|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.myspace.com/portalxiii ja het is mogelijk schitterend artwork btw The Curator - Vocals Illogium (formerly called KnowMad) - Lead guitar Aphotic - Rhythm guitar Phathom Conspicuous - Bass Ignis Fatuus - Drums signature |
|
Outre is fantasisch, vond Seepia misschien nog een tikkeltje beter maar het scheelt niet veel! |
|
wazige productie. ik zal het eens vaker luisteren. Suck my piss |
|
Muziek is geschift. |
|
Klinkt VET. Heel aparte sound. |
|
Ik heb een oude cassettedemo van ze. Daar was het geluid ook wazig, nauwelijks drums te horen, alleen gitaar. Ik dacht eerst dat ze gewoon beperkte opnamemogelijkheden hadden maar het lijkt nu eerder een handelsmerk. |
|
echt niet, het is de ontdekking van het jaar dat cassetteken toevallig niet beu ? signature |
|
Muzikaal wel geinig, geluid vind ik dermate irritant dat ik het niet vaak zal luisteren. Het lijkt op de brakke oefenopnames die ik met m'n band met een laptopje en slechte microfoon in de oefenruimte altijd maakte. |
|
quote: jammer dat je het niet hebt opgenomen, was zeker een succes geweest signature |
|
Ik vraag me af of de wereld zat te wachten op slechte funeral doom met een wc-geluid. |
|
quote:Waar kan ik dit bestellen? |
|
signature |
|
[edit] [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 29-04-2009 18:55] |
|
Geen MySpace dan? signature |
|
heb het nog wat luisterbeurten gegeven en ik denk dat als de drums beter klonken dat het dan wel bleef hangen. zonder komma's Suck my piss |
|
[edit] |
|
w<t>f signature |
|
Dit spul is echt gaaf! Paar maandjes geleden onafhankelijk van deze topic ontdekt. Gitzwart, sfeervol, heerlijk. Maar mij schoot toch voornamelijk 'Demoncy - Joined in Darkness' te binnen. Is die 'Seepia' een beetje verkrijgbaar? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: ja, via Profound Lore signature |
|
Enorm gave band! In het begin moeilijk om doorheen te komen, maar gelukkig bied het visuele aspect van deze band een mooie brug naar het begrijpen van de muziek; pure waanzin! [Dit bericht is gewijzigd door R. op 21-06-2009 14:55] |
|
zalige band indeed kwijl signature |
|
jamaar de drums klinken zo kut edit wat heeft die zanger op zn hoofd?? een soort vogelhuisje? [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 17-09-2009 16:16] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
je moet wel op die HD knop klikken signature |
|
Portal zit zowel muzikaal als visueel compleet in hun eigen wereldje. Ik weet nog niet zeker waar het nou precies over gaat, lijkt verder te gaan dan standaard Lovecraft worship, maar wel tof dat een band anno 2009 nog echt iets mysterieus weet te creƫren. Mysterieus voor zo'n simpele ziel als mijzelf dan. De Curator mag het zeggen. |
|
Best gaaf dit, wat ik zo op Myspace hoor. Lekkere rauwe productie. Ook maar eens meer van zoeken. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |