IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Enquête || onderzoek SEKSualiteit. Vorige pagina | Volgende pagina
FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 24-06-2008 18:43 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 24 juni 2008 18:39 schreef ZelThoR het volgende:
Kusjes terug, ZelThoR. Of wou je van m'n vriendin?

In de tekstvelden verschijnen her en der wat berichten die een zekere mate van interesse op dit gebied verraadden.


quote:
In sommige gevallen werden ook wat interessante diepgaandere punten aangehaald. Mochten mensen van hier over dit onderwerp verder willen babbelen/filosoferen (met mijn vriendin ) mag je me mailen.


[/*zelthorren* {alleen maar omdat 30+-ers gediscrimineerd worden }]

[edit]Succes met de enquete natuurlijk!

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 24-06-2008 18:45]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-06-2008 18:47 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2008 18:43 schreef FRNK het volgende:


Ahja, ik had de tijd van die zin aangepast (het stond eerst helemaal in verleden tijd) maar niet dat woord. Thanks

quote:



[/*zelthorren* {alleen maar omdat 30+-ers gediscrimineerd worden }]


20--ers ook! Dat is indirect toch best een compliment!
quote:

[edit]Succes met de enquete natuurlijk!

Ik geef het door

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 24-06-2008 18:51]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 24-06-2008 18:49 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

haha proost keerl


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-06-2008 18:51 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Trouwens, diepgaandere mag gewoon, het is geen Engels


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 24-06-2008 18:55 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

ow hm ik dacht 'diepgaander'

fail


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-06-2008 19:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2008 12:52 schreef ZelThoR het volgende:
Op- en aanmerkingen naar aanleiding van de enquête of het onderwerp worden zeer op prijs gesteld. Flamen, afzeiken enzovoorts wordt zo mogelijk nog meer op prijs gesteld



Dit is een hele slechte vraag: "Lesbiennes zijn lomper dan heteroseksuele vrouwen."

Wat is lomp? Definieer? Hoe meet je dat? Als je vragen stelt met discrete antwoordmogelijkheden moet de vraag niet vaag zijn.

Over vraag 1 en de mogelijkheid om een vrij in te vullen 'andere' geslacht te kiezen valt ook te discussieren. Maar goed...het is gender studies en dus per definitie meer politiek correct dan wetenschappelijk.



[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 24-06-2008 19:08]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-06-2008 22:36 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

gatverdamme, seks.


Fuck the world and fuck you


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-06-2008 22:43 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2008 19:04 schreef Chelman het volgende:
Dit is een hele slechte vraag: "Lesbiennes zijn lomper dan heteroseksuele vrouwen."

Wat is lomp? Definieer? Hoe meet je dat? Als je vragen stelt met discrete antwoordmogelijkheden moet de vraag niet vaag zijn.

Correct, ik geef het door.
quote:
Over vraag 1 en de mogelijkheid om een vrij in te vullen 'andere' geslacht te kiezen valt ook te discussieren. Maar goed...het is gender studies en dus per definitie meer politiek correct dan wetenschappelijk.

Hehehe, laten we inderdaad die discussie niet hier voeren

In ieder geval bedankt voor het invullen!

@alle invullers: kus van mijn vriendin


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-06-2008 22:48 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2008 22:36 schreef mental het volgende:
gatverdamme, seks.


Seks met jezelf is ook seks hoor


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-06-2008 23:01 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 24 juni 2008 13:07 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Godver!

Is het mogelijk dat voor de 30+ groep een apart onderzoek komt? Goed voor mijn (sexuele) eigendunk.


Discriminatie!

Zeker omdat ik alweer richting de 40 ga.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-06-2008 23:02 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2008 12:52 schreef ZelThoR het volgende:
Op- en aanmerkingen naar aanleiding van de enquête of het onderwerp worden zeer op prijs gesteld. Flamen, afzeiken enzovoorts wordt zo mogelijk nog meer op prijs gesteld



Het is een beetje jammer dat vragen niet afhankelijk zijn van de antwoorden die je gegeven hebt.

Als heteroman de vraag voor je kiezen krijgen of je homo- of biseksuele mannen aantrekkelijker vind, sja, wat dacht je van geen van beiden...

Die vraag zit er ook dubbel in btw, net als dezelfde vraag maar dan over lesbiennes of bi-vrouwen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-06-2008 14:43 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2008 22:43 schreef ZelThoR het volgende:
@alle invullers: kus van mijn vriendin


Is dat niet wat te karig?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-06-2008 15:25 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2008 23:02 schreef Snaack het volgende:
Het is een beetje jammer dat vragen niet afhankelijk zijn van de antwoorden die je gegeven hebt.

Als heteroman de vraag voor je kiezen krijgen of je homo- of biseksuele mannen aantrekkelijker vind, sja, wat dacht je van geen van beiden...

Terechte kritiek, was alleen veel werk om dat uit elkaar te trekken.
quote:

Die vraag zit er ook dubbel in btw, net als dezelfde vraag maar dan over lesbiennes of bi-vrouwen.

Hoe bedoel je dubbel? Dat je eerst tussen hetero en homo moet kiezen en daarna tussen hetero en bi? Of daadwerkelijk twee keer dezelfde vraag?

Bedankt voor het invullen
quote:
Op 25 juni 2008 14:43 schreef Lionheart het volgende:
Is dat niet wat te karig?

Meer dan er initieel beloofd was, dus; nee


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-06-2008 11:26 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2008 15:25 schreef ZelThoR het volgende:
Hoe bedoel je dubbel? Dat je eerst tussen hetero en homo moet kiezen en daarna tussen hetero en bi? Of daadwerkelijk twee keer dezelfde vraag?


Daadwerkelijk 2 keer dezelfde vraag.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-06-2008 11:44 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

jup vraag 31 en 32 waren volgens mij exact precies hetzelfde.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-06-2008 11:54 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Als het om 31 en 32 gaat, Snaack, dan hadden zowel jij als Elite beter moeten kijken 31 is bi versus homo, 32 is bi versus hetero. Volgens mij is dit gaande het onderzoek niet aangepast.

Toegegeven, over dat soort dingen lees je makkelijk heen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-06-2008 11:56 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmm dan is het volgens mij een andere vraag, want het was volgens mij niet een schaal vraag. Het was een pagina ervoor dan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-06-2008 11:59 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik kan de lijst met vragen inzien van de online versie en ik ontdek geen dubbelen, helaas


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-06-2008 11:59 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe okee dan zal ik er wel overheen gekeken hebben. misschien wel slim om die minime verschillen dik gedrukt te doen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-06-2008 12:00 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ja, dat was zeker handig geweest


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Rottend-Vleesch
Caffeine Satanist.
Usericon van Rottend-Vleesch
Posted 26-06-2008 13:31 by Rottend-Vleesch Wijzig reactieProfiel van Rottend-VleeschQuote dit bericht

Vragenlijstje ingevuld, kom maar op met die cheque.


More Evil0r Than Skelet0r


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-07-2008 22:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Mannen worden er al decennia lang van beschuldigd vrouwen enkel te beoordelen (en kiezen) op grond van hun uiterlijk. Toch, en dit zullen de mannen niet graag horen, raken zij evenzeer opgewonden van 'gewone' of zelfs minder aantrekkelijke vrouwen. "Lust is blind", concluderen de Nederlandse onderzoekers, zo meldt de website van de Telegraph.


Meer testosteron
De resultaten van het onderzoek waren duidelijk: na slechts 300 seconden alleen in een kamer met een onbekende vrouw, was het testosteronniveau van de 63 mannelijke studenten al met gemiddeld 8 procent gestegen. Ook als ze de vrouw in kwestie niet bepaald aantrekkelijk vonden. Sterker nog: de stijging was bij alle vrouwen even groot. Er kwam dus niet méér testosteron vrij bij knappere dames.


Automatisch
Hoe dat komt? Aan de basis ligt een automatisch, evolutionair mechanisme, waarbij mannen werden voorbereid op de paring door hun hormonen telkens ze contact hadden met een vrouw. Welk soort vrouw doet er blijkbaar niet toe.

Dat is enigszins verrassend, omdat veel vrouwelijke kenmerken, zoals lang haar, volle lippen of een slanke taille, zouden 'verkozen' worden wegens 'kenmerken van vruchtbaarheid'. Nu blijkt dus dat mannen voorbereid worden op de voorplanting bij elk soort vrouw.


Gedragsveranderingen
Tijdens het onderzoek werd ook duidelijk dat zelfs die relatief lichte stijging in testosteronniveau al duidelijk merkbare maar onbewuste gedragsveranderingen met zich meebracht. Zo rechtten de mannen de schouders, maakten ze zich groot en gebruikten ze vaker hun handen.
Allemaal uiterlijke tekenen die de man aantrekkelijker moeten maken als partner voor de vrouw. De onderzoekers geloven dan ook dat testosteron aan de basis ligt van de typische mannelijke overdrijving als ze vertellen over hun job, inkomen, carrière of opleiding.


Dominant
Dominante mannen ervoeren wel een sterke stijging in testosteronniveau in vergelijking met niet-dominante mannen. Als er een tweede man aanwezig was, deed de stijging in testosteronniveau zich niet voor.


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-07-2008 22:29 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hahaha, vind ik helemaal niet verwonderlijk.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-07-2008 16:42 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Wanneer is de uitslag ZelThor?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-07-2008 17:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Duurt uiteindelijk toch wat langer

Ik kan misschien wel alvast even een percentage per vraag breakdown regelen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen