|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: omdat je bij het grindfest een Nevermore t-shirt aanhad Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Hehe, oh ja. Valt tegen heh? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: niet dan? had je zelf gezegd in de betreffende topic Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ja klopt ja. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: ik weet wie je be-ent, nananana-nah [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 18-03-2002 23:02] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ik heb het gevonden, het was idd. Humanator niet. Wie het wel was kun je hier lezen : http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2599&page=2 Heads I win, tails you lose |
|
quote: Morke, dat had je zo ook wel kunnen zeggen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: ik snap er niets van... in de M. was de zanger/gitarist een zeer gespierd iemand, ik droom elke nacht van zoon body (voor mezelf dan) Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Nee, Mörke bedoel ik niet. Het was NuclearBastard. Heads I win, tails you lose |
|
quote: Zijn armen waren idd aardig gespierd ja. Maar daar haal je nog geen bierbuik mee weg. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote:hehe.. Das ook de reden dat ik nooit mijn shirt/blouse uittr(o/e)k als ik moe(s)t spelen... Die bierbuik van mij is geen zicht... |
|
Bierbuiken zijn ook een teken dat je een echte kerel bent. Daar moet je trots op zijn! En, waar moet je anders bij concerten met je pilsje op leunen tijdens de rustige perioden? IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
Ik zeg altijd maar zo: Goed gereedschap hangt onder een afdak en beter een buik van het zuipen dan een bult van het werken... |
|
"Goed gereedschap hangt onder een afdak" hmmm..ja... of "in schaduw groeit nix" sebinsagoil |
|
Als ik zeg : "Goed gereedschap hangt onder een afdak", krijg ik altijd weer te horen "Goed gereedschap behoeft geen afdak" Heads I win, tails you lose |
|
Never mind eigenlijk... [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 19-03-2002 21:12] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |