|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
een keer gehoord nu had verwacht dat ik het meteen erg gaaf zou vinden maar vind het tot noch toe alleen goed. De stap terug naar de eerste 2 platen blijft welkom. |
|
Ik vind die nieuwe plaat erg goed. De cleane productie doet veel goeds, ION klinkt krankzinnig. Je kunt alle radertjes in de Portal-machine nu feilloos horen en daardoor is dit een nog grotere mindfuck dan het voorgaande materiaal. |
|
Havohej gitaar geluid. Alleen bij die band klinkt het wel, imo. Nee, niets voor mij. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
|
Nog een plaat uitgebracht vandaag! Ik heb er nog niks van gehoord, maar zo te lezen is het een noiseplaat. |
|
yoehoe lekkkrrrrrrrbrrrbrbbrrrr signature |
|
Avow is ook weer goed geworden, doet me denken aan outre' waar Ion me deed denken aan Seepia. |
|
Heerlijke nieuwe plaat. Alsof ze berg olympus neerhalen, wat een pracht, kracht en constante piek. |
|
quote: inderdaad, zware topper! nu die andere eens luisteren. signature |
|
quote: ruis ruis en nog een ruis. Wat een kolere muziek. N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
quote: 89 punten Ziek in je hoofd Nummers gaan nergens heen, totaal gehypet. Een misbaksel dat is het. Pleur op met dit zooitje. N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
dan raad ik je zeker aan om deze te luisteren signature |
|
quote: Out of your mind N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
quote: Wat een onzin, puur omdat het de typische songstructuur afwerpt is het troep? Psytrance gaat ook nergens heen. Elke seconde anders, Jazz gaat ook nergens heen.. en dat terzijde hoor ik wel een progressie alleen is het vooral gericht op de drums ipv gitaren, gitaren snoeien lekker door al een trein alleen nog de herhalende patronen van BM vooral lekker te genieten tijdens een intense activiteit zoals racefietsen, trainen of het doodwurgen van een naar pis stinkende oude moslima die net een zak eitjes heeft gekocht op de hoek. Lijkt me geweldig om mma te doen en opkomen met deze muziek. [Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 30-06-2021 16:36] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |