|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Johnny Turbo natuurlijk! Dit is een Belgische band die ik in België goed vind, heheh. Je kan me de bout hachelen! |
|
Nu serieus: één van de goede Belgische bands is Aguynguerran hier vind je: titelnummer van hun nieuwe demo, christreign annihilation, en verder cursed in eternity cover (die op mayhem tribute komt bij christcrusher productions) users.pandora.be/nguaroth die demo is te koop natuurlijk, info aguynguerran@hotmail.com Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Zo extreem zou ik het nu ook niet stellen... Ok, smaken kunnen verschillen, maar ik denk dat België nog wel iets meer interessante bands te bieden heeft... Man need not kneel before the angels, nor lie in death forever. But for the weekness of the feeble will... |
|
quote: Ik heb rijdag Incantations aangeschaft klinkt wel obscuur, maar moet nog vaker luisteren of ik het echt leuk vind one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Als je goede Belgische metal wil leren kennen, sjek dan zeker IN-QUEST! Beeld je in dat Mesuggah death metal zou spelen |
|
geen metal, wel al erg lang erg groot liefhebster van: k's Choice!!! En Hooverphonic vind ik ook leuk. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Jij hebt gelijk, er zijn een paar interessante doombands, maar die ken ik niet voldoende Maar de rest is effectief brol |
|
quote: Huh?! doom in belgië, waar waar...*schop* hèhè, mss eens tss die brol gaan kijken. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: *PETS* en zonder eten naar bed! |
|
RHYMES OF DESTRUCTION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Om 11.12? Vage tijd. Enne, btje respect voor een ander z'n muzikale voorkeur he. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:Respect voor oudere mensen! Goede belgische bands ? Pantheïst Congress UDOM Stuck Up Hard Resistance |
|
quote: VET!!! pantheist zijn onze oosterburen!!! gave plaat! thanks Jen! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Wie zegt er hier dat ik dat niet heb? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
ook aan te raden: http://darkages.eu.tt in sound sectie 2 oude nummers + deel van nieuw nummer HAIL TO THE METAL OF DEATH! Je kan me de bout hachelen! |
|
quote:tsss!! THEE PLAGUE OF GENTLEMEN gvd, fat as a really fat thing! andere aanraders dan maar: MONSTER JOE: http://monster.lasseel.be/ OZBORN (ozzy coverband, heb geen url) Crusader: http://www.crusader.bE/ Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik heb alles van Renaissance liggen, inderdaad een fantastische band... mijn voorkeur voor de 7" EP quote: |
|
jaja dien sevener is machtig! die gasten zijn ook al meer dan 10 jaar bezig Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
enthroned en aborted zijn " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Een paar weken geleden Grimfaug ontdekt. Zonder aarzelen heb ik de MCD besteld (is al 14 dagen onderweg ofzo ) Geweldige rauwe BM a la early-Emperor-meets-Darkthrone mix maar dan zonder keyboards. Heel eigenzinnig ride-gebruik, erg aanstekelijk. Inmiddels heb ik de 2 samples ruim 100x gedraaid hier |
|
Aborted, Ill Fares The Land en Battalion |
|
Grimfaug [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 20-07-2003 23:15] |
|
quote: Tja, snel de smiley veranderen he? [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 20-07-2003 23:16] |
|
quote: Haha ja ik drukte te snel (ze zitten te dicht bij elkaar ) |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |