|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Uitbuiken is hierbij een eufemisme voor euthanasie? Haha. |
|
abortus natuurlijk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
dat, uiteraard. |
|
hehe, maar ik bniv hem ook wel mooi gevonden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
blijkbaar betekent dat ook iets anders in Nederland signature |
|
klopt, uitbuiken is je eten laten zakken net na veel gegeten te hebben. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
hehe abortus is beter signature |
|
Abortus is wwiijssss (c) spacemarines |
|
klopt, maar ik heb geen embryo om te verwijderen na elke maaltijd. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
signature |
|
7.55 [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-10-2010 13:51] signature |
|
quote: Nogal logisch, maarja taboe... Ik moet dat boek Lief Dier van Midas Dekkers nog eens lezen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Sex, drugs en rnr signature |
|
Boeiender |
|
quote: is die niet deaud? signature |
|
Kon even geen beter topic vinden. Best bizar en belangrijk dat meer mensen hiervan weten: orgasmes zijn veel voorkomend bij verkrachting. http://www.popsci.com/science/article/2013-05/science-arousal-during-rape Nu wordt hier gesproken van bescherming van het eigen lichaam maar er wordt voor het gemak ook even vergeten dat dit toch ook kans op zwangerschap kan vergroten. Verkrachting is bij mensen toch wel een redelijke factor geweest bij mensen. In de vs zit je op 1% van het aantal zwangerschappen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Als er dan maar niet te veel Baudetjes ontstaan. Of was dat fictief? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nouja daarom ben ik zo voor aborteren van verkrachtingsbabies. Alleen daarmee filter je de genetische component van verkrachting. Dan zal het echt niet afgelopen zijn met verkrachtingen maar het zal vast helpen. Ik kwam er inderdaad op door ome bidet. Even zoeken tot hoever hij gelijk had met betrekking tot orgasmes en verkrachting. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sociobiological_theories_of_rape Dit is ook wel interessant. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |