|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
bij alle 3 de bands dus, aangezien ze allen hetzelfde drumstel met dezelfde afstelling gebruikte.. |
|
Ik kom net uit de Baroeg maar als een band de pannen van het dak heerste was het Hollenthon wel... Eisregen was ronduit lachwekkend en het geluid bij Siebenburgen was te beroerd voor woorden.. De geluidsman kwam er na drie nummers achter dat er ook nog een zangeres op het podium stond en nadat hij het al wist te presteren om een overkill aan laag de zaal in te jagen, kregen we daar nadat hij het kanaal van de zangeres opengegooid had nog een oorverdovend gepiep bij cadeau... |
|
quote: lol, same in hengelo, ook het spoor van die muts dicht (was wel een lekker ding trouwens ) |
|
Dan verschillen wij van smaak.. Ik vond het maar een saaie duffe doos... |
|
mwa, ze keek alleen ZO verschrikkelijk chagerijnig... man... Maar Siebenburgen was heerschend (dat had ik geloof ik al gezegt) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: idd, daar heb je wel gelijk in, maar goed, 1 grote beurt en ze glimlacht weer een tijdje |
|
Hollenthon was vanmiddag idd de beste. Eisregen heb ik vanuit de bar beluisterd, ik wilde het niet eens zien. En Siebendingus vond ik een kopie van CoF. Wat is die zanger een eikel trouwens... bah. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote:Dan heb je gisteravond toch iets niet helemaal goed gedaan Bint... Ze keek anders vandaag nog behoorlijk chagrijnig.. |
|
LOL Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: uuhh, ja... mag dat? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: En in Haarlem dus ook. |
|
quote: Jawel, kan me alleen niet herinneren dat ik je gezien heb... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: ik kan me ook niet herinneren dat jij mijn gezicht kent? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ook daar heb je gelijk in... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
raar Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Hmm..in Hengelo hoorde ik iemand Marilyn Manson naar hem schreeuwen. Ik vond de zanger absoluut geen eikel, hij was eigenlijk best wel lollig. Hij mag alleen wel iets meer eten, tering wat een dun persoon. the only pleasure is pain |
|
en dan die figuur van Hollenthon wat minder eten... |
|
quote: Ik misschien wel, laat me een poging doen. Zat jij niet toevallig links vooraan aan een tafeltje, met twee andere gasten? Heads I win, tails you lose |
|
quote: nee, denk het niet... er was geen stoel voor mij, hebben jullie allemaal een beeld van mij ofzo, hoe ik er uit zie? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Nee hoor, ik zal het uitleggen. De vorige keer in Metropool (Dark Funeral, Occult en meer) zag ik XnegativeX tijdens Occult met een gast ouwehoeren. En deze persoon zat links vooraan aan een tafeltje met twee andere gasten. Ik had gelezen dat jij (Humanator) daar ook was en ook met XnegativeX gesproken had. Daarom dacht ik de link te leggen dat jij deze persoon was. Heads I win, tails you lose |
|
Ik was niet bij dat concert (oefenen) en ik heb de heer x nog nooit gesproken (al weet ik wel WIE het is) je zat dus fout, volgende ronde!!!! haha ik weet trouwens van bijna niemand hoe die er uitziet. ik heb overigens (anekdote) al eens iets leuks meegemaakt in de M. Ik stond daar en een gast sprak mij aan in gebrekkig duits over de bands enzo (dacht dus dat ik duitser was) en ik maar teruglullen in mijn beste Duits... een 10 minuten ging voorbij en toen zij ik tegen hem: "jongen, je mag ook gewoon Nederlands tegen me praten hoor!" stond die gast effe voor lul, hij liep met een rooie kop weg, wha Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
HEH WAT HOE WAAR??? Waarom weet iedereen toch wie ik ben? Ik heb namelijk geen idee wie Humanator is. En die gast waar ik mee stond te ouwehoeren was wel een ZMer maar ik wil zijn imago niet schaden door zijn naam te noemen LOL. Hij wil namelijk true blijven I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ik zal dit zelf wel even uitzoeken. Heads I win, tails you lose |
|
HAHAHA...veel plezier! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |