IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Wâldrock 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
w817tjes
Gekke Henkie
Usericon van w817tjes
Posted 15-06-2009 17:35 by w817tjes Wijzig reactieProfiel van w817tjesQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ruis-en-gekke-henkie

quote:
Op 15 juni 2009 16:39 schreef Onweerwolf het volgende:
Misschien even beter lezen. De opkomst was laag, de vraag is wat dat veroorzaakt heeft. Het is dus geen onzin om die discussie te voeren.

De line-up lijkt mij de meest logische verklaring. Een andere heb ik in ieder geval nog niet gehoord.


Ik denk dat het geheel goed samen te vatten is: de prijs / kwaliteit verhouding is een beetje scheef...



BVT
Usericon van BVT
Posted 15-06-2009 18:15 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 15 juni 2009 17:35 schreef w817tjes het volgende:
Ik denk dat het geheel goed samen te vatten is: de prijs / kwaliteit verhouding is een beetje scheef...


Ik denk dat er binnen de metal"scene"gewoon teveel zeikerds zijn. Als het je niets lijkt ga dan lekker naar een ander festival. Er is ALTIJD gezeur en gezever, als Waldrock dit jaar voor een andere line - up was gegaan dat volgens een aantal mensen beter in de verhouding met de entree prijs was dan is er gezeur dat het altijd hetzelfde rijtje bands is was op alle festivals staat en gaat men ook niet.

Ik vond het leuk om eens een aantal bands te zien die ik niet vaker/weinig/minder op Festivals heb gezien.

En mensen die zeuren dat het niet mee telt of het gezzelig is op een festival moeten eens achter de computer weg komen.

[Dit bericht is gewijzigd door BVT op 15-06-2009 18:16]



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-06-2009 18:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2009 18:15 schreef BVT het volgende:
Ik denk dat er binnen de metal"scene"gewoon teveel zeikerds zijn. Als het je niets lijkt ga dan lekker naar een ander festival. Er is ALTIJD gezeur en gezever, als Waldrock dit jaar voor een andere line - up was gegaan dat volgens een aantal mensen beter in de verhouding met de entree prijs was dan is er gezeur dat het altijd hetzelfde rijtje bands is was op alle festivals staat en gaat men ook niet.

Ik vond het leuk om eens een aantal bands te zien die ik niet vaker/weinig/minder op Festivals heb gezien.

En mensen die zeuren dat het niet mee telt of het gezzelig is op een festival moeten eens achter de computer weg komen.




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


BVT
Usericon van BVT
Posted 15-06-2009 18:20 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 15 juni 2009 18:19 schreef Onweerwolf het volgende:



Goed verhaal ook. Net zo goed als al je bovenstaande argumenten.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-06-2009 18:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2009 18:20 schreef BVT het volgende:
Goed verhaal ook. Net zo goed als al je bovenstaande argumenten.




Nee jij met je niets toevoegende gezwets.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


BVT
Usericon van BVT
Posted 15-06-2009 18:26 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 15 juni 2009 18:22 schreef Onweerwolf het volgende:


Nee jij met je niets toevoegende gezwets.


Ik - moest - reageren.... Kon die stupide argumenten niet meer aanzien. Uitgaan kost nu eenmaal geld.
Ik vond het lekker zo op Waldrock, geen paupers ( no shit, geen beker schooiers gezien.)
Van mij mag de prijs nog wel meer omhoog!



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-06-2009 18:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2009 18:15 schreef BVT het volgende:
Ik denk dat er binnen de metal"scene"gewoon teveel zeikerds zijn. Als het je niets lijkt ga dan lekker naar een ander festival. Er is ALTIJD gezeur en gezever, als Waldrock dit jaar voor een andere line - up was gegaan dat volgens een aantal mensen beter in de verhouding met de entree prijs was dan is er gezeur dat het altijd hetzelfde rijtje bands is was op alle festivals staat en gaat men ook niet.

Ik vond het leuk om eens een aantal bands te zien die ik niet vaker/weinig/minder op Festivals heb gezien.

En mensen die zeuren dat het niet mee telt of het gezzelig is op een festival moeten eens achter de computer weg komen.


Het spijt me namens alle metalheads die niet naar Waldrock zijn gegaan en kritiek leveren op de lineup en de prijs van het kaartje.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 15-06-2009 18:27 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Het zit zeker in het weer dat men op het forum hier zo opgefokt is de afgelopen dagen?


 


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-06-2009 18:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2009 18:26 schreef BVT het volgende:
Ik - moest - reageren.... Kon die stupide argumenten niet meer aanzien. Uitgaan kost nu eenmaal geld.
Ik vond het lekker zo op Waldrock, geen paupers ( no shit, geen beker schooiers gezien.)
Van mij mag de prijs nog wel meer omhoog!


Tsja uitgaan kost geld ja, gelukkig aan iedereen de vrijheid zelf te beslissen hoeveel hij/zij wil gaan uitgeven en waaraan. Scheelt weer.


BVT
Usericon van BVT
Posted 15-06-2009 18:28 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 15 juni 2009 18:27 schreef MMayo het volgende:
Het spijt me namens alle metalheads die niet naar Waldrock zijn gegaan en kritiek leveren op de lineup en de prijs van het kaartje.


En terecht.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-06-2009 18:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2009 18:28 schreef BVT het volgende:
En terecht.


Ja bedoel, natuurlijk wil men tig euro uitgeven aan een ietsiepietsie gezelligheid, wel fijn dat dit te koop is.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 15-06-2009 18:31 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 15 juni 2009 18:15 schreef BVT het volgende:
En mensen die zeuren dat het niet mee telt of het gezzelig is op een festival moeten eens achter de computer weg komen.


Rot op met je gezelligheid! Hippie!

[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 15-06-2009 18:33]


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-06-2009 18:35 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2009 18:26 schreef BVT het volgende:
Ik - moest - reageren.... Kon die stupide argumenten niet meer aanzien. Uitgaan kost nu eenmaal geld.
Ik vond het lekker zo op Waldrock, geen paupers ( no shit, geen beker schooiers gezien.)
Van mij mag de prijs nog wel meer omhoog!


Wat zijn dan precies die stupide argumenten?

Feit 1: De focus bij de line-up lag meer dan ooit op moderne metal.

Feit 2: De opkomst was laag.

Mijn conclusie, feit 1 heeft feit 2 veroorzaakt.

Niet mee eens? Prima, maar breng dan een tegenargument in. Je kleuterige verhaal over dat mensen niet mogen klagen slaat echt nergens op.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-06-2009 18:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Moet wel zeggen dat ik het wel moeilijk vond om niet te gaan, juist omdat ik al jaren ga.. ook wanneer de lineup niks voor mij is.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-06-2009 18:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2009 23:09 schreef BVT het volgende:
Pfoe, wat een gezever om niets. Kan mij eigelijk van elke jaar wel bands voor de geest halen waar gezeur over was. ( bijvoorbeeld Urban dance squad)

Was een leuk dagje met een te grote hoeveelheid drank en drugs. BDM en Carcass waren voor mij het hoogtepunt. KSE kon mij he - le - maal niet bekoren iets dat ik voorheen niet verwacht had.

wel jammer dat dit al jouw geloofwaardigheid meteen onderuitschopt. Hoe kun je nu over een festival oordelen als je mentaal niet in staat was erover te oordelen.

en nee ik heb geen negatief commentaar gegeven en nee ik was er ook niet bij. Ook zat ik trouwens niet achter mijn computer want die heb ik niet.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-06-2009 18:40 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2009 18:35 schreef Onweerwolf het volgende:
Wat zijn dan precies die stupide argumenten?

Feit 1: De focus bij de line-up lag meer dan ooit op moderne metal.

Feit 2: De opkomst was laag.

Mijn conclusie, feit 1 heeft feit 2 veroorzaakt.

Niet mee eens? Prima, maar breng dan een tegenargument in. Je kleuterige verhaal over dat mensen niet mogen klagen slaat echt nergens op.
+ dat andere festivals dit jaar heus wel bewijzen dat het wél kan.
Waldrock kwam dus niet boven de 45% uit qua opkomst; O. W. Wolf krijgt een heus krat Warsteiner van me als Fortarock niet minstens op 65% verkochte kaartjes zit.

Prijs, prestatie. Is dat zeuren? Hmwoh. Waldrock moet zelf weten wat voor bende ze neer pleuren en tegen welke prijs. Ik denk dat het "zeuren" pas begint als de organisatie de muil opentrekt aangaande de opkomst en Waldrock 2010 eigenlijk.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-06-2009 18:42 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 juni 2009 18:40 schreef Greycloak het volgende:
+ dat andere festivals dit jaar heus wel bewijzen dat het wél kan.
Waldrock kwam dus niet boven de 45% uit qua opkomst; O. W. Wolf krijgt een heus krat Warsteiner van me als Fortarock niet minstens op 65% verkochte kaartjes zit.

Prijs, prestatie. Is dat zeuren? Hmwoh. Waldrock moet zelf weten wat voor bende ze neer pleuren en tegen welke prijs. Ik denk dat het "zeuren" pas begint als de organisatie de muil opentrekt aangaande de opkomst en Waldrock 2010 eigenlijk.


*kleine aantekening bij Fortarock, het schijnt dat dit festival door een multimiljoenair gesponsord wordt, hoorde ik gister*


Boeiender


horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 15-06-2009 18:44 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

quote:
Op 15 juni 2009 18:35 schreef Onweerwolf het volgende:
Wat zijn dan precies die stupide argumenten?

Feit 1: De focus bij de line-up lag meer dan ooit op moderne metal.

Feit 2: De opkomst was laag.

Mijn conclusie, feit 1 heeft feit 2 veroorzaakt.

Niet mee eens? Prima, maar breng dan een tegenargument in. Je kleuterige verhaal over dat mensen niet mogen klagen slaat echt nergens op.


Motorhead, heaven & Hell, carcass ... voivod ??? Er was bijna alleen maar oude lullen metal op Wâldrock.
Wat het uiteraard ook zo aantrekkelijk maakte


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-06-2009 18:44 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2009 18:42 schreef MR. N het volgende:
*kleine aantekening bij Fortarock, het schijnt dat dit festival door een multimiljoenair gesponsord wordt, hoorde ik gister*
Zolang ie meer verstand heeft van metal (gezien de line-up "ja") dan MoJo vind ik alles dik prima.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-06-2009 18:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2009 18:15 schreef BVT het volgende:
Ik denk dat er binnen de metal"scene"gewoon teveel zeikerds zijn. Als het je niets lijkt ga dan lekker naar een ander festival.
Dat hebben de mensen dus ook gedaan en Waldrock gelaten voor wat het is


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-06-2009 18:48 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Oh en dan nog even het Zuidlaren-debacle van een tijdje terug... Same story. Té eenzijdig, met blijkbaar een té hoge prijs voor de package.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-06-2009 18:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2009 18:42 schreef MR. N het volgende:
*kleine aantekening bij Fortarock, het schijnt dat dit festival door een multimiljoenair gesponsord wordt, hoorde ik gister*
gelul. Het festival kan alleen maar doorgaan omdat doornroosje garant staat. Als een multi man erachter zou zitten dan zou dit niet noodzakelijk zijn.

kwestie van logisch nadenken voordat je iets doms zegt


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-06-2009 18:49 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2009 18:47 schreef Hub de Gallier het volgende:
Dat hebben de mensen dus ook gedaan en Waldrock gelaten voor wat het is
+666, er zitten/zaten voor dit jaar voor mij een stuk of 7 open lucht festivals in de agenda.



[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-06-2009 18:50]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-06-2009 18:55 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 juni 2009 18:49 schreef ghoulliette het volgende:
gelul. Het festival kan alleen maar doorgaan omdat doornroosje garant staat. Als een multi man erachter zou zitten dan zou dit niet noodzakelijk zijn.

kwestie van logisch nadenken voordat je iets doms zegt


Ik zeg niets doms, ik geef alleen aan wat ik gehoord heb, van een persoon die zijn connecties wel heeft in die regio.


Boeiender


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 15-06-2009 19:22 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ik heb op het laatste moment besloten om toch te gaan, maar dan wel omdat ik een kaartje voor de helft van de prijs kon krijgen.
Ik heb een gezellige dag gehad, een paar bands gezien die ik, op een festival zoals bijv. Graspop, anders nooit zou zijn gaan kijken. Papa Roach bijvoorbeeld en Heaven & Hell. De eerste was beter dan verwacht en de 2e, ach ja... Drumsolo's waren niet hun sterkste kant...
En natuurlijk was Carcass geweldig.
Of ik volgend jaar ga? Misschien, beslis ik wel op het laatste moment...


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen