IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Enquête || onderzoek SEKSualiteit. Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-11-2008 16:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en???????????


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-11-2008 16:23 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ja! Ik dacht er vandaag nog aan, alleen heb ik hem hier niet!

Schop hem maandag nog maar eens omhoog


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-11-2008 16:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-11-2008 16:53 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Met de ban van Hypnos kan dat dus niet meer, wil iemand anders het doen?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 15-11-2008 16:55 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Ik schop liever een open deur in.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-11-2008 16:56 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Doe dat dan maandag in dit topic even


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-11-2008 17:21 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Hierbij eindelijk het verslag, volgens mij de uiteindelijk ingeleverde versie: http://home.student.utwente.nl/o.j.m.vanduin/fora/temp/Acceptatie%20van%20Vrouwelijke%20Biseksualiteit%20V1.1.pdf

Zoals jullie kunnen zien ging het vooral over de acceptatie van vrouwelijk biseksualieit en niet zozeer over de perceptie van jongeren mbt vormen van seksualiteit in het algemeen (hoewel dat impliciet natuurlijk wel van belang is). Gefopt


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


SQT
Usericon van SQT
Posted 17-11-2008 17:23 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Daar had ik zo ook wel ja op kunnen zeggen. Daar komen alleen maar goede dingen van!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-11-2008 17:25 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2008 17:23 schreef SQT het volgende:
Daar had ik zo ook wel ja op kunnen zeggen. Daar komen alleen maar goede dingen van!

Hehehe

Naast of het geaccepteerd wordt was ook van belang waarom het geaccepteerd wordt edit: dat laatste is bij jou nu wel duidelijk dus

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 17-11-2008 17:26]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


SQT
Usericon van SQT
Posted 17-11-2008 17:28 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 17 november 2008 17:25 schreef ZelThoR het volgende:
Hehehe

Naast of het geaccepteerd wordt was ook van belang waarom het geaccepteerd wordt edit: dat laatste is bij jou nu wel duidelijk dus

Mijn enquête is degene waar overheen gecumd is


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 17-11-2008 17:28 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Het voelt alsof ik er ingeluisd ben.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-11-2008 17:28 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

That doesn't exactly narrow it down


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 17-11-2008 17:31 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

"Zware Metalen is een forum voor liefhebbers van de muziekstijl metal, een plek waar waarschijnlijk homoseksualiteit niet veel voorkomt, evenals dat er waarschijnlijk weinig vrouwen zijn die gebruik maken van dat forum."

Giechel.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-11-2008 17:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2008 12:52 schreef ZelThoR het volgende:
Mijn vriendin doet voor het vak "inleiding gender, seksualiteit en politiek" aan de UvA onderzoek naar de perceptie van de drie archetypische vormen van seksualiteit buiten heteroseksualiteit; ofwel homoseksualiteit, lesbianisme (ja, dat is een woord) en biseksualiteit.

Hiervoor heeft ze een enquête opgezet welke bedoeld is voor mensen tussen de 20 en 30 jaar*. Omdat ik weet dat jullie allemaal uitgesproken en interessante meningen hebben leek me dit een geschikte plaats om respondenten te werven De verwerking is uiteraard volledig privacyproof. Omdat er ook geen prijs te winnen valt hoef je ook niet je emailadres achter te laten en weet ze dus zelfs niet wie aan het onderzoek hebben meegedaan!

Als jullie hiermee willen helpen, graag. Het invullen duurt tussen de 5 en 10 minuten. De enquête is hier te vinden: https://examine.vu.nl/cgi-bin/inferentie.pl?qst_id=7119

Op- en aanmerkingen naar aanleiding van de enquête of het onderwerp worden zeer op prijs gesteld. Flamen, afzeiken enzovoorts wordt zo mogelijk nog meer op prijs gesteld

*helaas, de forumopa's en -oma's vallen af

Toevoeging 17-11-2008
Hierbij eindelijk het verslag, volgens mij de uiteindelijk ingeleverde versie: http://home.student.utwente.nl/o.j.m.vanduin/fora/temp/Acceptatie%20van%20Vrouwelijke%20Biseksualiteit%20V1.1.pdf

Zoals jullie kunnen zien ging het vooral over de acceptatie van vrouwelijk biseksualieit en niet zozeer over de perceptie van jongeren mbt vormen van seksualiteit in het algemeen (hoewel dat impliciet natuurlijk wel van belang is). Gefopt


Niet echt vernieuwende conclusies, maar leuk onderzoek! (altijd pro gender onderzoeken! en gender enthusiastelingen!). grappig ook om te zijn dat de eisen voor bijv noten en opzet voor verslagen blijkbaar per universiteit zo verschillend zijn. Wij moeten ons onderzoekskader/ opzet hypothese en shizzle altijd na de inleiding (vooraan dus) zetten. Daarna pas de rest.


SQT
Usericon van SQT
Posted 17-11-2008 17:36 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 17 november 2008 17:31 schreef Dentz het volgende:
Giechel.
Uitzonderingen bevestigen de regel hoor

Ik vind het dan wel leuk dat ZM naast de Yes wordt gezet:

'Een link op het forum van de Yes is gezet om eenzelfde reden, maar dan voor vrouwen.'


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 17-11-2008 17:39 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Vrouwen die van metal houden?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-11-2008 17:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik zou voor Viva gekozen hebben. Dat blad indicificeerd zich veel meer met de "sexuele" vrouw. als je lid wordt kun je een vibo krijgen als welkomst geschenk. yes is meer de opvolger van Tina.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 17-11-2008 17:41 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Het is allemaal ellende.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-11-2008 17:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

alles went, behalve een vent


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-11-2008 17:42 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2008 17:35 schreef ghoulliette het volgende:
Niet echt vernieuwende conclusies, maar leuk onderzoek! (altijd pro gender onderzoeken! en gender enthusiastelingen!).



M'n vriendin had keuzevakken gedaan voor naast haar studie politicologie, dus verder doet ze er (nog) niet zoveel mee. Ze vond het wel erg leuk, dus wie weet later.

Ze had eerder nog een stuk geschreven over interseksuelen, ook interessant. Daar moet je haar zelf maar om vragen als je het wil lezen
quote:
grappig ook om te zijn dat de eisen voor bijv noten en opzet voor verslagen blijkbaar per universiteit zo verschillend zijn. Wij moeten ons onderzoekskader/ opzet hypothese en shizzle altijd na de inleiding (vooraan dus) zetten. Daarna pas de rest.

Tsja, dat is geloof ik ook wel gebruikelijker, maar elke methodiek heeft zo z'n voor- en nadelen. Ik weet ook niet of dit vanuit de universiteit zo moest, maar het is in ieder geval niet fout


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 17-11-2008 17:48 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Goed, op diverse fora is die enquête dus geplaatst en 2 maal is er bij seksuele voorkeur "anders" ingevuld. Nu rijst bij mij de vraag, wie van welk forum gaf dat op?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


SQT
Usericon van SQT
Posted 17-11-2008 17:51 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Greycloakje74 van het Yes-forum, gok ik


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 17-11-2008 17:52 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

En die ander?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-11-2008 17:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

edit: @ Zelthor

bekend gegeven. Ik heb ook naast mijn studie enkele gender vakken en een summerschool in Zweden gevolgd. (Sta zelfs in de folder voor gender studies haha, maar toen had ik nog kort haar ) Helaas bieden ze in Nijmegen geen master aan met gender erin (niet alleen binnen politicologie niet, maar op geschiedenis na - over hermafrodieten in de geschiedenis- nergens niet). Bij Amerikanistiek en Algemene cultuur wetenschappen zitten ze bij ons het meest.
Gelukkig kun je je MA en BA thesis zo inrichten dat je toch nog iets met gender doet (BA gingen over moraliteit en gender, en MA over Hegel/taylor/ Identiteit/ Anerkennung/ Multiculturalisme). Interseksualiteit is een onderwerp waar weinig mee gedaan wordt over het algemeen, omdat het een lastige onderzoekscategorie is. Het gooit de bestaande wetenschap redelijk op z'n kop. Ik zou niet een weten hoe je een interseksueel iemand zou moeten operationaliseren. Waar kijk je naar, niet naar geslacht iig, maar hormonen? Spiermassa? de chromosonen? Of hoe alles zich tot elkaar verhoud, en hoe dan wel en hoe dan niet? Of kijk je naar hoe een persoon zichzelf indentificeerd? Is dat wel betrouwbaar?

euh ja, lastig dus!

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 17-11-2008 17:53]


SQT
Usericon van SQT
Posted 17-11-2008 18:03 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 17 november 2008 17:52 schreef Dentz het volgende:
En die ander?

Vast nog zo'n muts daar, hier benne geen homo's, hier benne stoere mannen.

Mochten vrouwen van ZM het ook invullen eigenlijk? Veel mannen (naast die homo en een paar 45jarige kinderlokkers) zul je op het Yes-forum niet vinden, terwijl hier toch genoeg vrouwen zijn.

Edit: Ja dus. Dan is de aanname dat hier weinig vrouwen zijn wel wat vreemd.

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 17-11-2008 18:05]


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen