|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Joey is opgestapt... Hafgufa |
|
Skin Ticket en Iowa zeker, maar Scissors vond ik altijd echt een poep nummer. |
|
Poepnummer mag aan elkaar geschreven worden. |
|
quote: Slipknot was toch al derderangs? Boeiender |
|
Die zou jij zonder problemen kunnen herkennen, als veteraan. |
|
quote: Goh. Niet mijn reactie gelezen in andere topics? Nee, dacht ik al. Boeiender |
|
Ik denk dat Jordison en Taylor niet meer door 1 deur konden |
|
Zonde, goeie drummer. En eerlijk gezegd kon Slipknot me ook altijd wel bekoren, Slipknot, Iowa en vol. 3: The Subliminal Verses zijn stiekem écht wel vette albums. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Zelfs niet stiekem. Fuck, goeie band, ook door de kilo's nostalgie die ermee verbonden zijn. De vorige plaat heb ik eigenlijk nooit echt gecheckt. |
|
quote: Zo breed zijn ze toch niet? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Jordison is toch wel een aderlating. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Alleen Wait and Bleed is een tof nummer. De rest is intens kutte kiddycore. Slechtste plaat die ik in de kast heb staan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Wisten wel al. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Nee hoor, de vorige keer dat ik het over Slipknot had vond ik het nog saai ipv intens kut. Beter opletten, Tom. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ik vind Wait And Bleed juist het stereotype nummer van ze. (puber metal) Nummers als Skin Ticket, Disasterpiece en Eyeless vind ik dan weer stukken beter. En Confessions is ook gaaf, vooral de bas. |
|
Wie drumt er nu eigenlijk? |
|
Een of andere nieuwe gast, maar ze hebben nog niet bekendgemaakt wie het echt is. Idem voor de bassist. |
|
Maar de bassist was al wel bekend omdat hij een tattoe op zijn hand heeft. |
|
Ah, geen idee, ben het niet meer zo aan het volgen. Wel benieuwd naar een nieuwe plaat, al heb ik All Hope Is Gone nog niet gehoord. |
|
quote: Zeer benieuwd naar de nieuwe plaat. The Negative One was wel vet, The Devil in I eerder een beetje te Stone Sour. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Ze hebben een haan ingelijfd. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Met of zonder haan, het blijft kneusjes rommel. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Mensen die nooit iets met Slipknot konden kunnen zich vanzelfsprekend de moeite besparen, maar zij die ze toch altijd wisten te waarderen zullen vermoedelijk erg te spreken zijn over de nieuwe. Ik herken op momenten wel wat elementen uit Iowa, wat mijn favoriet album van hen blijft. Deze vind ik een stuk sterker dan All Hope Is Gone. Voorlopig is het nummer Skeptic mijn favoriet. In een jaarlijst zullen ze nooit voorkomen bij me, maar vind dit voor Slipknot echt wel een goed album en zie ze graag terug op Graspop. (het scheelt dat headliners me meestal toch niet boeien) |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |