IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Nile - In Their Darkened Shrines Volgende pagina
Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 28-07-2002 18:30 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Hier: http://artists.mp3s.com/artist_song/2609/2609154.html

Is een nummer van het nieuwe NILE album te downloaden wat 3 september uitkomt.

In 1 woord: GEWELDIG!!!!!!!!!!

Ik kan niet wachten totdat ik hun album in mijn handjes krijg.
SUPER gewoon!

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 28-07-2002 18:33 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ik had er al een paar nummers van gedownload, klinkt zeker goed!!

No meat is sweater

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 28-07-2002 18:34 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 18:33 schreef Infaustus het volgende:
ik had er al een paar nummers van gedownload, klinkt zeker goed!!

Via wat dan?

Want ik ben helemaal NILE gek
Het album koop ik toch zobiezo de 1e dag.
Maar ik heb het geduld niet om te wachten.

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 28-07-2002 18:36 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

van een iemand van msn , die had ze van mIRC dacht ik het waren in ieder geval 'churning the maelstrom' en 'sarcophogus'

No meat is sweater

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 28-07-2002 18:37 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 18:36 schreef Infaustus het volgende:
van een iemand van msn , die had ze van mIRC dacht ik het waren in ieder geval 'churning the maelstrom' en 'sarcophogus'

GVDME HEBBEN HEBBEN HEBBEN

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 28-07-2002 18:40 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

cutthroat55@hotmail.com

als je msn hebt voeg je me maar toe dan stuur ik ze je wel.

No meat is sweater

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 28-07-2002 20:15 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

gelukkig komen ze binnenkort weer naar Nederland

Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-07-2002 20:28 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

`zeker...ook hier in de buurt. Vera dus!

NILE/SINISTER/NO RETURN/MYRKSKOG/EKTOMORF
EUROPE 2002

October 2002

10/02/02 - Mean Fiddler - London, UK
10/03/02 - Jongleurs - Plymouth, UK
10/04/02 - Eamon Dorans - Dublin, Ireland
10/05/02 - Rio - Bradford, UK
10/06/02 - Pitz - Milton Keynes, UK
10/07/02 - Vera - Groningen, Netherlands
10/08/02 - La Locomotive - Paris, France
10/09/02 - After Club - Amneville, France
10/10/02 - Zeche Carl - Essen, Germany
10/11/02 - Baroeg - Rotterdam, Netherlands
10/12/02 - Biebob - Vosselaar, Belgium
10/13/02 - Willem II - Den Bosch, Netherlands
10/14/02 - Travel Day
10/15/02 - Mirabeau - Marseille, France
10/16/02 - Crock More - Perpignan, France
10/17/02 - Tunk - Irun, Spain
10/18/02 - La Capsa - Barcelona, Spain
10/19/02 - Ritmo & Compas - Madrid, Spain
10/20/02 - Gamma - Murcia, Spain
10/21/02 - Travel Day
10/22/02 - Vidia - Cesena, Italy
10/23/02 - Z7 - Pratteln, Switzerland
10/24/02 - Arena - Vienna, Austria
10/25/02 - Babylon - Brno, Czech
10/26/02 - Mystic Festival - Katowice, Poland
10/27/02 - Alarm - Zwickau, Germany
10/28/02 - Knaack - Berlin, Germany
10/29/02 - Markthalle - Hamburg, Germany

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 28-07-2002 20:31]

Suck my piss

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-07-2002 20:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik down;load nog nks want de verassing moet volledig zijn wanneer ik het nieuwe album aanschaf. Nile is een van mijn lievelingbands. Ik ga dus ook gegarandeerd naar Biebob. daar heb ik ze reeds eenkeer gezien en dat was fantastisch.

maar aan diegen die al wat gehoord hebben, is de nieuwe zanger net zo goed als Chief?

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-07-2002 21:05 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 20:40 schreef attila_de_hun het volgende:
maar aan diegen die al wat gehoord hebben, is de nieuwe zanger net zo goed als Chief?

Ja!
En Myrkskog tourt mee!!! Aaaaargh!!

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 28-07-2002 21:38 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Dat wordt dus waarschijnlijk mijn tweede concert in Vera!

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 28-07-2002 21:52 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 20:40 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik down;load nog nks want de verassing moet volledig zijn wanneer ik het nieuwe album aanschaf. Nile is een van mijn lievelingbands. Ik ga dus ook gegarandeerd naar Biebob. daar heb ik ze reeds eenkeer gezien en dat was fantastisch.

Nile is ook mijn favoriete band!
Ik ga ze ook zien in nederland.
En de stem op het nieuwe album is als vanouds geweldig!

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 29-07-2002 1:04 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 28 juli 2002 18:34 schreef Frietbal het volgende:
Via wat dan?

Want ik ben helemaal NILE gek
Het album koop ik toch zobiezo de 1e dag.
Maar ik heb het geduld niet om te wachten.

via DirectConnect, de hub skeletal29.homelinux.net:411, bij nen user daan wel ergens te vinden

Je kan me de bout hachelen!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-07-2002 1:12 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Op soulseek staat ie ook; heb em al binnen en hij's goed, maar AGIEL verslaat Nile op ALLE fronten!!!

Bruter, zwaarder, sneller, gevarieerder

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-07-2002 1:13 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hmz, ik merkte overeenkomst, maar om te kunnen zeggen dat Agiel Nile overtreft zal ik Agiel eerst live moeten zien.

Nile live verpletterd!

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 29-07-2002 1:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Da's een ander criterium; ik bedoelde natuurlijk op cd; Agiel live zie ik niet snel gebeuren omdat de drummer iets anders met z'n leven wou dan alleen maar touren en drummen, daarom is hij ook uit Hate eternal gestapt dus dan zouden ze een vervanger moeten vinden en er zijn er bitter weinig die dit kunnen spelen. Persoonlijk vind ik dit z'n beste werk omdat hij erg afwisselend is en veel accenten legt; iets dat ik mis op alle Nile platen; da's veel meer drummen 'in dienst van' zeg maar.

Nile live heerscht waanzinnig idd!!!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 29-07-2002 10:37 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

HEERSCHEND
Tony heerscht !!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 29-07-2002 10:40]

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 29-07-2002 10:45 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

En voor mensen die niet kunnen wachten en niet genoeg hebben aan 1 nummer, het hele album is te downloaden op Blubster.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 29-07-2002 10:48 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Hij stond 3 weken geleden ook al op alt.binaries.sounds.mp3.heavy-metal

Zenial

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 29-07-2002 11:41 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Hmm, klinkt inderdaad lang niet slecht voor Death Metal

Ga eens ff een cd'tje van Nile lenen binnekort

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 29-07-2002 11:47 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

nile...

REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!

D3vLiN
Usericon van D3vLiN
Posted 29-07-2002 12:26 by D3vLiN Wijzig reactieProfiel van D3vLiNQuote dit bericht

WAT?!

NILE met MYRKSKOG als support?!
wh00aaaaaaa!

ben over een minuut of 10 terug...

make yourself all honey... and the flies will devour you

DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 29-07-2002 12:27 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Ik heb het nummer inmiddels gehoord.
Nile.

Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 29-07-2002 14:34 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Klinkt te gek!

Trieste gast

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 29-07-2002 15:58 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

De site is inmiddels weer bereikbaar op : http://www.nile-catacombs.net/

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 29-07-2002 16:03 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

hoezo 'inmiddels'

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com