|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
zowiezo was mn reactie meer gericht op X en de "wervelwind/zwart gat" sound term die ik niet begreep ipv de kwaliteit van deze muziek. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ieder zijn dingeling uiteraard. Maar goed, ging ook meer om dit af te schrijven alszijnde 'matige herrie'... zie de nieuwe plaat toch een hoop voorbij komen in jaarlijsten en in reviews als innovatief/teh next levvul!11! spul.. Maar doe ermee wat je wilt Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
waar heb ik het ,matig genoemd dan?? edit ik snap het al! MY BAD ON THEM QUOTES [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 13-01-2010 4:16] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
erectefikatie qwa drums valt het tegen, qwa ambient vanlt het tegen maar toch blijft het mij raken. ik kan het niet loslaten..... dat kunnen weinig andere bands doen bij mij. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Haha oke dan! Snapte het al niet. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Om de een of andere reden verlies ik telkens de aandacht bij Portal. Niet dat de muziek dan plots stoort en saai wordt, neen. Het is eerder een soort "aangename achtergrondmuziek". Ook leuk voor het slapengaan, eerlijk gezegd, het album ontspant me en helpt me m'n gedachten te verzetten. Ik vrees echter dat dat niet de bedoeling was van dit album. |
|
quote: NEE WEG ERMEE |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
"Your feeble mind cannot comprehend this genious." |
|
Toen ik laatst bij een vriend van me langskwam, die helemaal niks heeft met metal, kwam ik ineens een cd van Portal tegen. Ik vroeg hoe hij daar nou weer aan kwam, waarop hij vertelde dat zijn neef in de band zit |
|
Mag ik jou aanraken? |
|
quote: Verklaar je nader. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
dat heb ik al gedaan. latere post over dat ik de zwarte gat sounds niet begraip no spang swah IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
hoe moet je trouwens iets verklaren wat nergens op slaat. gaat ook niet echt IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Had je het zelf anders/beter kunnen omschrijven? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
post deathmetal met een vleugje sfeer. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Oh ja, overal "post" voorplakken. Lekker origineel ook I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
JA MAN HET IS FILATELISTISCHE DEATHMETAL IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Hypnos! Nieuwe! |
|
Klinkt weer fijn! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
indeed, brutbient lekekr signature |
|
quote:De opnamekwaliteit hebben ze gefikst op de nieuwe, lijkt het. Jammer wel. |
|
quote: Mja. Het verandert een beetje van een inktzwarte draaikolk primordiale smurrie in wat je ziet als de koffieprut door de gootsteen wegloopt, of zoiets. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: heeft hij soms ook een kop die lijkt op een klok? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |