|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie gaan er allemaal heen ? |
|
ik zeker weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....maar wel in de Baroeg...... [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 06-03-2002 11:32] |
|
Ik ga naar Hof Ter Loo... Voor de verandering... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Siebenburgen en Hollenthon heerschen! Ik zal d'r zijn!! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hoezo ver weg? Eindelijk eens dichtbij, ik ga naar Haarlem. Ben niet meer zo gek op Siebenbürgen als ik was toen Loreia uitkwam, vind er nu eigenlijk niets meer aan... maarjah, ik wil ze toch een keer zien en het is lekker dichtbij. |
|
Vampire_girl en ik zijn er zeker ook. Heads I win, tails you lose |
|
Ik ben er geloof ik ook. Ik word meegesleept. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: wanneer is dat dan in de Baroeg?? Ah.. gevonden... de 17e dus. Ik gaat er zijn [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 10-03-2002 23:21] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
ik ga naar hollenthon in Biebob |
|
Ik ga ze lekker zien in de patronaat. Is 15 minuten fietsen. |
|
Kom voor Hollethon maar ik heb de eerste cd van 7burgen en die is ook wel aardig, later gingen ze met van die keyboards kloten en dat bevalt me minder. k hoop dat ze wat ouwetjes spelen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
aangezien LM al kaartjes heeft gereserveer en ik dan toch in hengelo ben, kom ik ook gezelli |
|
Nie eens in de Baroeg?? nah ja zeg! Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
sorry... maar ik zou dat weekend toch naar mn ouders gaan, en daar spelen ze dan.... |
|
Ik ben ook in metropool te vinden |
|
Vanuit het hoge noorden zal ik ook aanwezig zijn in baroeg zondag, dus mensen daar onderin nederland moeten niet zeiken over ver weg. Ik moet altijd ver weg. |
|
Jenje & SheRa gaan ook! Bint betaalt het bier! |
|
Heersch! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hoogstwaarschijnlijk ben ik er wel bij in de Baroeg, ligt eraan of ik nog iemand bereid kan vinden om mee te gaan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Weet iemand of er bussen naar dat ding gaan of dat je het makkelijk kunt lopen vanaf het station? Ben er eigenlijk nog nooit geweest. |
|
Als ik het goed heb is het een kwartiertje fietsen van station Enschede-Drienerlo. Da's dus best kut. Er gaat een bus naar Hengelo, heb ik één keer gedaan. Maar dan moet je nog wat zoeken om het zaaltje te vinden. Is allemaal niet zo vanzelfsprekend dus (helaas). |
|
quote: Er is ook een station in Hengelo, en van daaruit is het nog 10 minuten lopen. Heads I win, tails you lose |
|
Haha sorry, ik ben er niet helemaal bij. Ik bedoel Patronaat! Ik heb wel een plattegrond maar ik weet niet of het ver is... (ik was ook even heel erg afgeleid) [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 15-03-2002 16:59] |
|
ooooohhhhhh. OK |
|
Bij ons komen ze pas volgende week.. 'k Moet nog effe geduld oefenen dus.. Hier is Hollenthon trouwens headliner... [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 15-03-2002 17:04] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |