|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
INHUME!!! Klinkt goed. En dat ook nog eens op een vrijdag. Wie weet, als ik vervoer heb kom ik. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Gaaf, daar wil ik ook heen! Dead things grow from deep inside... |
|
hmm da's weer eens behoorlijk ver weg Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik zal kijken wat ik kan doen |
|
Ik kom!!! How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Nou ja ik bin der wol, maar dat is net vremd no. |
|
Hmm, ben d'r waarschijnlijk wel ja... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Kan niet, moet m'n ouders helpen verhuizen |
|
Op 30 april? Tactische datum Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Zooooo... wat een enthousiasme, moet echt niet drukker worden! sebinsagoil |
|
Hmm. Het is de dag ná Cryptopsy in Baroeg. Ik denk da'k wel kom, waarschijnlijk kan ik bij Firefox maffen en dan gaat hij misschien ook mee. Gaat hij niet mee en kan ik wel blijven maffen, dan ga ik ook heen, lekker op de terugweg. Kan ik niet bij Firefox maffen dan rijd ik dezelfde avond nog terug en kan ik waarschijnlijk de 30e met een maatje meerijden. Eigenlijk heb ik dus geen excuus om niet heen te gaan zeg maar. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Waar ligt Steenwijk eigenlijk ? |
|
quote:Net onder Heerenveen... |
|
tering .. end weg .. |
|
Fijn dat het doordeweeks is. Dead things grow from deep inside... |
|
Koninginnedag, hebben de meeste mensen vrij, jij niet dan? sebinsagoil |
|
Waarschijnlijk niet nee. Feestdagen tellen bij mij niet. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: The morning after kan ook leuk worden (al is het redelijk vroeg afgelopen)... Touché, pussycat! |
|
quote: De Buze is niet een mega-tent, ofzo (wel een mooie zaal), maar het hoeft er niet erg druk te zijn om het gezellig te laten worden. Bovendien zijn er meer metals dan alleen die op dit forum (duh...). Ik kom ook nog wel even (incognito). Ben benieuwd naar Inhume, en zou graag weer eens willen zien wat bijvoorbeeld jullie en de heren van kattebak er van maken. Touché, pussycat! |
|
hmm, als ik die line-up zo eens zie wordt dat niet veel soeps... alleen inhume is wel leuk. nee, dan ga ik toch liever naar de wolweze op 30 april.. in leeuwarden. veel leuker. 11.45: restate my assumptions |
|
Ik ben dusch in arnhem Er is trouwensch wel veel te doen op 30 april zeg. |
|
quote: Als je dát leuker vindt, wat doe je dan in 's hemelsnaam op dit forum? Even serieus, ik vind het best een gevarieerde line-up. Wat is er mis mee, dan? Touché, pussycat! |
|
quote: Wat is er in die homo-studenten-bar te beleven, of moet incest-terror daar spelen ofzo sebinsagoil |
|
heee steenwijk dat is dicht bij mij ....hueeee maar ja ik denk dat ik al naar amsterdam ga .... jeeee direct enzenz wat eenfeest zeg..... maar toch wel gezellig denk ik puching us into selfdestruction |
|
quote: yup, amen met zo'n twaalf andere bands, waaronder houwitser. Trieste gast |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Volgende pagina |