|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
7 november in de W2! |
|
Erg gave band. Ik hoop ze ook eens live aan het werk te zien, lijkt me wel de moeite waard. |
|
Spijtig genoeg niet aanwezig zondag, maar wat zou ik die kerels nog graag eens live willen zien! |
|
quote:+1 |
|
Die nummers (Aorte en Ritual) staan toch ook al op de laatste MASS albums of is dit nieuw werk? |
|
quote: het is afkomstig van de dvd de nummers vormen 1 geheel, wat herwerkt en naar mijn mening veel intenser [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 10-05-2011 19:19] |
|
De aanzet naar Ritual wil ik wel tabben voor wie wil. |
|
ConSouling Sounds brengt Amenra's Mass II, samen met Ritual II, voor de eerste keer integraal uit op vinyl. Billy Anderson (Eyehategod, Melvins, Neurosis, Swans, ...) heeft het album geremastered en hij is erin geslaagd het massieve geluid ten volste tot zijn recht te laten komen. De combinatie van melancholie, de typische Amenra riffs en de agressieve uitbarstingen klinken intenser, dramatischer en dieper. Je zal nooit ten volle van van Mass II kunnen genieten, als je deze versie niet hoort. De uitgave is gelimiteerd tot 500 exemplaren (75 clear/splatter, 125 clear, 300 black) op 180 gram vinyl. vanaf vandaag kan je deze titel voorbestellen. Er zijn verschillende pakketten (mét shirt, zonder, ...) beschikbaar. Check het hier:http://consouling.be/amenra.php |
|
De clear + black splatter is al uitverkocht. Wie de clear nog wil moet zich haasten, want deze is ook al bijna uitverkocht! |
|
Holy sh*t! Nog net op tijd de clear vinyl te pakken Splatter klinkt 9 vd 10x toch hartstikke slecht op de platenspeler |
|
Nou, hij is net binnen gekomen. Ziet er mooi uit! |
|
De black/brown marbled versie lag vandaag in de bus, ziet er prima uit. Zo maar eens opzetten. |
|
Laatst ook getekend bij Neurot Recordings. En nogmaals, wat een GENIALE BAND is dit toch. |
|
+1 vooral live ik kijk uit naar mass V weet iemand wanneer deze verschijnt? |
|
quote: Is nog niets over bekend. Je zal het voorlopig even moeten doen met hun 1268937612 side projects. |
|
Syndrome moet ik nog steeds zien te bemachigen hebben ze nog andere projecten naast Syndrome en Kingdom? |
|
Bij deze: Kingdom Syndrome Caan Blind To Faith Oathbreaker Sembler Deah |
|
quote: zie dat Blind To Faith meer naar grindcore gaat wat zijn Caan, Oathbreaker en Sembler Deah? (kan ik niet direct informatie over vinden) |
|
quote: Caan zijn volgens mij geen opnames van. Dat was een live project. |
|
dat nummer van Sembler Deah weet me wel te boeien waar kun je muziek van hun vinden? |
|
Tool-fan ken jij Hive Destruction? Is met de ex-bassist van Amenra en daardoor ook een beetje ontopic. http://www.myspace.com/hivedestruction http://nl-nl.facebook.com/pages/HIVE-DESTRUCTION/103012743079856 |
|
naar aanleiding van een gig met Dordeduh en Kingdom in de Frontline heb ik de band eens opgezocht, maar ben ze dan uit het oog verloren zal deze zeker terug opzoeken! |
|
Sembler Deah is inderdaad mooi. |
|
quote: eerste luisterbeurt vond ik in elk geval erg aangenaam Syndrome maakt wel meer indruk op me |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |