IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Enquête || onderzoek SEKSualiteit. Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-11-2008 18:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

en genoeg homos


SQT
Usericon van SQT
Posted 17-11-2008 18:10 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 17 november 2008 18:07 schreef ghoulliette het volgende:
en genoeg homos

Hehe, weet ik ook. Ik vind twee homofielen over twee fora ook verdomd weinig. (Nou heb ik de methode niet gelezen en weet ik niet hoeveel gebruikte reacties er zijn, maar ik verwacht toch meer dan 30 in totaal)


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-11-2008 15:29 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2008 17:48 schreef Dentz het volgende:
Goed, op diverse fora is die enquête dus geplaatst en 2 maal is er bij seksuele voorkeur "anders" ingevuld. Nu rijst bij mij de vraag, wie van welk forum gaf dat op?

Niet bekend Resultaten van die personen zijn ook niet gebruikt.
quote:
Op 17 november 2008 17:53 schreef ghoulliette het volgende:
edit: @ Zelthor

bekend gegeven. Ik heb ook naast mijn studie enkele gender vakken en een summerschool in Zweden gevolgd. (Sta zelfs in de folder voor gender studies haha, maar toen had ik nog kort haar ) Helaas bieden ze in Nijmegen geen master aan met gender erin (niet alleen binnen politicologie niet, maar op geschiedenis na - over hermafrodieten in de geschiedenis- nergens niet). Bij Amerikanistiek en Algemene cultuur wetenschappen zitten ze bij ons het meest.
Gelukkig kun je je MA en BA thesis zo inrichten dat je toch nog iets met gender doet (BA gingen over moraliteit en gender, en MA over Hegel/taylor/ Identiteit/ Anerkennung/ Multiculturalisme). Interseksualiteit is een onderwerp waar weinig mee gedaan wordt over het algemeen, omdat het een lastige onderzoekscategorie is. Het gooit de bestaande wetenschap redelijk op z'n kop. Ik zou niet een weten hoe je een interseksueel iemand zou moeten operationaliseren. Waar kijk je naar, niet naar geslacht iig, maar hormonen? Spiermassa? de chromosonen? Of hoe alles zich tot elkaar verhoud, en hoe dan wel en hoe dan niet? Of kijk je naar hoe een persoon zichzelf indentificeerd? Is dat wel betrouwbaar?

euh ja, lastig dus!

Lastig is het (gender, interseksualiteit, etc.) zeker, ik brand me er studiegewijs niet aan Misschien dat het daarom ook zo moeilijk te vinden is in Nijmegen.

Er wordt in ieder geval o.a. met chromosomen geoperationaliseerd, maar dat is geloof ik maar in een beperkt deel van de gevallen relevant. Verder gaat het in principe niet om hoe een persoon zichzelf identificeert, bij interseksualiteit gaat het expliciet op het ambigu zijn van het lichaam (geslachtskenmerken, chromosomen) wat betreft mannetje/vrouwtje. Dit heeft natuurlijk weerslag op hoe zo'n persoon zich identificeert, maar dat geestelijke aspect is dus geen deel van de definitie.
quote:
Op 17 november 2008 18:03 schreef SQT het volgende:
Edit: Ja dus. Dan is de aanname dat hier weinig vrouwen zijn wel wat vreemd.

Nou, dat is het niet, hoor. Kijk maar eens naar wie er in dit topic gereageerd hebben
quote:
Op 17 november 2008 18:10 schreef SQT het volgende:
Hehe, weet ik ook. Ik vind twee homofielen over twee fora ook verdomd weinig. (Nou heb ik de methode niet gelezen en weet ik niet hoeveel gebruikte reacties er zijn, maar ik verwacht toch meer dan 30 in totaal)

Waar haal jij die twee homo's vandaan?

Van deze 274 respondenten hebben 30 respondenten zichzelf als homo (man) geclassificeerd, 45 als lesbienne, 52 als biseksueel en 2 als „anders‟ (de laatste twee groepen worden niet meegenomen in de analyse).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


SQT
Usericon van SQT
Posted 24-11-2008 15:35 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 24 november 2008 15:29 schreef ZelThoR het volgende:
Nou, dat is het niet, hoor. Kijk maar eens naar wie er in dit topic gereageerd hebben
Ja, maar dan is ZM nog steeds geen forum waar vooral mannen zitten. Had dan een forum genomen wat, zoals de Yes, gebaseerd is op een mannenblad of iets dergelijks.
quote:
Waar haal jij die twee homo's vandaan?
Kwestie van keihard verkeerd lezen.
quote:
Van deze 274 respondenten hebben 30 respondenten zichzelf als homo (man) geclassificeerd, 45 als lesbienne, 52 als biseksueel en 2 als „anders‟ (de laatste twee groepen worden niet meegenomen in de analyse).
Dit is dan wel weer een hoop?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-11-2008 15:38 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2008 15:35 schreef SQT het volgende:
Ja, maar dan is ZM nog steeds geen forum waar vooral mannen zitten.

Dat klopt.

Maar alsnog denk ik dat hier vooral mannen zitten. In ieder geval dat die het meest actief zijn.

Dat jij nu alleen op de vrouwen let, OK
quote:
Dit is dan wel weer een hoop?

Er is ook op andere fora dan de Yes/ZM geworven, dus ook op homo/lesbi/bi fora


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


SQT
Usericon van SQT
Posted 24-11-2008 15:40 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 24 november 2008 15:38 schreef ZelThoR het volgende:
Dat jij nu alleen op de vrouwen let, OK
Ik moet ergens aan mijn trekken komen.
quote:
Er is ook op andere fora dan de Yes/ZM geworven, dus ook op homo/lesbi/bi fora
Kom ik weer spontaan klaar!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-11-2008 17:22 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2008 15:40 schreef SQT het volgende:
Kom ik weer spontaan klaar!

't Is me wat! Dus dit is nu je tweede orgamse ooit?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


SQT
Usericon van SQT
Posted 24-11-2008 17:44 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 24 november 2008 17:22 schreef ZelThoR het volgende:
't Is me wat! Dus dit is nu je tweede orgamse ooit?
Nee joh, grapjas, dit is internet, ik typ ook maar wat. Hehe, orgasmes, daar doe ik niet aan.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-11-2008 15:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

De moderne seksuele voorlichting aan de kinderen van deze tijd.


'Papa? Zeg me eens, hoe ben ik ontstaan?'

'Wel goed mijn kind, het moest er eens van komen, en waarom niet vandaag, luister goed!

Papa en mama zijn elkaar tegengekomen in een cybercafé.

Papa heeft in de toiletten van dat cybercafé een verbinding gemaakt met mama.

Op dat moment heeft mama een paar downloads gedaan van de memoriestick van papa.

Toen papa klaar was met het uploaden, stelden we vast dat we geen firewall hadden gebruikt.

Aangezien het te laat was om te cancelen of te deleten, zaten we na negen maanden met een virus!!


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-02-2009 10:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Haast iedereen kent de G-plek bij vrouwen, maar weinigen beseffen dat mannen ook zo'n gevoelig plekje hebben: de prostaat. Het lijkt misschien wat vreemd om deze plek te verkennen. Maar als je toch op avontuur gaat, zul je het beste orgasme van je leven ontdekken.

Ontdek je G-plek
Het gevoeligste plekje van de man is niet moeilijk te vinden. Je moet enkel wat geduld hebben. Ga als man op je rug liggen en leg je benen in de lucht. Je kunt ze laten rusten tegen de muur of op het bedeinde. Als je het jezelf comfortabel hebt gemaakt, begin dan het gebied rond je anus te masseren. De meeste mannen vinden dit wel aangenaam. Gebruik je dan je wijsvinger om op ontdekkingstocht te gaan, probeer zachtjes je anus te te penetreren, doe dit heel voorzichtig en neem je tijd. Ga dan op zoek naar je G-plek, dat is een klein bobbeltje zo groot als een walnoot, dat ongeveer 5 cm diep ligt.

Hoe stimuleren
Het belangrijkste bij het stimuleren van de g-plek is het jezelf comfortabel maken, neem eerst een warm bad of hete douche. Je kan op verschillende manieren de g-plek stimuleren, maar voor beginners is de vinger de beste oplossing. Hou ook glijmiddel bij de hand. Het zal even uitproberen zijn om te ontdekken wat het beste voor jou werkt. Sommige mannen genieten van rustige stotende bewegingen, anderen houden meer van een constante druk op de prostaat.

Partner betrekken
Je moet je lichaam de tijd geven om te reageren. Het kan zijn dat je het de eerste keer niet leuk vindt, dat is heel normaal. Maar de volgende keer kan het je wel genot brengen. Betrek je partner bij het ontdekken van je g-plek om het nog leuker te maken. Een tip voor de vrouwen: veel mannen worden helemaal gek als hun prostaat en penis tegelijkertijd gestimuleerd worden.


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-02-2009 11:09 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Gast......


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-02-2009 11:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

is het geen waar dan?


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-02-2009 15:21 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Vast wel maar met een vinger in de anus (laten) poeren is een idee wat mij persoonlijk niet zo enorm aanspreekt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-02-2009 15:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

toe nauw (letterlijk en figuurljk)

doggystyle lukt dat zeker

het is geen vleesetende plant of zo hoor


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-02-2009 15:28 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/



en hier de uitleg



[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 28-02-2009 15:29]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-05-2010 0:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-05-2010 18:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nog resultaten?


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-09-2010 1:33 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

posted 28-09-2001 17:50 Hoi,

Ik ben een jong meisje van 18 en heb een broer van 20 waarmee ik al enkele jaren ook een seksuele relatie mee heb. KLinkt misschien raar en een beetje kinky, maar we voelen ons er beiden vrij goed bij.
Het is een beetje als een verslaving waar ik regelmatig aan moet toegeven. Maar ik vraag me af of dit nog voorkomt ? Zijn er nog mensen die een erotische relatie hebben met broer of zus ?

Bij ons is het begonnen toen ik een jaar of 15 was. Ik wandelde toevallig 's avonds binnen in m'n broers slaapkamer terwijl ie in z'n bed aan't masturberen was.
Ik had eerst niets in de gaten en ging gewoon bij op het bed zitten om iets te
vragen, maar omdat het wat frisjes was kroop ik bij onder het dekbed waarbij ik merkte
dat hij helemaal naakt was en met een stijve lag. We keken mekaar allebei een beetje
geschrokken aan, maar dan heb ik zijn penis vastgenomen en hem afgetrokken tot ie
klaarkwam. Waarom ik dat toen deed weet ik nog altijd niet, maar het is het begin
geweest van vele seksuele experimenten.

We kropen regelmatig 's nachts bij mekaar in bed om mekaar te strelen, knuffelen,
kussen, beffen,pijpen enz. Ongeveer een jaar later zijn we ook intiem beginnen vrijen
en allerhande standjes beginnen proberen. Ondertussen hebben we beiden een vriend/vriendin, maar de drang om samen te vrijen blijft. Samen proberen we alles wat we met onze partners (nog) niet durven doen.

Zijn er mensen die dit herkennen ?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 13-09-2010 1:41 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik heb geen broer van 20.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-09-2010 1:43 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Cholera en ik dacht dat dat een uitzondering was, maar er zijn daar gewoon veel meer van in dat topic!

http://www.shespot.nl/praten/bb/ubb/Archives/Archive-000001/HTML/20021208-1-000359.html


Het biologische aspect dat je kindjes niet meer mee kunnen doen met een modellen show is duidelijk, maar de andere punten worden toch al wat vager en minder goed verdedigbaar...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Silence
Usericon van Silence
Posted 13-09-2010 6:51 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Jeetje, dat gebeurt wel eng vaak. Vreemd idee.


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 13-09-2010 9:08 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2010 1:41 schreef bokaj het volgende:
Ik heb geen broer van 20.


Ik wel, maar echt het idee..


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 13-09-2010 10:21 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2010 9:08 schreef Lalena het volgende:
Ik wel, maar echt het idee..


'Henkp@hotmail.com' denkt daar anders over:

"En, een Amerikaans gezegdse luidt, wat je er ook van vindt, 'incest is best'."

:')


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-09-2010 15:00 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 september 2010 9:08 schreef Lalena het volgende:
Ik wel, maar echt het idee..


Dat is wel heel kinky om ook nog op hem te gaan kotsen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-09-2010 15:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

gebeurt zeer vaak, meestal met nichten en neven, maar ook anders


vooral bij familieleden die een tijdje elkaar niet gezien hebben (op kot gezeten en dan thuis bvb)


biologisch is het zo geregeld dat familiegeur afstoot, maar dat is niet sterk genoeg om de mentale dichtheid af te stoten. En ook, je hebt een gevoel dat je mekaar beter aanvoelt, begrijpt. Komt tegenwoordig ook veel voor in soaps (Nip/Tuck, bloedverwanten, ...)


signature


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen