|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
er is iets tussengekomen en ik ben dus niet in metropool |
|
Argh Hirogen .. mogen SheRa en ik met jullie meerijden ? |
|
Bint en ik zijn iig ook van de partij. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Lijstje: Jenje Lord Morgoth Hirogen & Vampire_girl SheRa Humanator Bintmeister Dwaalicht Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ah super tof! Hoe laat en waar afspreken? |
|
Iedereen denkt tegenwoordig maar dat ie Dani Filth is... Gatverdamme! En die zanger van Hollenthon lijkt op en klinkt als een zeug. Maar ik heb me evengoed wel vermaakt, ook al tappen ze Bavaria in Patronaat. Siebenbürgen heeft iig Morgataria en Vampiria gespeeld, dat beviel me wel. |
|
Heheh, yeah right... NOT. Ik weet niet hoe ik in dit lijstje kom. Maar evengoed veel plezier allen. Lijstje: Jenje Lord Morgoth Hirogen & Vampire_girl SheRa Humanator Bintmeister Dwaallicht niet |
|
Lijstje: Jenje Lord Morgoth Hirogen & Vampire_girl SheRa Humanator Bintmeister Damien |
|
quote: In de metropool? Is de baroeg niet handiger, dacht dat jullie in R'dam woonden. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
En wat heb ik gemist |
|
zie mijn post een stukje hierboven, denk je dat je wat hebt gemist? |
|
Ik vondt Siebenbürgen en Hollenthon zeker goed. Eisregen vond ik helemaal niets. Wat een muts die zangeres van Siebenbürgen. D'r kon welgeteld 1 lachje af. Het eerste nummer dat ze meezong was ze niet eens te horen. Heads I win, tails you lose |
|
Nou, SheRa zat gezellig (not) op Jenje zijn kamertje met hoofdpijn ten tijde van het gebeuren. Niet dat ik die bands nou zo graag wilde zien ofzow, maar toch jammer. Dead things grow from deep inside... |
|
Hollenthon heeft de rest van de bands er wel afgespeeld vindt ik, schandalig dat zij als eerste moesten... Eisregen was belachelijk, na een nummer klapte er misschien 10 mensen en die zanger zegt: "Das applaus ist verdient" jaja Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Eisregen zoog. Ik dacht eerst dat het aan het brakke geluid lag, maar nee, ze maken gewoon kutherrie. Hollenthon heerschte inderdaad, wat een strakke muzikanten zijn dat. Siebneburgen vond ik ook zwaar goed, alleen die zanger vond ik erg ranzig, en die zangeres een afgerukte graftak. |
|
quote: dat wijf kon niet eens zingen, ik vindt blackmetal zoals 7burgen die maakt trouwens zwaar kut, bleh Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik vond het wel een geslaagde avond. Hollenthon klonk er lekker, ik vond alleen dat ze wel erg lang speelden als 'eerste' band. Eisregen was echt verschrikkelijk. Siebenburgen heerste de pan uit. the only pleasure is pain |
|
Inderdaad. Was een toffe avond in Metropool. Hollenthon klonk lekker (alleen wat een kutgeluid daar zeg), Eisregen... tja dat was gewoon lachwekkend (hebben lekker aan de bar gezeten), en Siebenburgen... HEERSCHEND!!! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
oke meeste stemmen gelden Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
en mag ik ook ff zeggen dat dit dus een schoolvoorbeeld was van een drumstel wat KUT getriggerd was!! Echt, wat een enorm "gemaakte" en korte geluidjes kwamen er uit dat ding |
|
bij welke band dan, alle 3? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Nee, bij Hollenthon. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
niet opgelet eigenlijk (ben een leek) maarja als jullie het zeggen... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
was jij d'r ook bij in Metropool?! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |