IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Wâldrock 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 07-03-2009 3:06 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Zou dit het definitieve eind van Waldrock betekenen? Vorig jaar had men toch ook al problemen? Als er nu helemaal weinig bezoekers komen is het afgelopen... toch?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-03-2009 7:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2009 22:40 schreef varanus het volgende:
Huh? Is volgens mij nog nooit naar een kaart gevraagd op de camping.


Vorig jaar wel.
Staat ook op de website van Waldrock zelf.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-03-2009 7:42 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2009 3:06 schreef Argh het volgende:
Zou dit het definitieve eind van Waldrock betekenen? Vorig jaar had men toch ook al problemen? Als er nu helemaal weinig bezoekers komen is het afgelopen... toch?
Suf dat de organisatie op deze manier zelf hun festival om zeep hebben geholpen.
Ach ja, goede herinneringen aan vroeger pakt niemand je ooit nog af!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-03-2009 7:47 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2009 7:35 schreef MMayo het volgende:
Vorig jaar wel.
Staat ook op de website van Waldrock zelf.



Waar zie jij dat staan dan? Ik kan dat nergens vinden.


spelfout weggehaald...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 07-03-2009 9:15 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2009 7:42 schreef Greycloak het volgende:
Suf dat de organisatie op deze manier zelf hun festival om zeep hebben geholpen.
Ach ja, goede herinneringen aan vroeger pakt niemand je ooit nog af!




Alleen omdat er hier een handjevol mensen de line-up niet goed vindt heeft de organisatie hun festival om zeep geholpen? Laten we eerst maar eens even afwachten hoeveel mensen er daadwerkelijk komen voordat er conclusies getrokken gaan worden.

Bands als Trivium, Papa Roach en Black Stone Cherry mogen dan zwaar ruk zijn, ze trekken waarschijnlijk wel veel (jong) publiek. Voor de ouwe lullen zijn Motörhead en Heaven And Hell erg interessant, vlak dat niet uit. En ook bands als Epica en Delain zullen best wat volk naar Friesland lokken.

En dan heb je natuurlijk ook nog het vaste groepje wat sowieso wel gaat 'omdat het nu eenmaal Wâldrock is.'

Goed, de black- en death metalfans komen er misschien wat bekaaid van af, en dat is jammer, maar ik denk dat het ook dit jaar wel weer goed bezocht gaat worden.


Bareuh...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-03-2009 9:18 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Moeten die jonkies wel net ergens 80 pop hebben liggen.
We wachten rustig af, en slechte zet dat de camping en het festival niet meer los van elkaar kunnen. Gemiste kans.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-03-2009 9:23 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Azijnpisser.

Wat heb je als nietbezoeker op de Waldrock-camping te zoeken, dan?
Bezoekers hebben sowieso een kaartje.

Ik zie totaal niet wat het probleem is.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-03-2009 9:30 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 maart 2009 9:18 schreef Greycloak het volgende:
Moeten die jonkies wel net ergens 80 pop hebben liggen.
We wachten rustig af, en slechte zet dat de camping en het festival niet meer los van elkaar kunnen. Gemiste kans.


Wat een onzin. Alsof er zoveel mensen alleen naar de camping gaan. En "we wachten rustig af"? Jij gaat niet eens heen, dus waar zou jij op moeten wachten dan?


Boeiender


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-03-2009 9:48 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2009 9:30 schreef MR. N het volgende:
Wat een onzin. Alsof er zoveel mensen alleen naar de camping gaan. En "we wachten rustig af"? Jij gaat niet eens heen, dus waar zou jij op moeten wachten dan?
Of dit de laatste keer was, of dat ze volgend jaar de zaak anders aanpakken.
Lijkt me voor mij wel interessant.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-03-2009 9:53 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 maart 2009 9:48 schreef Greycloak het volgende:
Of dit de laatste keer was, of dat ze volgend jaar de zaak anders aanpakken.
Lijkt me voor mij wel interessant.


Naja, ze hebben het nu als ik het goed begrijp zo aangepakt als vorig jaar, dus ik verwacht geen verandering.

Ik heb er in ieder geval alweer zin aan, vette bands!


Boeiender


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 07-03-2009 9:55 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2009 9:53 schreef MR. N het volgende:

Ik heb er in ieder geval alweer zin aan, vette bands!


+1


Bareuh...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-03-2009 10:04 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 maart 2009 9:55 schreef De Ulk het volgende:
+1


Hehe, dan hebben wij het in ieder geval gezellig daar.


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-03-2009 10:07 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik ben er ook weer. Aan de goede kant van het dranghek, waar het bier rijkelijk vloeit, dit keer.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 07-03-2009 10:07]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 07-03-2009 10:11 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Hm, als wij jonkies dan nog maar ergens 80 euro hebben liggen...


Bareuh...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-03-2009 10:12 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 maart 2009 10:07 schreef XXL het volgende:
Ik ben er ook weer. Aan de goede kant van het dranghek, waar het bier rijkelijk vloeit, dit keer.


"Onze" kant dus?


Boeiender


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-03-2009 10:26 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 maart 2009 9:15 schreef De Ulk het volgende:
Alleen omdat er hier een handjevol mensen de line-up niet goed vindt heeft de organisatie hun festival om zeep geholpen? Laten we eerst maar eens even afwachten hoeveel mensen er daadwerkelijk komen voordat er conclusies getrokken gaan worden.

Bands als Trivium, Papa Roach en Black Stone Cherry mogen dan zwaar ruk zijn, ze trekken waarschijnlijk wel veel (jong) publiek. Voor de ouwe lullen zijn Motörhead en Heaven And Hell erg interessant, vlak dat niet uit. En ook bands als Epica en Delain zullen best wat volk naar Friesland lokken.

En dan heb je natuurlijk ook nog het vaste groepje wat sowieso wel gaat 'omdat het nu eenmaal Wâldrock is.'

Goed, de black- en death metalfans komen er misschien wat bekaaid van af, en dat is jammer, maar ik denk dat het ook dit jaar wel weer goed bezocht gaat worden.
Mooi gesproken

Mijn ding is het dit jaar dan weer niet maar goed, ik kijk terug op 2 zeer geslaagde eerdere edities



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-03-2009 13:23 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2009 10:12 schreef MR. N het volgende:
"Onze" kant dus?




Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-03-2009 13:32 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 maart 2009 13:23 schreef XXL het volgende:



Boeiender


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 07-03-2009 13:41 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Ik ben er ook....weer minder gewichtig dan vorig jaar.

Als AngelOfDeath me maar herkend.


10.10.1942 - 20.11.2011


Nix
Usericon van Nix
Posted 07-03-2009 16:08 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Hmm, ik kan die datum wel.

Jullie als ZMérs hebben vast al een lijstje met aanwezigen gemaakt... Toch?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-03-2009 16:12 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Laten we dit keer eens een lijstje met afwezigen maken. Als ik het topic zo teruglees zet dat meer zoden aan de dijk.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 07-03-2009 16:12]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Nix
Usericon van Nix
Posted 07-03-2009 16:15 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Oh ik heb niet het hele topic gelezen Heb alleen de datum gezocht, dit jaar eens niet het personeelsfeest op die datum!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-03-2009 8:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2009 9:48 schreef Greycloak het volgende:
Of dit de laatste keer was, of dat ze volgend jaar de zaak anders aanpakken.
Lijkt me voor mij wel interessant.


Jij ging toch niet, je zeurt al jaren over Waldrock.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-03-2009 8:46 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2009 8:40 schreef MMayo het volgende:
Jij ging toch niet, je zeurt al jaren over Waldrock.
Wdden dat ik weer ga als ze een fatsoenlijke line-up + prijs aan dit fest weten te knopen?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-03-2009 10:27 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Aangezien de prijs wel niet zal gaan zakken is dat iets wat we waarschijnlijk nooit kunnen checken, he?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen