|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik heb nog enkele malen geprobeerd, maar geraak er echt niet in. Het blijft een hoop rommel voor mij. |
|
Portal is sowieso gaaf. Heerlijk sfeer, goed geluid. Maar ik vraag me bij die nieuwste wel een beetje af of'ie wat toevoegt en derhalve bijblijft. Nu zo'n vier keer gehoord, maar hij moet nog wat bezinken; denk ik. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
ik vind em best groovend eigenlijk, minder verknipt dan anders. niet slecht, anders signature |
|
quote: Idem dito. Moet hem nog even naast Swarth zetten om het zekerder te weten, maar nu toch wel wat het idee dat het niet anders genoeg is. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Vexovoid is de naam van het album, en deze is nu te verkrijgen. Mijn persoonlijke mening is dat dit album een goede opvolger is van Swarth. |
|
Wat een prachtige videoclip! De mooiste die ik dit jaar heb gezien. |
|
Wilde de clip ook posten maar hij staat er al. Vet hoor! Past perfect bij de muziek en het beeld wat ik krijg als ik naar deze band luister. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik ben onder de indruk. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Wist niet dat er voor Larvae (een van mijn favoriete Portal nummers)ook een clipje was Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
signature |
|
Beter dan de vorige Portal! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Neen. Slap aftreksel/kopie. Minder technisch en vervelende solo's. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Nou, ik vond Vexovoid niet zo boeiend, en dan is dit voor mij beter. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dat mag! Ik respecteer je mening verder wel hoor.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 19-02-2014 22:36] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
edit: Ik mis weer de blubber. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 23-11-2017 16:57] |
|
lijkt alsof ze terug gegaan zijn naar seepia en op basis daarvan een nieuwe weg beetje zijn ingeslagen. klinkt veel belovend, goede kans dat de plaat als geheel ook beter is dan vexovoid zo. |
|
Die nieuwe track is erg goed. Behoorlijk cleane productie, maar laat ook eens wat beter horen dat Portal toch echt songs schrijft, daar wordt vaak wel eens lacherig over gedaan. Ze zijn ook weer terug gegaan naar zessnarige gitaren met normale stemming. |
|
fijne track Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Klinkt evengoed weer vies en gevuld met waanzin. Zoals het hoort bij deze band. Benieuwd naar het album! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
signature |
|
https://profoundlorerecords.bandcamp.com/track/phathom nog een nieuwe nummer album lijkt echt zoals ik vermoede een stap terug naar de eerste 2 platen. |
|
Ik word er een beetje onrustig van. Op een vervelende manier. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |