die bij aanklikken een prijs heeft van 27 euro, en ook nog niet direkt leverbaar. Ondanks de verzendkosten is door de lage dollarkoers het toch nog waard uit Amerika te bestellen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-03-2010 13:31 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 March 2010 10:04 schreef De Ulk het volgende:
Ik vond Monotheist niks, maar de oude Frost/Hellhammer geweldig. Zal ik hier wat mee kunnen?


Alleen het eerste stukje lijkt enorm op hellhammer, maar daarna niet meer. Ik heb er verder nog geen mening over, want ik heb maar 2 nummers geluisterd, dus...

Monotheist was uiteindelijk ook niet mijn ding, nooit meer opnieuw op gezet.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-03-2010 14:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 March 2010 10:04 schreef De Ulk het volgende:
Ik vond Monotheist niks, maar de oude Frost/Hellhammer geweldig. Zal ik hier wat mee kunnen?


ik vrees van niet. maar luister gewoon een keer. en idd, het eerst stukje is 100% hellhammer


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-03-2010 14:39 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 March 2010 10:32 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Net de dubbel l.p en de digi c.d. besteld bij cm distro.
Ik zie bij Displeased een prijs van 20 euro voor de l.p. die bij aanklikken een prijs heeft van 27 euro, en ook nog niet direkt leverbaar. Ondanks de verzendkosten is door de lage dollarkoers het toch nog waard uit Amerika te bestellen.


Ik heb de lp gewoon via nuclear blast voor weinig...

[edit] even de factuur erbij, ik was 16,99 kwijt voor de lp.

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 20-03-2010 14:41]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-03-2010 22:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 21-03-2010 15:57 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

Finally downloading! Ben benieuwd!


Here kitty kitty kitty!


faceless
Usericon van faceless
Posted 21-03-2010 20:49 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

geweldige plaat

[Dit bericht is gewijzigd door faceless op 21-03-2010 20:49]


number_17
Usericon van number_17
Posted 21-03-2010 21:10 by number_17 Wijzig reactieProfiel van number_17Quote dit berichthttp://www.ashladan.be

Ik heb het album al bijna een maand denk ik.
En het doet me echt helemaal niks.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-03-2010 23:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik wil em voor een zacht prijsje wel van je overnemen


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


number_17
Usericon van number_17
Posted 21-03-2010 23:38 by number_17 Wijzig reactieProfiel van number_17Quote dit berichthttp://www.ashladan.be

quote:
Op 21 March 2010 23:05 schreef Mutilator het volgende:
Ik wil em voor een zacht prijsje wel van je overnemen

Sorry ik heb alleen een legale download.
Je mag er best geld voor bieden maar ik denk niet dat je er wat aan hebt


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-03-2010 23:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

al een maand een legale download


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


number_17
Usericon van number_17
Posted 21-03-2010 23:48 by number_17 Wijzig reactieProfiel van number_17Quote dit berichthttp://www.ashladan.be

quote:
Op 21 March 2010 23:43 schreef spectre het volgende:
al een maand een legale download
Promo download ja.
Via Century Media.

Bijna een maand trouwens. Niet ruim een maand.

Maar doet er verder niet toe. Wilde er alleen mee zeggen dat zelfs na een langere tijd het album niet is gegroeid.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-03-2010 8:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

klinkt jommie

zelfs de promo van Century Media


signature


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 23-03-2010 8:36 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Ik heb hem nu een aantal keren gedraaid...eerst de mp3's en nu de elpee.

Dit is gewoon een superplaat dat prima past in het verlengde van Monotheist.
Soms doet de plaat ook denken aan Hellhammer en op andere momenten doet het mij weer aan Morbid Tales of Into The Pandemonium denken.
(logisch te verklaren natuurlijk)

De vinyl versie ziet er ook nog eens fantastisch uit met die mooie hoes!

Mischien wel plaat van het jaar.


bub


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-03-2010 14:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

erg vet, vetste riff is die in 'In Shrouds Decayed' op 3:53.. simpeler heb ik ze nog nooit gehoord ook VET


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 24-03-2010 14:27 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Gave plaat geworden.
Plaat van het jaar? Nee, dat nog niet. Maar misschien wel jaarlijst materiaal.


MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 24-03-2010 14:36 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

2 keer geluisterd en geen reet aan, veel te sloom, niet catchy, jammer.


Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 24-03-2010 14:38 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

De gang naar de FRS is vruchteloos gebleken. Iemand een adres in Utrecht waar hij te koop is? Moet er morgen toch zijn, maar mijn 'oude' adressen schijnen niet meer te bestaan.

White Noise


10.10.1942 - 20.11.2011


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen