IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Portal - Australische Brute Ambient Death Vorige pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-01-2018 22:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

En hier het hele album:



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 30-01-2018 13:32 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

een keer gehoord nu had verwacht dat ik het meteen erg gaaf zou vinden maar vind het tot noch toe alleen goed. De stap terug naar de eerste 2 platen blijft welkom.



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 31-01-2018 19:23 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Ik vind die nieuwe plaat erg goed. De cleane productie doet veel goeds, ION klinkt krankzinnig. Je kunt alle radertjes in de Portal-machine nu feilloos horen en daardoor is dit een nog grotere mindfuck dan het voorgaande materiaal.



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 31-01-2018 19:36 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Havohej gitaar geluid. Alleen bij die band klinkt het wel, imo. Nee, niets voor mij.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 27-05-2021 18:20 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 28-05-2021 19:41 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Nog een plaat uitgebracht vandaag! Ik heb er nog niks van gehoord, maar zo te lezen is het een noiseplaat.




Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-05-2021 20:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

yoehoe lekkkrrrrrrrbrrrbrbbrrrr


signature


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 31-05-2021 22:59 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

Avow is ook weer goed geworden, doet me denken aan outre' waar Ion me deed denken aan Seepia.



Machtig
Usericon van Machtig
Posted 04-06-2021 18:57 by Machtig Wijzig reactieProfiel van MachtigQuote dit bericht

Heerlijke nieuwe plaat. Alsof ze berg olympus neerhalen, wat een pracht, kracht en constante piek.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-06-2021 23:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2021 22:59 schreef tomcat ha het volgende:
Avow is ook weer goed geworden, doet me denken aan outre' waar Ion me deed denken aan Seepia.


inderdaad, zware topper!


nu die andere eens luisteren.


signature


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 26-06-2021 20:13 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2021 23:16 schreef Hypnos het volgende:
inderdaad, zware topper!


nu die andere eens luisteren.


ruis ruis en nog een ruis. Wat een kolere muziek.


N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 26-06-2021 22:47 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2021 23:16 schreef Hypnos het volgende:
inderdaad, zware topper!


nu die andere eens luisteren.




89 punten Ziek in je hoofd Nummers gaan nergens heen, totaal gehypet. Een misbaksel dat is het. Pleur op met dit zooitje.


N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-06-2021 14:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dan raad ik je zeker aan om deze te luisteren



signature


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 29-06-2021 17:41 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2021 14:30 schreef Hypnos het volgende:
dan raad ik je zeker aan om deze te luisteren





Out of your mind


N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


Machtig
Usericon van Machtig
Posted 30-06-2021 16:35 by Machtig Wijzig reactieProfiel van MachtigQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2021 22:47 schreef WieNietLiefIsIsStout het volgende:
89 punten Ziek in je hoofd Nummers gaan nergens heen, totaal gehypet. Een misbaksel dat is het. Pleur op met dit zooitje.


Wat een onzin, puur omdat het de typische songstructuur afwerpt is het troep? Psytrance gaat ook nergens heen. Elke seconde anders, Jazz gaat ook nergens heen.. en dat terzijde hoor ik wel een progressie alleen is het vooral gericht op de drums ipv gitaren, gitaren snoeien lekker door al een trein alleen nog de herhalende patronen van BM vooral lekker te genieten tijdens een intense activiteit zoals racefietsen, trainen of het doodwurgen van een naar pis stinkende oude moslima die net een zak eitjes heeft gekocht op de hoek.

Lijkt me geweldig om mma te doen en opkomen met deze muziek.

[Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 30-06-2021 16:36]


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen