|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
en??????????? signature |
|
signature |
|
Met de ban van Hypnos kan dat dus niet meer, wil iemand anders het doen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik schop liever een open deur in. |
|
Doe dat dan maandag in dit topic even Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hierbij eindelijk het verslag, volgens mij de uiteindelijk ingeleverde versie: http://home.student.utwente.nl/o.j.m.vanduin/fora/temp/Acceptatie%20van%20Vrouwelijke%20Biseksualiteit%20V1.1.pdf Zoals jullie kunnen zien ging het vooral over de acceptatie van vrouwelijk biseksualieit en niet zozeer over de perceptie van jongeren mbt vormen van seksualiteit in het algemeen (hoewel dat impliciet natuurlijk wel van belang is). Gefopt Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Daar had ik zo ook wel ja op kunnen zeggen. Daar komen alleen maar goede dingen van! |
|
quote: Hehehe Naast of het geaccepteerd wordt was ook van belang waarom het geaccepteerd wordt edit: dat laatste is bij jou nu wel duidelijk dus [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 17-11-2008 17:26] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Mijn enquête is degene waar overheen gecumd is |
|
Het voelt alsof ik er ingeluisd ben. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
That doesn't exactly narrow it down Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
"Zware Metalen is een forum voor liefhebbers van de muziekstijl metal, een plek waar waarschijnlijk homoseksualiteit niet veel voorkomt, evenals dat er waarschijnlijk weinig vrouwen zijn die gebruik maken van dat forum." Giechel. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Niet echt vernieuwende conclusies, maar leuk onderzoek! (altijd pro gender onderzoeken! en gender enthusiastelingen!). grappig ook om te zijn dat de eisen voor bijv noten en opzet voor verslagen blijkbaar per universiteit zo verschillend zijn. Wij moeten ons onderzoekskader/ opzet hypothese en shizzle altijd na de inleiding (vooraan dus) zetten. Daarna pas de rest. |
|
quote:Uitzonderingen bevestigen de regel hoor Ik vind het dan wel leuk dat ZM naast de Yes wordt gezet: 'Een link op het forum van de Yes is gezet om eenzelfde reden, maar dan voor vrouwen.' |
|
Vrouwen die van metal houden? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
ik zou voor Viva gekozen hebben. Dat blad indicificeerd zich veel meer met de "sexuele" vrouw. als je lid wordt kun je een vibo krijgen als welkomst geschenk. yes is meer de opvolger van Tina. |
|
Het is allemaal ellende. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
alles went, behalve een vent |
|
quote: M'n vriendin had keuzevakken gedaan voor naast haar studie politicologie, dus verder doet ze er (nog) niet zoveel mee. Ze vond het wel erg leuk, dus wie weet later. Ze had eerder nog een stuk geschreven over interseksuelen, ook interessant. Daar moet je haar zelf maar om vragen als je het wil lezen quote: Tsja, dat is geloof ik ook wel gebruikelijker, maar elke methodiek heeft zo z'n voor- en nadelen. Ik weet ook niet of dit vanuit de universiteit zo moest, maar het is in ieder geval niet fout Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Goed, op diverse fora is die enquête dus geplaatst en 2 maal is er bij seksuele voorkeur "anders" ingevuld. Nu rijst bij mij de vraag, wie van welk forum gaf dat op? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Greycloakje74 van het Yes-forum, gok ik |
|
En die ander? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
edit: @ Zelthor bekend gegeven. Ik heb ook naast mijn studie enkele gender vakken en een summerschool in Zweden gevolgd. (Sta zelfs in de folder voor gender studies haha, maar toen had ik nog kort haar ) Helaas bieden ze in Nijmegen geen master aan met gender erin (niet alleen binnen politicologie niet, maar op geschiedenis na - over hermafrodieten in de geschiedenis- nergens niet). Bij Amerikanistiek en Algemene cultuur wetenschappen zitten ze bij ons het meest. Gelukkig kun je je MA en BA thesis zo inrichten dat je toch nog iets met gender doet (BA gingen over moraliteit en gender, en MA over Hegel/taylor/ Identiteit/ Anerkennung/ Multiculturalisme). Interseksualiteit is een onderwerp waar weinig mee gedaan wordt over het algemeen, omdat het een lastige onderzoekscategorie is. Het gooit de bestaande wetenschap redelijk op z'n kop. Ik zou niet een weten hoe je een interseksueel iemand zou moeten operationaliseren. Waar kijk je naar, niet naar geslacht iig, maar hormonen? Spiermassa? de chromosonen? Of hoe alles zich tot elkaar verhoud, en hoe dan wel en hoe dan niet? Of kijk je naar hoe een persoon zichzelf indentificeerd? Is dat wel betrouwbaar? euh ja, lastig dus! [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 17-11-2008 17:53] |
|
quote: Vast nog zo'n muts daar, hier benne geen homo's, hier benne stoere mannen. Mochten vrouwen van ZM het ook invullen eigenlijk? Veel mannen (naast die homo en een paar 45jarige kinderlokkers) zul je op het Yes-forum niet vinden, terwijl hier toch genoeg vrouwen zijn. Edit: Ja dus. Dan is de aanname dat hier weinig vrouwen zijn wel wat vreemd. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 17-11-2008 18:05] |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |