|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
nah, veel te metal... mvg wk10 |
|
Beste Belgische band die ik ken is Cyclone.....jammer dat ze al jarne niet meer bestaan! |
|
Gotmoor Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Axamenta-fans hier? Faustian Spirit of the Earth |
|
Da's inderdaad een goede band. Ik heb ze een keer live gezien, maar ik heb er niets van in huis. Touché, pussycat! |
|
Zal hier vast wel ergens staan, maar : Aborted! |
|
Lugubrum, Verloren, meer kan ik me er op dit ogenblik niet bedenken. En Wapenspraak en Drinkgelag. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 28-10-2005 10:41] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Wat vinden jullie van de volgende bands: Iconoclasm Wapenspraak en Drinkgelag Garmenhord Aguynguerran Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Kludde Wanhoop zijn ook gaaf Vooral kludde is live erg goed "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Precies wat ik wilde posten! Toffe band! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Ow ja, en Archangel |
|
quote: allemaal leuk op www.lugburz.be is veel te downloaden van dat soort belgische groepen Faustian Spirit of the Earth |
|
dEUS |
|
in quest wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: |
|
quote: Die ken ik! Ik heb Chemical breath-fatal exposure! Het is een leuk cdtje, maar is eigenlijk nooit lang in mijn cd speler blijven hangen. |
|
lenh tch'e aborted agathocles |
|
quote: Maandag nog live gezien. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 29-10-2005 10:58] Touché, pussycat! |
|
quote: Iemand Ancient Rites al genoemd? Suck my piss |
|
Pantheist? Alhoewel het tegenwoordig meer Engelse band is ... |
|
Cyclone spelfout weggehaald... |
|
Edgecrusher black bleeding (Death Metal) Catarrhal (Death Metal) Lemuria thurisaz .................. |
|
quote: Yes!! Thurisas... Erg talentvolle band!! Die mannen gaan nog ergens geraken! Geloof me maar...kheb al enkele nieuwe nummers gehoord en die beloven echt veel voor komende plaat! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |