|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: half om half. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Volgens mij wel. Boeiender |
|
quote:Ja hij begint het gesprek met te zeggen dat er iemand dood is. |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
signature |
|
De beste drummer van de wereld. |
|
Ja net als dat DJ Tiësto de beste DJ is van de wereld.... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Dat had de DJ van Slipknot moeten zijn natuurlijk. |
|
quote: DJ Starscream inderdaad, maakt zelfs nog niet eens zo'n slechte muziek. Voor mij toch de band waar het allemaal mee begon. Het wordt tijd dat ik die selftitled nog eens boven haal. |
|
Die heruitgave klinkt ook goed. Al heb ik hem gekocht vanwege de doa-show, daar was ik bij. |
|
oh, die selftitled is inderdaad pure nostalgie. Ik had mezelf vroeger beloofd voor altijd naar slipknot concerten te gaan totdat ze ''liberate'' zouden spelen, maar ik denk niet dat dat ooit nog gaat gebeuren... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Die s.t weer eens aanstaan. Wat je ook wilt, het is een klassieker .. |
|
|
|
Doe mij IOWA maar, gave plaat. |
|
quote: +1 |
|
S/t blijft het beste Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Die zouden ze ook nog wel eens onder handen mogen nemen zodat je ook hoort dat er negen mensen op meedoen. |
|
quote: you hatin'? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:No bro. |
|
quote: zou ik zeker niet erg vinden staan echt zalige nummers op imo Skin Ticket bijvoorbeeld |
|
heb ze een paar keer live gezien is niet mijn ding kan wel begrijpen dat andere mensen het fantastisch vinden,maar voor mij hoeft het niet |
|
Vette band, jammer dat de bassist dood is, maar ik hem nog wel in levene gezien |
|
Vandaag nog? Subtiel kamerolifantje |
|
Is de bassist dood dan? Hoe treden ze op dan? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |