![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Was mijn twaalfde keer Amenra volgens mij maar dit was misschien wel de beste. Wát een show zeg. Die visuals waren fantastisch! ![]() |
|
quote: Iemand hem al gejoeptjoept? ![]() |
|
Zou de beelden hiervan eigenlijk ook wel graag willen terugzien. ![]() |
|
Wellicht een dvd over een tijd? Hoe dan ook, toch wel de meest memorabele show van het jaar. Ook omdat het zo kort geleden is. Maar fuck wat vet. Die nieuwe plaat ook echt weer heel goed, krijgen ook veel meer aandacht nu ze bij Neurot zitten. En terecht. ![]() |
|
Ik had het niet echt verwacht, maar ik vind de plaat echt heel vet. Mass V is het eerste wat ik van de band gecheckt heb (schaamte), maar het bevalt me goed. Dat nummer met Scott Kelly heerst. ![]() |
|
22 februari live @ Burgerweeshuis Deventer The golden age of the 80's and early 90's of heavy music. That's what I am into. ![]() |
|
![]() "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
Wat was het weer vet gisteravond op Eurosonic! Kan niet wachten tot Deventer. Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. ![]() |
|
quote: +1 ![]() |
|
De show van Roadburn ![]() |
|
Ook al op gebotst. Vette show, jammer dat ik ze niet heb kunnen zien, maar mss woensdag in Sint-Niklaas en eind de maand zeker in Leuven. ![]() |
|
Vette show. Stond zga vooraan. ![]() |
|
quote: Idem! Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Ik ga ze normaal gezien woensdag in Sint-Niklaas zien. Ben razend benieuwd, wat een ongelooflijk vette band is dit ![]() ![]() |
|
Net men tickets geregeld voor het optreden van woensdag, dus ook aanwezig in Sint-Niklaas. Kan wel eens heel erg veel Amenra in relatief korte tijd worden. Eind december in de AB gezien, half februari in Ieper, woensdag in Sint Niklaas, eind mei in Leuven. Mogelijks ook op Fortarock, in de Handelsbeurs en wie weet ook op Dour en/of Ieperfest. ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Nou, shit heej, Kvelertak heeft afgezegd! ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Goede ruil ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Wel een flinke sfeerverandering, maar blij met Amenra voor gratis in mijn woonplaats. ![]() ![]() |
|
Donderdagavond op Gentse Feesten, zal de eerste keer worden dat ik Amenra zie. Siked, echt... ![]() ![]() |
|
Zaterdag in Utrecht! De laatste keer dat ik ze zag is alweer een jaartje of 5 geleden. ![]() |
|
quote: Ga ik ook heen, vet veel zin in ja! Amenra is live immenser dan op cd. ![]() |
|
quote: Ja, met God is an Astronaut en TBHR, jeetje, gewoon show van het jaar, nu al. ![]() |
|
Ik zie dat het een middagshow is als onderdeel van het Summer Darkness festival, ben benieuwd hoeveel losse kaarten er in de verkoop voor zijn. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |