IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Slipknot 2 Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 06-08-2008 16:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Je wordt steeds vriendelijker


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 06-08-2008 17:19 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

moet jij je mail niet eens bekijken?



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-08-2008 17:35 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Spectre naar TMDC? Gaaf!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-08-2008 17:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Heerschap spectre gaf in het vorige topic al aan compleet uitgeluld te zijn, maar dat geldt natuurlijk niet bepaald voor anderen.

quote:
Op 6 augustus 2008 15:07 schreef attila_de_hun het volgende:ok, ik ben het, als je het zo formuleert niet met je eens.


Hoe zou je het dan formuleren?

quote:
Dat komt omdat slipknot per cd sterk van sound veranderd maar toch een eigen geluid blijft houden(dus dat moet dan op zijn minst een ingewikkelde formule zijn )


Deze uitspraak verrast me; zoals ik al zei heb ik alleen Iowa geluisterd en ben dan wel benieuwd naar albums die dan de sterkste soundverandering met dat album laten horen; dat zou ik wel eens willen horen dan.

quote:
Verder kan de band niet betrapt worden op het inhaken van trends(als er wel een orginele band rondloopt is het slipknot)).


Ook dit statement verrast me; ik vind het toch vrnl een band die deathmetal met nu metal kruist; waarvan de deathmetal stukjes bij tijd en wijle aardig vet doch zeer clichematig overkomen (ik heb t allemaal al beter gehoord), en de nu metal kant nogal 'vlak' op zowel zang- als muzikaal gebied. Vraag is dan wat hun precies zo origineel maakt (en dan bedoel ik niet het imago)?

quote:
Dan is jou punt van kritiek eerder toepasbaar op death-of blackmetal nummer zoveel die allen hetzelfde klinken en wel volgens een standaardpatroon te werk gaan. Maar goed, over smaak/gevoel valt eigenlijk weing te discusiƫren


Tuurlijk, er zijn zat klonen in elk muzikaal genre; dat staat buiten kijf, maar wat ik bedoelde is een soort succesformule die in elkaar gedraaid is; het komt me heel 'gemaakt' over, misschien zelfs commercieel.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-08-2008 18:03 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2008 17:35 schreef Staalman het volgende:
Spectre naar TMDC? Gaaf!
dan wordt t helemaal kut.


Fuck the world and fuck you


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 06-08-2008 18:53 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

de eerste cd vind ik toch de beste.


Suck my piss


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-08-2008 19:12 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2008 17:19 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
moet jij je mail niet eens bekijken?
Mijn profielmail? Ik heb nog niets ontvangen namelijk. De Monolith kan niet door mijn spamfilter komen.. dat is me wat zeg

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 06-08-2008 19:13]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


verstikking
Usericon van verstikking
Posted 06-08-2008 19:17 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Het is natuurlijk veel waarschijnlijker dat jou mailbox de Monolith mail niet aankan



spectre
Usericon van spectre
Posted 06-08-2008 19:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hehe, ja dat kan ook natuurlijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-08-2008 19:18 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2008 20:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2008 17:38 schreef Mutilator het volgende:


[quote]Deze uitspraak verrast me; zoals ik al zei heb ik alleen Iowa geluisterd en ben dan wel benieuwd naar albums die dan de sterkste soundverandering met dat album laten horen; dat zou ik wel eens willen horen dan.


luister dan hun laatste cd eens (Vol 3: the subliminal verses). een zeer variabele cd, met rustige nummers tot death/thrashachtige uitbarstingen. De hectiek die bijv. iowa kenmerkte(en een belangrijk onderdeel is van de sound naar mijn menig) is nog absoluut aanwezig maar meer gekanaliseerd. Ik ken drie cd's van de band en geen enkele cd lijkt op de andere. Plus de nummers die ik heb gehoord van de aanstaande (die zeer vet klinken) laten weer wat aanders horen (maar weer herkenbaar).



quote:
Ook dit statement verrast me; ik vind het toch vrnl een band die deathmetal met nu metal kruist; waarvan de deathmetal stukjes bij tijd en wijle aardig vet doch zeer clichematig overkomen (ik heb t allemaal al beter gehoord), en de nu metal kant nogal 'vlak' op zowel zang- als muzikaal gebied. Vraag is dan wat hun precies zo origineel maakt (en dan bedoel ik niet het imago)?


Van de oude metallica zou je ook kunnen zeggen: niet orgineel, is NOWBM plus punk. Maar dat klopt natuurlijk niet echt want het is juist de unieke mix van die ingediƫnten. Zo is dat ook bij Slipknot naar mijn mening. Ik ken verder geen enkele andere band in die stijl( maar goed, ik ken ze natuurlijk ook niet allemaal). maar dan vraag ik aan jou eeno f meerdere bands aan te duiden die nagenoeg identiek zijn (muzikaal) en dan vooral die actief zijn/waren voordat skipnkot bekend werd.

quote:

.... misschien zelfs commercieel.

[/quote]
kijk, ik weet echt niet wat iemand onder commercieel verstaat. ik heb er wel een beeld bij maar ik denk niet dat een rondhupsende clown, bizarre uitdossingen, een d-jay, percusionist, hectische muziek(die steeds harder wordt per cd) nu een bedacht imago is om flink wat te gaan verkopen. Wellicht zijn het visionaire genieen maar ik denk dat ze gewoon hun "ding" deden en, juist ondanks hun bizarre imago, populair zijn geworden. Niet gek uiteindelijk als je de muziek een kans geeft want het is bovengemiddeld wat speelstijl en nummers wat de band aanbied!

nee, geef de band een kans, luist ervooral naar Vol.3, laat de nummers groeien (en geniet ook van de muzikale prestaties). het zal niet tegenvallen denk ik!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-08-2008 20:50 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Inderdaad, ik snap ook niet waarom mensen geschminkte zestigers wel gaaf vinden en een paar veertigers met maskers niet...


Fuck the world and fuck you


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-08-2008 20:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Sommige mensen moeten zich nu eenmaal ook als ze de 30 gepasseerd zijn afzetten


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-08-2008 20:55 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Dat blijft toch leuk, wat moet je anders dan ? een leven krijgen ???

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 06-08-2008 20:55]


Fuck the world and fuck you


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 06-08-2008 21:19 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 6 augustus 2008 18:53 schreef skullfuck het volgende:
de eerste cd vind ik toch de beste.


ben ik hier alleen in of, vinden mensen het per cd beter worden>?


Suck my piss


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-08-2008 21:21 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Geen idee, ik ken alleen de myspace nummers.


Fuck the world and fuck you


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2008 21:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik vind ze per cd beter worden


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-08-2008 21:23 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Als het goed is zou je toch als band per cd beter moeten worden ? of zie ik dat verkeerd?


Fuck the world and fuck you


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2008 21:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2008 21:23 schreef mental het volgende:
Als het goed is zou je toch als band per cd beter moeten worden ? of zie ik dat verkeerd?

ja, alhoewel handhaven (op een hoog peil) natuurlijk ook al dik in orde is


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 06-08-2008 21:27 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 6 augustus 2008 21:23 schreef mental het volgende:
Als het goed is zou je toch als band per cd beter moeten worden ? of zie ik dat verkeerd?


jammer genoeg is dat niet bij elke band zo.


Suck my piss


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-08-2008 21:29 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

dat is waar.


Fuck the world and fuck you


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-08-2008 21:30 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2008 21:19 schreef skullfuck het volgende:
ben ik hier alleen in of, vinden mensen het per cd beter worden>?

Ik vind het ook per CD beter worden.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-08-2008 21:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Bij jou wordt elke maand de bankrekening gespekt om dit te zeggen

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 06-08-2008 21:35]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-08-2008 21:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2008 18:53 schreef skullfuck het volgende:
de eerste cd vind ik toch de beste.

mate feed kill?


signature


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 06-08-2008 21:47 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

nee, foutje de 2e


Suck my piss


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-08-2008 21:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

me too!


signature


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen