|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
en genoeg homos |
|
quote: Niet bekend Resultaten van die personen zijn ook niet gebruikt. quote: Lastig is het (gender, interseksualiteit, etc.) zeker, ik brand me er studiegewijs niet aan Misschien dat het daarom ook zo moeilijk te vinden is in Nijmegen. Er wordt in ieder geval o.a. met chromosomen geoperationaliseerd, maar dat is geloof ik maar in een beperkt deel van de gevallen relevant. Verder gaat het in principe niet om hoe een persoon zichzelf identificeert, bij interseksualiteit gaat het expliciet op het ambigu zijn van het lichaam (geslachtskenmerken, chromosomen) wat betreft mannetje/vrouwtje. Dit heeft natuurlijk weerslag op hoe zo'n persoon zich identificeert, maar dat geestelijke aspect is dus geen deel van de definitie. quote: Nou, dat is het niet, hoor. Kijk maar eens naar wie er in dit topic gereageerd hebben quote: Waar haal jij die twee homo's vandaan? Van deze 274 respondenten hebben 30 respondenten zichzelf als homo (man) geclassificeerd, 45 als lesbienne, 52 als biseksueel en 2 als „anders‟ (de laatste twee groepen worden niet meegenomen in de analyse). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Ja, maar dan is ZM nog steeds geen forum waar vooral mannen zitten. Had dan een forum genomen wat, zoals de Yes, gebaseerd is op een mannenblad of iets dergelijks. quote:Kwestie van keihard verkeerd lezen. quote:Dit is dan wel weer een hoop? |
|
quote: Dat klopt. Maar alsnog denk ik dat hier vooral mannen zitten. In ieder geval dat die het meest actief zijn. Dat jij nu alleen op de vrouwen let, OK quote: Er is ook op andere fora dan de Yes/ZM geworven, dus ook op homo/lesbi/bi fora Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Ik moet ergens aan mijn trekken komen. quote:Kom ik weer spontaan klaar! |
|
quote: 't Is me wat! Dus dit is nu je tweede orgamse ooit? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Nee joh, grapjas, dit is internet, ik typ ook maar wat. Hehe, orgasmes, daar doe ik niet aan. |
|
De moderne seksuele voorlichting aan de kinderen van deze tijd. 'Papa? Zeg me eens, hoe ben ik ontstaan?' 'Wel goed mijn kind, het moest er eens van komen, en waarom niet vandaag, luister goed! Papa en mama zijn elkaar tegengekomen in een cybercafé. Papa heeft in de toiletten van dat cybercafé een verbinding gemaakt met mama. Op dat moment heeft mama een paar downloads gedaan van de memoriestick van papa. Toen papa klaar was met het uploaden, stelden we vast dat we geen firewall hadden gebruikt. Aangezien het te laat was om te cancelen of te deleten, zaten we na negen maanden met een virus!! signature |
|
Haast iedereen kent de G-plek bij vrouwen, maar weinigen beseffen dat mannen ook zo'n gevoelig plekje hebben: de prostaat. Het lijkt misschien wat vreemd om deze plek te verkennen. Maar als je toch op avontuur gaat, zul je het beste orgasme van je leven ontdekken. Ontdek je G-plek Het gevoeligste plekje van de man is niet moeilijk te vinden. Je moet enkel wat geduld hebben. Ga als man op je rug liggen en leg je benen in de lucht. Je kunt ze laten rusten tegen de muur of op het bedeinde. Als je het jezelf comfortabel hebt gemaakt, begin dan het gebied rond je anus te masseren. De meeste mannen vinden dit wel aangenaam. Gebruik je dan je wijsvinger om op ontdekkingstocht te gaan, probeer zachtjes je anus te te penetreren, doe dit heel voorzichtig en neem je tijd. Ga dan op zoek naar je G-plek, dat is een klein bobbeltje zo groot als een walnoot, dat ongeveer 5 cm diep ligt. Hoe stimuleren Het belangrijkste bij het stimuleren van de g-plek is het jezelf comfortabel maken, neem eerst een warm bad of hete douche. Je kan op verschillende manieren de g-plek stimuleren, maar voor beginners is de vinger de beste oplossing. Hou ook glijmiddel bij de hand. Het zal even uitproberen zijn om te ontdekken wat het beste voor jou werkt. Sommige mannen genieten van rustige stotende bewegingen, anderen houden meer van een constante druk op de prostaat. Partner betrekken Je moet je lichaam de tijd geven om te reageren. Het kan zijn dat je het de eerste keer niet leuk vindt, dat is heel normaal. Maar de volgende keer kan het je wel genot brengen. Betrek je partner bij het ontdekken van je g-plek om het nog leuker te maken. Een tip voor de vrouwen: veel mannen worden helemaal gek als hun prostaat en penis tegelijkertijd gestimuleerd worden. signature |
|
Gast...... Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
is het geen waar dan? signature |
|
Vast wel maar met een vinger in de anus (laten) poeren is een idee wat mij persoonlijk niet zo enorm aanspreekt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
toe nauw (letterlijk en figuurljk) doggystyle lukt dat zeker het is geen vleesetende plant of zo hoor signature |
|
en hier de uitleg [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 28-02-2009 15:29] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
signature |
|
nog resultaten? signature |
|
posted 28-09-2001 17:50 Hoi, Ik ben een jong meisje van 18 en heb een broer van 20 waarmee ik al enkele jaren ook een seksuele relatie mee heb. KLinkt misschien raar en een beetje kinky, maar we voelen ons er beiden vrij goed bij. Het is een beetje als een verslaving waar ik regelmatig aan moet toegeven. Maar ik vraag me af of dit nog voorkomt ? Zijn er nog mensen die een erotische relatie hebben met broer of zus ? Bij ons is het begonnen toen ik een jaar of 15 was. Ik wandelde toevallig 's avonds binnen in m'n broers slaapkamer terwijl ie in z'n bed aan't masturberen was. Ik had eerst niets in de gaten en ging gewoon bij op het bed zitten om iets te vragen, maar omdat het wat frisjes was kroop ik bij onder het dekbed waarbij ik merkte dat hij helemaal naakt was en met een stijve lag. We keken mekaar allebei een beetje geschrokken aan, maar dan heb ik zijn penis vastgenomen en hem afgetrokken tot ie klaarkwam. Waarom ik dat toen deed weet ik nog altijd niet, maar het is het begin geweest van vele seksuele experimenten. We kropen regelmatig 's nachts bij mekaar in bed om mekaar te strelen, knuffelen, kussen, beffen,pijpen enz. Ongeveer een jaar later zijn we ook intiem beginnen vrijen en allerhande standjes beginnen proberen. Ondertussen hebben we beiden een vriend/vriendin, maar de drang om samen te vrijen blijft. Samen proberen we alles wat we met onze partners (nog) niet durven doen. Zijn er mensen die dit herkennen ? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik heb geen broer van 20. |
|
Cholera en ik dacht dat dat een uitzondering was, maar er zijn daar gewoon veel meer van in dat topic! http://www.shespot.nl/praten/bb/ubb/Archives/Archive-000001/HTML/20021208-1-000359.html Het biologische aspect dat je kindjes niet meer mee kunnen doen met een modellen show is duidelijk, maar de andere punten worden toch al wat vager en minder goed verdedigbaar... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Jeetje, dat gebeurt wel eng vaak. Vreemd idee. |
|
quote: Ik wel, maar echt het idee.. |
|
quote: 'Henkp@hotmail.com' denkt daar anders over: "En, een Amerikaans gezegdse luidt, wat je er ook van vindt, 'incest is best'." :') |
|
quote: Dat is wel heel kinky om ook nog op hem te gaan kotsen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
gebeurt zeer vaak, meestal met nichten en neven, maar ook anders vooral bij familieleden die een tijdje elkaar niet gezien hebben (op kot gezeten en dan thuis bvb) biologisch is het zo geregeld dat familiegeur afstoot, maar dat is niet sterk genoeg om de mentale dichtheid af te stoten. En ook, je hebt een gevoel dat je mekaar beter aanvoelt, begrijpt. Komt tegenwoordig ook veel voor in soaps (Nip/Tuck, bloedverwanten, ...) signature |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |