|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Sengir is een toffe band, heb eens met een optreden van hun dertien drankbonnen voor niets gekregen , maar er was echt wel weinig volk, ik was de enige die stond te , niet zo leuk. Die band is goed Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
jaaaaaahaaaaaaa!!! ABORTED!!! REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Dat de heer het verhoede! The only time a man should wear make up on his face is after he's been embalmed! |
|
H E N R Y ! ! ! ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote: eigen lof stinkt |
|
Een mens moet een beetje reclame maken hé Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
ABORTED !! BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: je hebt gelijk: voila: www.throneofabsence.tk & www.edgecrushingmetal.tk |
|
quote: Heruitgebracht zelfs, ik geloof dit jaar nog. Staat samen met "Ecstacy And Danger" op één schijfje!! Over Renaissance: heb die Archway demo indertijd gekocht, maar was er nu niet helemaal weg van hoor... Nog zo'n oudje: Pathology. Ik denk dat die zelfs half Belgisch, half Nederlands was. Voor de rest ken ik een stuk of honderd Belgische bands (I kid you not). Toen we met Lugburz begonnen (ondertussen ook al vijf jaar geleden) kende ik enkel de klassiekers (Killer, Ostrogoth, Acid, Caducity, etc) maar nu zijn dat er een pak meer. Je moet het kaf van het koren kunnen scheiden, maar er loopt hier idd. heel wat (onterecht verborgen) talent rond. Ik vind zelfs dat de Belgische death metal zowat z'n eigen stijl heeft... Favorieten: Infernal Legion, Exterminator, No Lokost, Suhrim, Disown, Garmenhord, Signs Of Darkness... (BTW: eigen lof from Belgium: http://www.crusader.be/lugfest voor details over het vijfde Lugburz Festival. Tsjekkitaawt. Ben wel nog aan die site bezig ma soit.) |
|
quote: Ja, ik heb hun onovertroffen debuutmini plus eerste lp reeds samen op een een cdtje aangeschaft. maar idd er waren (en zijn) veel goede belgische bands. acid bijv(met dank aan IG) target, cyclone etc. ik heb wel het idee dat het merendeel uit Vlaanderen komt. Weinig metalheads in Wallonië? (uitz:enthroned) |
|
Belgian Asociality LoL!! |
|
quote: volledig akkoord: Belgische Death Metal heeft eigen geluid: IN-QUEST, CADUCITY, SUHRIM, ILL FARES THE LAND, etc. vallen gewoon niet te vergelijken! |
|
aborted, gotmoor, lugubrum Je moeder. |
|
quote:neij uit wallonie had je Black Widow en Sapphire en zo en nog wel een par mar ik weet dat ook niet altijd van buiten, en Enthroned en No Lokost en al ook waals. Nog meer Belgs Metaal hebben? vraag maar ik heb heel wat cd'tjes, bvb de Bad Lizard LP heb ik van LP op CD gezet, en Ostrogoth is ook op CD present, Cyclone, Cross Fire, Acid, ThunderFire (zelfs de 7"), binnenkort Malagant (haha), en een maat van kan LP's rippen nu (beter dan ik mijn pickup is ongeveer naar de reet) dus dan kan ik Purple Haze, Sapphire, Target, en vele andere rippen... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: nog Walen: MYSTICA, SVARTKRIST, KATASSAMALASS (of zoiets), BLACK BLEEDING en er zullen er nog wel zijn, maar ik kan er nu niet subiet opkomen |
|
quote: heb ze in Sas van Gent gezien samen met Oceans of Sadness. zeer weinig volk aanwezig... jammer want waren goede optredes. " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
Jammer idd, ik ging er normaal zelf ook heen gaan... maar we waren de weg kwijt ofzo, en zijn dan tenslotte in Terneuzen beland Wat wel vrij raar is want volgens de wegenatlas ligt Terneuzen gewoon na Sas van Gent... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 27-09-2002 13:40] |
|
ik vind suhrime trouwens ook goed. nu maar hopen dat ze vlot een nieuwe drummer vinden. |
|
quote: Hey, ik was daar ook (met axamenta)... Ik vind Sengir trouwens een erg slechte band (sorry Belietje). Totaal onoriginele en saaie muziek en de zangeres zingt naar het schijnt met een stemcorrector (wie niet tegenwoordig ).. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: ze was ook niet echt vriendelijk... toen ik met dr sprak. Oh dan heb ik je vast gezien want veel vrouwen volk was dr ook nie hehe. heb met een groep belgen zitten praten waaronder band members maar agh we waren allen zo zat ...hehe ehm Ash...ik dacht dat sas van gent na terneuzen lag kweet nie. effe opzoeken. " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
FF CORRECTIE NA 4T EVEN DOORLEZEN... Sengir mag er zeker best wezen Ann !! 'k vind ze heel sterke nummers hebben... Black Widow (bedoel je die van Streetfighter lp ?) waen géén Walen ! (Limburgers). 'k Ken er zelf ook geweldig veel, maar om nu echt ongelooflijke uitschieters te noemen .. ?? |
|
quote: Da's kwestie van smaak he Zjoske... Ik vind ze persoonlijk sucken, maar voor de rest mag heel de wereld ze goe vinden.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
(uhm, waar ligt NederEland eigenlijk precies ?) Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
daar nog lager dan nederland Je moeder. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |